Sandblæsning af jerngelænder
Fra : Steen Hoffmann

Dato : 04-04-05 02:04

Hej NG
Jeg vil gerne renovere et gammelt jerngelænder til min kældertrappe. Jeg gav
det Brunox for en del år siden. Det ser pænt ud, - et stykke tid. Nu skal
der bund idet. Har hørt at man kan leje små sandblæsningsanlæg. Men hvor?
Kan man koble sandblæsning til et højtryksspulingsmaskine?
mvh
Steen Hoffmann

Fra : John Vedsegaard

Dato : 05-04-05 02:13

"Steen Hoffmann" <d18@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal der bund idet. Har hørt at man kan leje små sandblæsningsanlæg. Men
> hvor? Kan man koble sandblæsning til et højtryksspulingsmaskine?

Jeg mener at have set nogle små billige af slagsen i et byggemarked, de var
til fælge på biler eller sådan noget.
Den størrelse må være nok til et gelænder.

Leje dem? Måske "Alt til udlejning"? Avedøre some where.

Man kan koble andre typer til højtryksrensnings anlæg, men de koster kassen.
Jeg ved KEW har sådan noget udstyr.

Malermester John Vedsegaard

www.taform.dk

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 04-04-05 11:37

> [...]
> skal der bund idet. Har hørt at man kan leje små sandblæsningsanlæg. Men
> hvor? Kan man koble sandblæsning til et højtryksspulingsmaskine?

Harald nyborg har et sæt til højttryksrenser der indeholder en roterende
autobørste, kloakrenser og en sandblæser. Det koster 278,- og passer på de
fleste rensere.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6369

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This Email was scanned by Norton Antivirus 2005

Fra : Henrik

Dato : 06-04-05 20:11

> [...]
> autobørste, kloakrenser og en sandblæser. Det koster 278,- og passer på de

Og Silvan har et sæt til deres Park serie, det passer til KEW alto
maskinerne. koster 199.

Henrik

Fra : Steen Hoffmann

Dato : 04-04-05 22:03