muret carport- eller carport i træ.Priser.~
Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 28-03-05 20:48

Nu har vi endelig fået vort nye hus- vi er glade,men selvfølgelig er
pengene små.

Vi mangler jo en carport med udhus.En sådan kan vi jo købe og bygge op. i
træ, men nu tænker vi:

1) Min onkel er murer, og vil lægge murstenene for en rimelig pris

2)vi laver selv håndværksarbejdet, dvs. støbearbejde,tømrerarbejde ,osv.

3) det tager tid, men min far vil hjælpe mig, både med arbejde og med gode
råd.

4) det skal være en carport med god plads til een bil og et redskabsrum på
12 m2

5) Hvad kommer en sådan car-port med udhus til at koste os, i
materialer,.betonblokke, cement, mursten, træ, tag osv)

Vi er glade for at høre jeres erfaringer-- så vi ved lidt om, hvor vi
befinder os

venlig hilsen
Ejnar Nielsen

Fra : Leonard

Dato : 28-03-05 20:51

"Ejnar Nielsen" <Ejnar-nielsenNOSPAM@mail.dk> wrote:

>5) Hvad kommer en sådan car-port med udhus til at koste os, i
>materialer,.betonblokke, cement, mursten, træ, tag osv)

Når det skal være billigt så overvej genbrugsmaterialer fx fra:
http://skave-nedbrydning.dk/

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : René Beyer

Dato : 29-03-05 11:13

Hej Ejnar

Jeg byggede sidste år en bygning på 50 kvm - carport samt isoleret udhus

20 kvm. Der er muret, og der er beton-tagsten på det afvalmede tag. Pris:
100.000 kr. Det eneste, jeg ikke har lavet selv, er murer-arbejdet, som
jeg
fik nogle bekendte til at klare.

Du kan se bygningen på min hjemmeside www.tubavej.dk - kig under
menupunktet