Vaskemaskine brugervejledning
Fra : John Jachmsen

Dato : 07-04-05 08:43

Hejsa
Jeg skal bruge en brugervejledning til en vaskemaskine, mrk "AEG
ØKO-LAVAMAT 660".
Jeg købte en sådan, men brugervejledningen var bortkommet, og da
maskinen er til udlejning i sommerhus, er den næsten ikke til at undvære.
Har I nogen ideer til hvor jeg kan finde en slig?

Hilsen
JJ

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-04-05 09:16

Hejsa,

On Thu, 07 Apr 2005 09:42:30 +0200, John Jachmsen
<duerikke@duerikke.dk> wrote:

> [...]
>maskinen er til udlejning i sommerhus, er den næsten ikke til at undvære.
>Har I nogen ideer til hvor jeg kan finde en slig?

Tag fat i deres agent i Danmark - de kan med garanti sende dig en ny.
Hvis du er lidt heldig er det endda gratis...

** Lars

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 07-04-05 22:07

Lars Knudsen <larsxyz@landligtabc.dk> wrote in

> Hejsa,

> Tag fat i deres agent i Danmark - de kan med garanti sende dig en
> ny. Hvis du er lidt heldig er det endda gratis...
>
> ** Lars

ligger på nettet på electrolux.dk under kundeservice, næsten helt
gratis.

Fra : John Jachmsen

Dato : 08-04-05 18:37

apollo14 aka Kenneth Rugaard wrote:

> ligger på nettet på electrolux.dk under kundeservice, næsten helt
> gratis.

Jo tak, men det var en AEG -ikke Electrolux. Så jeg er stadig blank.

Fra : John Jachmsen

Dato : 08-04-05 19:21

John Jachmsen wrote:

> Jo tak, men det var en AEG -ikke Electrolux. Så jeg er stadig blank.
Oooh nu ser jeg at AEG er en division af ELectrolux. (Men jeg kan sq
stadig ikke finde manualen)

Tak for svar
JJ