Ny plæneklipper
Fra : Soren Pedersen

Dato : 06-04-05 11:21

Jeg skal have en ny (eller brugt) rotorklipper, og har kig på disse 2:

Partner 3546S fra Harald Nyborg og Ginge Favorit 460 fra Råd Og Dåd.
Begge koster under 1500,- som er smertegrænsen.

Kravene til maskinen er: Der skal være opsamler og det skal være let at
regulere højden (Det er ihvertfald de krav jeg umiddelbart kan komme i
tanke om).

Hvilken ville i vælge, og hvorfor ?

Er der en plæneklipper jeg har overset ? - Som vel at mærke koster under
1500,- og overholder kravene ?

Mvh
Søren

Fra : Calle.

Dato : 06-04-05 11:49

Soren Pedersen wrote:
> [...]
>
> Kravene til maskinen er: Der skal være opsamler og det skal være let
> at regulere højden (Det er ihvertfald de krav jeg umiddelbart kan

Skal den ikke også være selvkørende, eller er du vild med at skubbe den
rundt?

--
Calle.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 06-04-05 12:30

> Skal den ikke også være selvkørende, eller er du vild med at skubbe den
> rundt?

Det vil vist være overkill
Og ret optimistisk til 1500,-.....

Mvh
Søren

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-04-05 12:42

"Soren Pedersen" <soren@munchweb.dk> wrote in message

> Det vil vist være overkill
> Og ret optimistisk til 1500,-.....

Mon ikke man kan få en ged for 1500,- ? - sådan een er både selvkørende og
autonom

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Calle.

Dato : 07-04-05 00:02

Soren Pedersen wrote:

> Det vil vist være overkill
> Og ret optimistisk til 1500,-.....

Er jeg klar over, men så ville jeg hellere vente til der også var penge til
det.
--
Calle.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 06-04-05 14:01

Soren Pedersen skrev:

> Partner 3546S fra Harald Nyborg og Ginge Favorit 460 fra Råd Og Dåd.
> Begge koster under 1500,- som er smertegrænsen.

Da jeg sidst kiggede på plæneklipper med opsamler
lagde jeg mærke til at enkelte fabrikater (bl.a. Park)
har hjul der rager længere ud end skjoldet, hvilket
gør at de ikke kan slå tæt op ad f.eks. en væg.
Desuden var der stor forskel på støjniveauet.
Jeg mener at Ginge var den mindst larmende.

Peter Schrøder

Fra : anders majland

Dato : 07-04-05 10:41

> Partner 3546S fra Harald Nyborg og Ginge Favorit 460 fra Råd Og Dåd.
> Begge koster under 1500,- som er smertegrænsen.

Jeg synes tit der er tilbud på nogen til 1000kr - men jeg har ikke lagt
mærke til om de er med opsamler...

> Er der en plæneklipper jeg har overset ? - Som vel at mærke koster under
> 1500,- og overholder kravene ?

Jeg tror ikke der er stor forskel i det prisleje...