Linelioum til bordplade
Fra : John Jachmsen

Dato : 11-04-05 15:06

Hejsa
Ved I hvor man kan købe nog linoleum til at lægge på en bordplade? Hvad
koster det ca og skal det limes på eller hvad?

Tak for svar
JJ

Fra : Jeppe N. Madsen

Dato : 11-04-05 16:27

http://www.forbo.dk/dk/DKsite.nsf/folders/furniturelinoleum

> Hvad koster det ca og skal det limes på eller hvad?

Se ovenstående for montering. Jeg hører gerne mere om projektet når
du finder priser etc. Jeg har selv overvejet noget tilsvarende

mvh
Jeppe

Fra : Lars Clement

Dato : 11-04-05 16:54

Jeg har med held brugt alm. gulvvinyl. det har nu holdt i 3 - 4 år. jeg
spartlede et lag kontaktlim ud, og lagde vinylen på.
- og der ligger det stadigt
et lille vink: mit viste sig at være skridsikkert. Det er IKKE en god ide.
glas og porcelæn lyder ikke godt når det rutsjer henover bordet !!

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Inger Pedersen

Dato : 11-04-05 20:26

"John Jachmsen" <duerikke@duerikke.dk> skrev i en meddelelse

> Ved I hvor man kan købe nog linoleum til at lægge på en bordplade? Hvad
> koster det ca og skal det limes på eller hvad?

Jeg har haft en bordplade med linoleum på, færdigkøbt hos Tectum.
Det var alletiders bord, men jeg ved ikke, om de stadig har dem.

Hilsen Inger