Solsikker
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-04-05 13:43

jeg har siddet og surfet gennem adskillige sider om solsikker og andet
godt... i forsøg på at finde en side, der kommer vidt og bredt omkring
solsikkens historie. Det er ikke rigtig lykkedes mig at finde sådan en side

Er der tilfældigvis nogen herinde, der kender en eller flere gode websider
om solsikken?

Mvh. Lisbeth

Fra : Preben Andersen

Dato : 25-04-05 13:59

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> wrote in message

> Er der tilfældigvis nogen herinde, der kender en eller flere gode websider
> om solsikken?

Prøv i Google at søge på "Helianthus annus", så får du en masse links.

Dyrkning i Frankrig, kan du læse mere om her:
http://www.semenceslg.com/produit/tournesol/tourutcad.htm

mvh
Preben

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-04-05 15:32

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv i Google at søge på "Helianthus annus", så får du en masse links.

jamen det gjorde jeg jo! Tak. *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Preben Andersen

Dato : 26-04-05 17:57

> "Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> jamen det gjorde jeg jo! Tak. *S*

Gjorde du det før du spurgte? Gav det ikke en masse links?
Du har vel ikke stavet annus forkert

mvh
Preben

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-04-05 18:11

> [...]
>
> "Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> wrote in message

> Gjorde du det før du spurgte? Gav det ikke en masse links?

Fnis, så gav det links i hvert fald!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-04-05 06:19

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Gjorde du det før du spurgte? Gav det ikke en masse links?
> Du har vel ikke stavet annus forkert

Jeg er ikke med. Jeg har søgt på det du anbefalede og fandt link
Staver man forkert på Google bliver man spurgt, om man ikke i stedet
mener.....

Såååå... man finder såmænd solsikkerne uanset man staver det på den ene
eller anden måde.

Men i øvrigt kan jeg både sige og skrive anus uden at komme til at fnise *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Preben Andersen

Dato : 27-04-05 07:01

> Jeg er ikke med. Jeg har søgt på det du anbefalede og fandt link
> Staver man forkert på Google bliver man spurgt, om man ikke i stedet
> mener.....

Du skriver "jamen det gjorde jeg jo" så jeg troede, du havde forsøgt uden
held.

mvh
Preben

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-04-05 07:07

> Du skriver "jamen det gjorde jeg jo" så jeg troede, du havde forsøgt uden
> held.

Nååååå *G*
Nu er jeg med.

Jeg mente "jamen det gjorde jeg jo...... altså jeg prøvede i Google at søge
på "Helianthus annus", og fik en masse links *SSS*

Mvh. Lisbeth