Grønne fliser.
Fra : rounborg

Dato : 02-04-05 22:56

Jeg har et areal belagt med herregårdssten.
De var efterhånden blevet "grønne" af alger.
Jeg købte, i går, et middel i byggecentert, kaldet "Koncentreret afrenser"
Renser og desinficerer.

Jeg vandede midlet ud på "fliserne" med en vandkande i forholdet: "mellem
1:20 - 1:50" som der stod på brugsanvisningen.
Idag, da jeg kiggede på området, var de helt fri for alger. Det var et
"smukt" syn, da jeg ikke bryder mig om "grønne" sten.
De var funklende "hvide" altså som sidste år da jeg lige havde lagt dem.

Preben.

Fra : Mads

Dato : 02-04-05 23:47

On Sat, 2 Apr 2005 23:55:40 +0200, "rounborg" <1@1.dk> wrote:

> [...]
>"smukt" syn, da jeg ikke bryder mig om "grønne" sten.
>De var funklende "hvide" altså som sidste år da jeg lige havde lagt dem.

Det lyder som et rent mirakelmiddel. Lige hvad jeg har brug for.

Hvilket byggemarked? Hvem laver produktet og hvad koster det?

mvh Mads

Fra : Stig Johansen

Dato : 03-04-05 06:57

Mads wrote:

> Det lyder som et rent mirakelmiddel. Lige hvad jeg har brug for.

Det lyder som Rodalon.
Svigerfaderen bruger dog en spand og en blød kost.

Stig Johansen

Fra : rounborg

Dato : 03-04-05 09:04

Det hedder: "Borup koncentreret afrenser" Det er en 2,5 litters grøn dunk.
Prisen er 72,95 kr. Købt i RÅD & DÅD.

Preben.

Fra : Mads

Dato : 03-04-05 10:09

On Sun, 3 Apr 2005 10:03:46 +0200, "rounborg" <1@1.dk> wrote:

>Det hedder: "Borup koncentreret afrenser" Det er en 2,5 litters grøn dunk.
>Prisen er 72,95 kr. Købt i RÅD & DÅD.

Tusind tak. Det var lige det jeg skulle vide.

Mon ikke også Bauhaus eller Silvan har det. Der er vist ikke nogen
R&D i Aalborg.

mvh Mads