MP3, Toast og iTunes
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 27-05-01 18:04

Jeg har fået et mærkeligt problem. Jeg har i løbet af de senste uger
fået downloadet en del numre med Scott Walker. Dem har jeg organiseret i
forskellige playlists i iTunes og har haft meget fornøjelse af.

I går var jeg nødt til at rydde noget plads på min hard-dsik, så jeg
brændte hele Walker-kataloget over på en CD. Jeg brændte den som Data-CD
(ikke audio) for at holde MP3-formatet og for at kunne have hele bunken
på én CD. Men nu, efter jeg har lagt dem tilbage på harddisken fra CD'en
er der gået ged i en del af dem. De starter midt i et nummer og på
halvvejen laver de ophold og begynder på et andet nummer.

Kan det have noget med iTunes at gøre, eller er der simpelthen gået rod
i det under brændingen?

Er der mon en simpel måde at rekonstruere dem eller skal jeg i gang med
downloadningen igen? Er der en måde at sikre sig, at det ikke sker igen,
næste gang jeg skal lave MP3-backup?

På forhånd tak
Carsten

Fra : Lars Østergaard

Dato : 28-05-01 18:51

Brugte du kommmandoen : 'Føj til biblioteket' da du forsøgte at reetablere
din musik?

vh /Lars

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 28-05-01 21:08

Lars Østergaard <lars.ostergaard@wanadoo.dk> wrote:

> Brugte du kommmandoen : 'Føj til biblioteket' da du forsøgte at reetablere
> din musik?
>
> vh /Lars

Nej. Jeg bruger Drag'n'drop fra et Findervindue og direkte ned i en
playlist.

Gør det nogen forskel?

Carsten