Min figen ser lidt mystisk ud
Fra : Hans B.

Dato : 11-04-05 15:44

Hvor langt er knoperne fremme på andres figner lige nu? Min ser altså lige
omkommet ud - ikke en knop.. mangler jeg bare tålmodighed?

mvh

Hans

Fra : Andrea

Dato : 11-04-05 19:43

"Hans B." <Baldrian(remove)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor langt er knoperne fremme på andres figner lige nu? Min ser altså lige
> omkommet ud - ikke en knop.. mangler jeg bare tålmodighed?
>
> mvh
>
> Hans

Hej Hans.
Sidst jeg tjekkede vores figentræ, var knopperne ca. 1 cm lange. Den står i
vores uopvarmede drivhus året rundt.
Hilsen Kristina

Fra : Anette

Dato : 11-04-05 21:03

Hans B. wrote:
> Hvor langt er knoperne fremme på andres figner lige nu? Min ser altså
> lige omkommet ud - ikke en knop.. mangler jeg bare tålmodighed?

Hej Hans
Hvis det er nogen trøst så ser min lille figen heller ikke ud som om den har
tænkt sig at der skal ske noget som helst. På den anden side så kan jeg godt
huske at jeg sidste år var ved at overveje at smide den på komposten, da den
så endelig tog sig sammen. Ikke mindst har vores hundehvalp i år flere gange
overfaldet det stakkels lille træ og gnasket i nogle af grenene, så....den
får lidt tålmodighed endnu
Min figen står i krukke i uopvarmet drivhus.

/ Anette

Fra : Hans B.

Dato : 12-04-05 06:13

Tak for svar - så meget desto "værre" når dne står på friland. Jeg venter
nogle uger med at "dødsdømme" den

Hans