Garmin GPS
Fra : Peter Willkan

Dato : 27-05-01 16:16

Hej gruppe.

Min søde kone har lige været i USA - og hun har købt mig en Garmin GPS
III+ - men i Americas-versionen.

Hvad gør jeg nu? Kan jeg udskifte den præinstallerede software til
Atlantic-versionen - eller hur?

Glæder mig til at høre fra jer.

Peter

Fra : Peter Willkan

Dato : 27-05-01 16:31

Forkert - det er en Street Pilot hun har købt mig.

Fra : Poul Ladefoged

Dato : 27-05-01 21:03

"Peter Willkan" <Willkan@mail.tele.dk> wrote in message
> Forkert - det er en Street Pilot hun har købt mig.
>

> "Peter Willkan" <Willkan@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

Beklager men iflg. Navtech som er en dansk forhandler af Garmins håndholdte
kan man ikke udskifte firmwaren til europærisk version, men prøv at kontakte
dem om ikke der findes en eller anden omvej, da det jo må være læst ind på
en eller anden måde.

www.navtech.dk eller www.gps.dk

Held & Lykke

MvH