Skift af lejre i krumbasse - Har nogen prø~
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-05-01 16:56

Hejsa..

Jeg står og skal have skiftet lejre i krumtappen da de er døde.
Er der nogen der ved hvad sådan en omgang koster når man selv afmontere
motorblokken og kører ind til forhandleren. Jeg har selv lejre og simmeringe
af mærket "NSK" ... Dur det?

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Martin Sørensen

Dato : 27-05-01 18:57

> [...]
> Er der nogen der ved hvad sådan en omgang koster når man selv afmontere
> motorblokken og kører ind til forhandleren. Jeg har selv lejre og

Jeg kender ikke lige priser, hvis de selv skal skille motoren ad.. Jeg fik
skiftet lejet mellem krumtap/plejlstang for 250,- ekskl. reservedele.

Jeg kender ikke mærket NSK, men det kan aldrig betale sig at købe dem for
billigt (jeg siger ikke, at de er det). Delene koster ikke alverden i
forhold til endnu en motoradskillelse, så sørg for at både lejer og
simmeringe er i en god kvalitet, når man nu alligevel skal have dem skiftet.

signing off.. demolition

Fra : Martin Sørensen

Dato : 27-05-01 19:14

> Jeg kender ikke lige priser, hvis de selv skal skille motoren ad.. Jeg fik
> skiftet lejet mellem krumtap/plejlstang for 250,- ekskl. reservedele.

Det var vel at mærke ved at jeg indleverede en krumtap til dem..

signing off.. demolition