Hvor køber man et billigt gulvtæppe
Fra : Søren Rohde

Dato : 24-04-05 17:27

Hej

Vi skal bruge et gulvtæppe (væg-til-væg) til brug på terassen i forbindelse
med en børnefødselsdag. Men hvor finder vi sådan noget henne, uden at give
flere tusinde kroner hos tæppehandleren? Terrassen måler 5 x 7 meter, men
tæppet behøver ikke fylde det hele. Tæppet må gerne være med tæt vævning, så
vi kan støvsuge det og gemme det af vejen til evt. senere brug.

Alle ideer modtages med glæde.

/ Rohde

Fra : Melanie

Dato : 24-04-05 17:40

"Søren Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tæt vævning, så vi kan støvsuge det og gemme det af vejen til evt. senere

Har måske noget du kan få, men det er altså her på Bornholm. Hvor i landet
er du?

Mvh Melanie

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-05 18:11

> [...]
henne,
> uden at give flere tusinde kroner hos tæppehandleren? Terrassen måler 5

Hvad er billigt ? Man kan få tæpper hvor priserne starter lige under de 50
kr. / kvm.

Købte selv noget i Glostrup for noget tid siden - lagersalg, konkurssalg
eller deromkring
hed det - jeg kan finde navn og adresse hvis det er noget ?

Allan

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-05 21:15

> [...]
> tæppet behøver ikke fylde det hele. Tæppet må gerne være med tæt vævning,

> vi kan støvsuge det og gemme det af vejen til evt. senere brug.

Bauhaus har nålefilttæpper til ca. 20 kr. pr. m2. Meget billigere kan det
vist ikke gøres, medmindre du bor i Århus, så har Brandts Tæpper v.
Storcenter Nord af og til nogle flotte og billige ( 25-40 kr. pr. m2 )
tæpper. Det havde de i hvert fald for et par år siden.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Gunnar

Dato : 25-04-05 07:00

> [...]
> Storcenter Nord af og til nogle flotte og billige ( 25-40 kr. pr. m2 )
> tæpper. Det havde de i hvert fald for et par år siden.

Prøv at se i den blå avis, eller Gul og Gratis
Gunnar

Fra : Søren Rohde

Dato : 26-04-05 20:20

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Bauhaus har nålefilttæpper til ca. 20 kr. pr. m2.

Jeg ville gerne have noget der var lidt mere lækkert at have liggende.

> [...]
> Storcenter Nord af og til nogle flotte og billige ( 25-40 kr. pr. m2 )
> tæpper. Det havde de i hvert fald for et par år siden.

Jeg bor i Århus, så jeg vil skynde mig i Storventret. Jeg poster i tråden
npr jeg ved om de kunne hjælpe mig.

Mvh. Søren

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 21:05

Søren Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i en meddelelse news:426e946e$0

> Jeg bor i Århus, så jeg vil skynde mig i Storventret. Jeg poster i tråden
> npr jeg ved om de kunne hjælpe mig.

Husk lige at Brandts Tæpper ligger ikke i selve storcenteret, men på en
lille kringlet vej et eller andet sted "bagved". Kan desværre ikke lige
huske navnet på vejen, men tæppehandleren kan også ses fra den store vej på
den anden side, som jeg desværre heller ikke kan huske navnet på.

Nå men jeg håber du finder det alligevel....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Søren Rohde

Dato : 11-05-05 10:45

"Søren Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i

> Jeg bor i Århus, så jeg vil skynde mig i Storventret.

Jeg har købt en særlig type tæppe der er beregnet til at ligge ude, og som
har små dutter på bagsiden istedet for gummibund, da vandet så kan løbe væk.
Det er pænt grønt, og var en stor succes til juniors fødselsdag forleden -
til 40 kr/m2.

/ Rohde

Fra : Carsten Keller

Dato : 11-05-05 14:03

"Søren Rohde" <rohde@tech-point.dk> wrote in message
> [...]
> har små dutter på bagsiden istedet for gummibund, da vandet så kan løbe
> væk. Det er pænt grønt, og var en stor succes til juniors fødselsdag

Er på bud i Bauhaus til 39.95 i denne uge...

Keller