[Have] Fuglekasse uden vedligehold
Fra : Mark Schiller

Dato : 19-04-05 20:00

Hej alle,

jeg kunne rigtig godt tænke mig, at have nogle fuglekasser rundt om i
haven, men er ikke vanvittig vild med tanken om, at skulle tømme og
rengøre disse - findes der ikke fugleracer som går ind for genbrug og
derfor genbruger indholdet af fuglekassen år efter år?

Og i så fald, er der nogen der har links til tegninger til nogle
fuglekasser, som denne pragtfulde race ville blive glad for?

/Mark

Fra : Omnolog HMH

Dato : 19-04-05 22:29

du kan sagtens undlade at tømme kassen - så opnår du en mere naturlig
parasitbelastning af dine havefugle. :o/

Fra : Mark Schiller

Dato : 20-04-05 08:48

Tue, 19 Apr 2005 23:29:15 +0200, berigede "Omnolog HMH"
<hhestbechrouladea@oohay.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>du kan sagtens undlade at tømme kassen - så opnår du en mere naturlig
>parasitbelastning af dine havefugle. :o/

Er det godt eller skidt?
(altså for fuglene

/Mark

Fra : Aksel.pe

Dato : 20-04-05 16:14

Mark Schiller wrote:

> Er det godt eller skidt?
> (altså for fuglene

Her og nu er det skidt for dine fugle. På længere - meget længere - sigt
kan det måske være en fordel.
Se venligst dk.natur 05-04-05 : stærekasser
Aksel