Online byggemarked...
Fra : Dennis

Dato : 18-04-05 20:56

Hejsa,

Efter som de lokale byggemarkeder skal have en mindre herregård for at
bringe diverse varer ud, så tænkte jeg på, om der findes nogle steder, hvor
man kan købe diverse byggematerialer (f.eks. gips- og spånplader, fliser
etc.) til private?

Det kunne jo være, at man kunne spare lidt, når man nu godt ved, hvad man
vil have...

/Dennnis

Fra : MAndersen

Dato : 18-04-05 20:31

"Dennis" <usenet@vmlinuz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> etc.) til private?
>
> Det kunne jo være, at man kunne spare lidt, når man nu godt ved, hvad man

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men her i Midtjylland betaler vi ikke for at få
bragt varer ud.
Der er sikkert en nedre grænse.

Jeg har lige fået 3 pakker eternit sternbrædder. Værdi kr. 2.400.
For kort tid siden, fik jeg 10 plader vandfast krydsfiner, værdi kr.
2.200,-.

Ingen af ovenstående har jeg betalt levering for.

MAndersen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-04-05 12:46

"MAndersen" <ikke@nogen.no> wrote in message

> [...]

> 2.200,-.
>
> Ingen af ovenstående har jeg betalt levering for.

Jeg fik 60 hegnspæle værdi 1170 kr leveret fra Stark i Hobro til Stark i
Randers og derfra hjem, gratis.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 19-04-05 11:02

Dennis wrote:

> [...]
fliser
> etc.) til private?
>
> Det kunne jo være, at man kunne spare lidt, når man nu godt ved,

Vi købte en stak Fastlock plader hos www.billigtbyg.dk. Leveringen
kostede kr. 125,- og de lå i carporten den dag, de havde lovet.

De ligger i Brøndby så hvis du bor langt væk herfra kan det måske
gå hen og blive dyrere.

Ebbe

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-04-05 12:16

www.aalt.dk
www.olt.dk
http://www.bygzonen.dk/
www.stark.dk

--
mvh / regards

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-05 18:23

"Dennis" <usenet@vmlinuz.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Efter som de lokale byggemarkeder skal have en mindre herregård for at
> bringe diverse varer ud,

Af ren nysgerihed: Hvad er en mindre herrgård ?

VH Henrik

Fra : Dennis

Dato : 19-04-05 22:25

"Henrik" <spam snabel-a byggecenter dot dk> wrote:
> Af ren nysgerihed: Hvad er en mindre herrgård ?

Op til 600,- kr.

Fandt desuden et kompromis... Købte træ-varer hos www.bygzonen.dk (fri fragt
uanset mængde).
Og køber så nok fliserne et lokalt sted, hvor jeg nok kan få dem kørt ud
billigt...

Fra : Peter Kirk

Dato : 21-04-05 15:31

> [...]
> hvor
> man kan købe diverse byggematerialer (f.eks. gips- og spånplader, fliser

Har du fundet nogle steder? Jeg er også meget interesseret.
Jeg har fundet denne link (men aldrig købt noget derfra):
http://www.onlinebyg.dk/shop.htm

Værktøj kan man finde på
http://www.toolworld.dk/

Peter