Ristklapbord i natur
Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 16-03-05 16:17

Hej!

Jeg leder efter et ristklapbord i natur (ubehandlet fyr) ala:
http://kortlink.dk/pdt

Umiddelbart kan jeg kun finde dem i brunt træ, så måske nogle har
kendskab til hvor jeg kan få et i natur?

Mvh

Jimmy

Fra : Gainsbourg

Dato : 17-03-05 00:33

Jeg synes ofte at have set dem, i de små kataloger man konstant får med
posten fra Daells Bolighus. Ellers måske steder som Jysk, Føtex eller Bilka
måske...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Anette

Dato : 17-03-05 00:39

Jimmy Frederiksen (slet 4531I) wrote:
> Jeg leder efter et ristklapbord i natur (ubehandlet fyr) ala:

Trip Trap har flere forskellige i natur - det koster spidsen af en jetjager,
men det er flot

http://www.triptrap.dk/dk/furniture/prod_list.asp?typeid=180&catid=644&offset=5

/ Anette