Terassefliser i midtjylland
Fra : Anton

Dato : 30-03-05 16:17

Hej
Er der nogen der har gode erfaringer med nogen forhandlere af store
(50x50x5) grå fliser i midtjylland.
Jeg er primært ude efter god kvalitet og sekundært prisen.

mvh
Anton

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 31-03-05 11:52

On Wed, 30 Mar 2005 17:16:53 +0200, "Anton" <anton_dk@hotmail.com>
wrote:

>Er der nogen der har gode erfaringer med nogen forhandlere af store
>(50x50x5) grå fliser i midtjylland.
>Jeg er primært ude efter god kvalitet og sekundært prisen.

IBF i Ikast?

IBF's sten er i hvert fald af god kvalitet. Eller, dvs. jeg har kun
erfaring med deres mindre stentyper, men jeg kan da ikke tro at 50x50
skulle være anderledes

Fra : Finn Christiansen

Dato : 02-04-05 04:14

> [...]
>
> IBF's sten er i hvert fald af god kvalitet. Eller, dvs. jeg har kun
> erfaring med deres mindre stentyper, men jeg kan da ikke tro at 50x50

Ja det er IBF i Ikast Og de leverer en glimrende kvalitet som jeg også vil
anbefale, men hvis du skal se lidt på prisen er der for nogle sten /flise
typer penge at spare ved at handle med Sunds Alfa her er kvaliteten også
høj.
mvh FC