Rengøring af afløbsrenser
Fra : Steen

Dato : 26-04-05 06:06

Jeg har lige renset mit gulvafløb i brusekabinen, fordi vandet løb meget
langsomt ud. Jeg brugte sådan en metalspiral, man kan dreje rundt. Da jeg
trak den op igen, var den fuldstændig filtret ind i hår, sæberester,
kloakslam, grus og småsten(?) Så nu ser den rædsom ud. Jeg ville gerne
rengøre den, men jeg kan simpelthen ikke få alt det hår ud af den - hvordan
gør man det?

Konen vil helst smide den ud og købe en ny, men det synes jeg principielt er
fjollet, da det kun er 2.-3. gang, jeg har brugt den.

/steen

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 06:48

Steen" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> kloakslam, grus og småsten(?) Så nu ser den rædsom ud. Jeg ville gerne
> rengøre den, men jeg kan simpelthen ikke få alt det hår ud af den -

Nu ved jeg ikke helt præcist, hvordan sådan en "dims" ser ud, men prøv om
den kan rengøres med en gammel tandbørste.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 26-04-05 07:41

On Tue, 26 Apr 2005 07:05:43 +0200, "Steen" <virker@ikke.invalid>
wrote:

> [...]
>
>Konen vil helst smide den ud og købe en ny, men det synes jeg principielt er
>fjollet, da det kun er 2.-3. gang, jeg har brugt den.

Kaustisk soda, brug gummihandsker
mvh Ebbe

Fra : Steen

Dato : 26-04-05 12:02