hvor får man noget billigt platik rør
Fra : Kim

Dato : 17-04-05 19:19

Hej

Vi skal til om lidt større ombygning og skal være uden badeværelse i et
stykke tid. Jeg har lejet en bad/toiletvogn og skal i den forbindelse
bruge ca. 30 m platik rør til afløbet så det kan kobles til min
skelbrønd. Men hvor finder man sådan noget billigst muligt, nå det bare
skal skrottes bagefter. Nogen gode forslag ?

Kim

Fra : Finn Christiansen

Dato : 17-04-05 20:49

"Kim" <kims@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skelbrønd. Men hvor finder man sådan noget billigst muligt, nå det bare
> skal skrottes bagefter. Nogen gode forslag ?

Spørg en kloakmester i nabolaget det skulle værre underligt om ikke han har
nogle brugte rør på lager.
mvh FC

Fra : Kim

Dato : 17-04-05 22:37

"Finn Christiansen" <finn.christiansen@fjernesmail.dk> wrote in

> Spørg en kloakmester i nabolaget det skulle værre underligt om ikke
> han har nogle brugte rør på lager.
> mvh FC

Det har jeg allerede gjort uden held. Jeg ahr tænkt på om man måske kunne
få fat i nogle brugte rør af den slags man ruller tæpper op på, eller er
der andre der har en bedre ide ?

Kim

Fra : Hans Paulin

Dato : 17-04-05 23:59

Kim skrev:

> Jeg ahr tænkt på om man måske
> kunne få fat i nogle brugte rør af den slags man ruller tæpper op på,

Sidst jeg spurgte fik jeg at vide at de sendes retur
Hans

Fra : Nygaard

Dato : 18-04-05 12:35

> Det har jeg allerede gjort uden held. Jeg ahr tænkt på om man måske kunne
> få fat i nogle brugte rør af den slags man ruller tæpper op på, eller er
> der andre der har en bedre ide ?

Kan du ikke leje nogle der hvor du lejer toiletvognen?

/Nygaard

Fra : René

Dato : 18-04-05 14:59

Jeg byggede sidste år carport, hvor jeg netop brugte et "gulvtæppe-rør" som
midlertidigt nedløbsrør. Røret fandt jeg i en container hos en af mine
naboer - jeg bor i et nybygget område, hvor der stadig bygges. Røret
fungerede fortrinligt...

Du kan måske forhøre dig hos Tæppeland eller lignende!

mvh René

Fra : Kim

Dato : 18-04-05 19:21

"René" <rene@tubavej.dk> wrote in

> [...]
> der stadig bygges. Røret fungerede fortrinligt...
>
> Du kan måske forhøre dig hos Tæppeland eller lignende!

Jeg har også forhørt hos dem jeg lejer vognen af og de har ikke noget. SÅ
næste skridt bliver nok at prøve tæppeland og de andre tæppeforretninger

Kim

Fra : Chriz

Dato : 18-04-05 20:03

prøv den blå avis eller den lokale genbrugsstation i containeren med PVC
affald

mvh

Chriz