Gulv der knirker
Fra : Nick

Dato : 25-04-05 13:36

Jeg har et gulv der knirker og brager og "klokker" forskellige steder når
man går over det. Det er et flet-parket fra 1968, som jeg vil "beklæde" med
2 mm skum og et nyt laminatgulv (parketten er ganske slidt og har
forskellige skader m.m.).

Hvordan får jeg de "løse" steder til at ligge fast? Kan jeg bare skrue et
par store skruer igennem (og forhåbentlig ramme strøerne) eller hvad gør
jeg?

Enhver hjælp modtages med tak! (Konen plager mig... om at jeg gør noget ved
det... gulvet altså)

/Nick

Fra : Tømreren

Dato : 25-04-05 15:25

"Nick" <nickSLETMIG@danbitSLETMIG.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> par store skruer igennem (og forhåbentlig ramme strøerne) eller hvad gør

Det er nok dine gulvstrøer der er smuttet lidt i opklodsningen,du bliver
nødt til at finde ud af hvor dine strøer er og give dem et par gulvjacks,de
er dyre men virker

Fra : Nick

Dato : 27-04-05 05:22

"Tømreren" <maas2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er nok dine gulvstrøer der er smuttet lidt i opklodsningen,du bliver
> nødt til at finde ud af hvor dine strøer er og give dem et par

Hvordan finder jeg så ud af, om det er strøerne der ligger løst og hvor de
præcist ligger?

/Nick

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-04-05 08:45

"Nick" <newsSLETMIG@skudenSLETMIG.dk> wrote in message
> [...]
> gulvjacks,de
>
> Hvordan finder jeg så ud af, om det er strøerne der ligger løst og hvor de

Du kan sikkert finde dem ved at følge sømmene.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Nick

Dato : 27-04-05 13:26

> Du kan sikkert finde dem ved at følge sømmene.

Sømmene??? Det er flet-parket der er limet på!

HJÆLP!

/Nick

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-04-05 13:37

"Nick" <newsSLETMIG@skudenSLETMIG.dk> wrote in message
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
>
> Sømmene??? Det er flet-parket der er limet på!

Doh, jeg åbner lige øjnene
Undskyld.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Tømreren

Dato : 27-04-05 15:54

"Nick" <newsSLETMIG@skudenSLETMIG.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan finder jeg så ud af, om det er strøerne der ligger løst og hvor de
> præcist ligger?

Har du mulighed for at tage et fodpanel af og derved kunne "mærke" dig frem
med f.eks. en stålbøjle som du bukker i et L?

Fra : Nick

Dato : 30-04-05 05:25

> "Nick" <newsSLETMIG@skudenSLETMIG.dk> skrev i en meddelelse
> Har du mulighed for at tage et fodpanel af og derved kunne "mærke" dig
frem
> med f.eks. en stålbøjle som du bukker i et L?

Jeps! Og skal jeg så bore de der gulvjacks ned igennem strøerne der hvor det
knirker?

/Nick

Fra : Tømreren

Dato : 30-04-05 13:00

"Nick" <newsSLETMIG@skudenSLETMIG.dk> skrev i en meddelelse
news:427308a6$0$225> Jeps! Og skal jeg så bore de der gulvjacks ned igennem
strøerne der hvor det
> knirker?

Kig lidt her eller søg på google.dk efter "gulvjack"
http://www.husetoghaven.dk/kunder/cyberia/artikler.nsf/start?Readform&Conten
tFrame=http%3A//www.husetoghaven.dk/kunder/cyberia/artikler.nsf/0/4a26920a5e
8077ddc12568ed0054009d%3FOpenDocument%26Click%3D&HeaderFrame=javascript%3Ase
tlinkAndMenuItem%28%22Huset%22%2C%20%22ID0%22%29%3Btop.setbanner%28%22/C1256
8D90040DD6B/WebAdShow%3FOpenAgent%26Section%3DHUSETALT_OM_HUSETINDEGULV_OG_T
RAPPE%26Region%3D%22%29%3B%20

Hele linket skal med (COPY>PASTE)