Plastikprofiler til drivhus?
Fra : Erling

Dato : 05-04-05 08:11

Hej.
Er der nogen, der ved hvor man kan købe løse
plastikprofiler (grønne) til Silver Line 6' x 10' drivhuset.
Det er de PVC-strimler der holder polycarbonat-ruderne fast.
Jeg var så uheldig at miste nogle under orkanen i januar.

Var hos tømmerhandelen hvor drivhuset var købt og fik den
besked, at de ikke kunne skaffes.

med venlig hilsen
Erling Simonsen.

Fra : Erling Simonsen

Dato : 08-04-05 15:23

Erling skrev:
> [...]
> Jeg var så uheldig at miste nogle under orkanen i januar.
>
> Var hos tømmerhandelen hvor drivhuset var købt og fik den

Hej.
Har været så heldig at skaffe dem hos et firma, der hedder RIAS,
til oplysning for andre, der evt. kommer i samme problem.
www.rias.dk

/Erling.