Kloak rensning Århus
Fra : Filip

Dato : 15-04-05 18:08

Hej NG

Jeg har et stoppet kloakrør i forhaven som jeg skal have tømt, men jeg kan
ikke lige finde ud af hvem jeg skal have fat i. Jeg har søgt lidt på
kloakservice i århus, men da det er fredag aften er der jo ingen der tager
telefonen. (Har alle kloarservice firmaer en slamsuger? Jeg er også lidt i
tvivl om jeg måske skal have kommunen til at ordne det. Hvem skal jeg have
fat I? Kan I ikke lige smide navn og telefonnummer på en som jeg kan bruge.

Filip

Fra : Bjarne K.

Dato : 15-04-05 20:59

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tvivl om jeg måske skal have kommunen til at ordne det. Hvem skal jeg have
> fat I? Kan I ikke lige smide navn og telefonnummer på en som jeg kan

Du skal sikkert ikke have fat i en slamsuger, men bare kloakservice. Sidst
jeg havde problemer (2 meter øf) klarede en gut problemet på 10 minuter med
en jernstang og en gang medbragt vandspuling.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : S.B.

Dato : 16-04-05 08:23

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg havde problemer (2 meter øf) klarede en gut problemet på 10 minuter
> med en jernstang og en gang medbragt vandspuling.

Holst kloakservice de har døgnvagt og skulle ud fra min erfaring med dem
sagtens kunne klare det problem

Steen

Fra : S.B.

Dato : 16-04-05 08:24

> [...]
> jeg havde problemer (2 meter øf) klarede en gut problemet på 10 minuter
> med en jernstang og en gang medbragt vandspuling.

hov glemte - tlf 8651 1690
skanderborg nr. men man betaler ikke for kørslen til Århus