Drivhus fra Bilka ????
Fra : tp

Dato : 01-04-05 15:31

Hej
Er der nogen, der har erfaringer med drivhuse fra Bilka ?? Er det ok
kvalitet osv...? Vi har kig på et grønt drivhus i str. 6,2 m2 - er det en
"god" størrelse til et par nybegyndere???

mvh TP

Fra : Preben Andersen

Dato : 01-04-05 15:42

"tp" <jf@oo.dk> wrote in message
> [...]
> kvalitet osv...? Vi har kig på et grønt drivhus i str. 6,2 m2 - er det en
> "god" størrelse til et par nybegyndere???

Jeg kender ikke Bilkas huse, men køb under alle omstændigheder så stort som
muligt, 6,2 m2 fortryder du med det samme.

mvh
Preben

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 01-04-05 19:36

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender ikke Bilkas huse, men køb under alle omstændigheder så stort
> som
> muligt, 6,2 m2 fortryder du med det samme.

Hej

Jeg startede med 5kvm. men har fortrudt, der er ikke plads til de sjove
planter, kun peber tomat og agurk.

Vælg et på knap 10kvm. og stil det i læ

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : H.S.

Dato : 05-04-05 12:49

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg startede med 5kvm. men har fortrudt, der er ikke plads til de sjove
> planter, kun peber tomat og agurk.

Hvad er de sjove planter for nogen ? (kunne være nogen jeg ikke selv har
tænkt på)..

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 02-04-05 09:53

"tp" <jf@oo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvalitet osv...? Vi har kig på et grønt drivhus i str. 6,2 m2 - er det en
> "god" størrelse til et par nybegyndere???

Jeg har "arvet" et drivhus fra Bilka, det er vel 15 år nu og det er lige så
godt som den dag vi satte det op første gang (hjemme hos mine forældre), da
de ikke længere gad at have det fik jeg det.
Men hvis du har plads ville jeg anbefale noget større. Læg fliser i hele
huset og hvis du ikke gider at plante det hele til kan man jo altid lave en
hyggekrog i drivhuset. En anden god ide kan være at grave ud inde i
drivhuset, for bruger du plantekasser "stjæler" de ca 30-40 cm. i højden og
så er der ikke meget plads tilbage til planterne....

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This Email was scanned by Norton Antivirus 2005