Tråd-problemer vedr Påske eller ej
Fra : Tonehovedet

Dato : 01-04-05 06:29

Jeg ville gerne ha' gjort, som du foreslår - men når jeg i Outlook Express
vil besvare et indlæg, bliver jeg spurgt, om jeg vil sende svar til hele
gruppen - og det gør den så og lægger sig ikke i tråden. Hvad kan jeg gøre?
Preben
- og nu gik der helt koks i den - denne gang prøvede Outlook at sende til en
privat mail uden held, og nu kan jeg ikke se, hbem jeg sender svar til. Jo,
det går godt...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-04-05 11:33

Tonehovedet wrote:
> [...]
> - og nu gik der helt koks i den - denne gang prøvede Outlook at sende
> til en privat mail uden held, og nu kan jeg ikke se, hbem jeg sender

Som dit indlæg kommer her uden sammenhæng til andre, så giver det ikke meget
mening.

Prøv i gruppen, der handler om Outlook Express og forklar dit problem der.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk