Varmvandsbeholder med mug udenpå
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-05 13:35

Vi har en varmvandsbeholder i garagen. Det er en tank til opvarmning af
vand mend fjernevarmevand rundt om. Kender ikke navnet på "dimsen" men
nu har I en idé om hvad det her drejer sig om.
Der er kommet mug på det væv, beholderen er pakker ind i. Det findes på
endestykket, nederst.

Hvad siger I? Hvad er der sket?
Jeg har selv en idé, men vil gerne høre nogle saglige kommentarer først.
Forhåbentligt er jeg på vildspor med min egen idé

VH jakob

Fra : mcloud

Dato : 24-04-05 15:07

et er formegentlig kondensvand fra det kolde brugsvand der går ind i bunden
,der forsåger det råd du snakker om.
Eller en utæthed.
mvh mcloud blikkenslager

Fra : Jorgen

Dato : 24-04-05 17:26

kan det ikke også være fugt fra kælderen, og hvis
beholderen ikke er forsejlet og malet kan der opstå
mug.

Jørgen
http://www.sitecenter.dk/bodholdt/
http://home20.inet.tele.dk/bodholdt/