Rapid græstrimmer
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-05-05 12:29

Greetings!

Er det svært at finde nylonsnor til den Rapid græstrimmer som
A-Z/(Bilka) har til 249,-??

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 02-05-05 13:00

On 02 May 2005 11:29:00 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Greetings!
>
>Er det svært at finde nylonsnor til den Rapid græstrimmer som
>A-Z/(Bilka) har til 249,-??

Tjek hvordan snoren er fastgjort trimmeren - hvis den bare er
bundet/klemt fast kan du bruge hvilkens som helst snor.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-05-05 14:23

jubija@yahoo.dk skrev:

> Tjek hvordan snoren er fastgjort trimmeren - hvis den bare er

Jeg har ikke mulighed for at undersøge det uden at skulle i A-Z og
skille en maskine ad.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 02-05-05 16:36

On 02 May 2005 13:23:10 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Jeg har ikke mulighed for at undersøge det uden at skulle i A-Z og
>skille en maskine ad.

Ring til dem

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-05-05 16:58

jubija@yahoo.dk skrev:

> Ring til dem

Det _har_ jeg overvejet... Problemet er at de sjældent er teknisk
kyndige, så man bliver nødt til at tage ud og kigge efter selv.

Måske man bare skulle købe en Stiga ST350 - der forefindes kyndig
vejledning hos den lokale forhandler

Fra : Ivar

Dato : 02-05-05 20:05

Jesper G. Poulsen skrev:

> Er det svært at finde nylonsnor til den Rapid græstrimmer som
> A-Z/(Bilka) har til 249,-??

Jeg købte en Rapid græstrimmer i Bilka for 5 år siden. Jeg har siden
købt løs tråd på original rulle. Det er hyldevare hos Bilka.
Jeg købte en med batteri. Den er ikke så kraftig, men hurtig at
arbejde med.

Ivar Magnusson

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-05-05 11:37

Ivar skrev:

> Jeg købte en Rapid græstrimmer i Bilka for 5 år siden. Jeg har siden
> købt løs tråd på original rulle. Det er hyldevare hos Bilka.

Okay. Tak for info. Jeg vil fluks ud og hente én