AEG Lavaterm T 50, tørretumbler tørrer ikk~
Fra : Ukendt

Dato : 12-04-05 05:33

Hej

Min tørretumbler tørrer ikke. Når den har kørt eks. 180 minutter, er tøjet
stadig vådt og klamt. Der kommer lidt vand i beholderen
(kondenseringstumbler, ikke direkte udluftning).

Nogen bud på hvad jeg skal kigge efter for at reparere ?

For et par uger siden, synes jeg tromlen var lidt tung at trække rundt. Det
er den ikke mere, Jeg ved ikke om den drejer. Kunne det være her problemet
er? Evt. en elastik eller .. der var røget af ?

mvh
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-05 05:40

".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> Det er den ikke mere, Jeg ved ikke om den drejer. Kunne det være her
> problemet er? Evt. en elastik eller .. der var røget af ?

Tilføjelse:

Har lige smidt en tennisbold i tumbler, den larmer ikke, så den kører
tilsyneladende ikke rundt. Det er nok her problemet ligger. Hvordan klarer
jeg den. Er det typisk en gummirem, motor, eller ... der går ?

/Jakob

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 12-04-05 18:48

".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote in

Lyder for mig som om at remmen er gået, af med toppen (sidder med 2
skruer bagpå). Derefter kan du se remmen gå rundt om tromlen, hvis den er
løs vupti ny rem, bestil den så på www.tp-denmark.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-05 12:07

"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@nospamhotmail.com> wrote in
message news:Xns9636C970657C0apollo14dknospamhotm@62.243.74.163...
> [...]
>

> Lyder for mig som om at remmen er gået, af med toppen (sidder med 2
> skruer bagpå). Derefter kan du se remmen gå rundt om tromlen, hvis den er

enig, den var gået. bestilt hos et firma i nordjylland vist nok

takker