planter til solrigt bed
Fra : Kari Eiffert

Dato : 03-04-05 07:35

Hej!

Håber I kan hjælpe mig Vi købte lige hus sidste år, og derfor helt
"grønne" på haveområdet. Der er en kæmpe have til huset (lidt af en vildmark
) og den skal vi først have gjort overskuelig inden vi gør den pæn med
blomster, buske o.s.v. Foran huset er der dog et bed langs hele huset. Det
er jo lige til at gå til, så der vil vi starte med at udvikle vores sans for
havebrug. Der er dog sol der hele dagen, og vi ville egentlig gerne have
nogen planter der både pynter om vinteren og også gerne blomstrer lidt om
sommeren. Nogen forslag? Al inspiration er velkommen

På forhånd tak!

Kari Eiffert

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 03-04-05 09:28

Kari Eiffert wrote:
> [...]
> dagen, og vi ville egentlig gerne have nogen planter der både pynter
> om vinteren og også gerne blomstrer lidt om sommeren. Nogen forslag?

Jeg har selv haft glæde af den her side
http://www.groennedanmark.dk/index.asp under punktet "Hent en haveplan"

M.v.h
Niels

Fra : Kari Eiffert

Dato : 04-04-05 20:12

> Jeg har selv haft glæde af den her side
> http://www.groennedanmark.dk/index.asp under punktet "Hent en haveplan"
>
> M.v.h
> Niels

Mange tak Det kan jeg helt sikkert bruge.

Mvh kari