Metal gyngestativ - hvor på nettet ?
Fra : TDN

Dato : 12-03-05 14:08

Jeg leder efter gyngestativ i metal (jeg synes de trægyngestativer man kan
købe er for store til min have). Jeg har forsøgt google for at finde danske
sider med priser, mål osv. uden held. Nogen der kan hjælpe ?

Mvh
Thomas

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 12-03-05 14:40

I news:yQBYd.683$s53.650@news.get2net.dk <TDN>
<tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev:

> [...]
> man kan købe er for store til min have). Jeg har forsøgt google for
> at finde danske sider med priser, mål osv. uden held. Nogen der kan

Jeg har et til fri afhentning. Kræver kranbil og da der ikke er fri
adgang, og en god spade da det er nedstøbt i græsplænen.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-05 21:23

"TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> købe er for store til min have). Jeg har forsøgt google for at finde
> danske sider med priser, mål osv. uden held. Nogen der kan hjælpe ?

Prøv dette link:
http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=154&pf_id=6060996

Mvh Bo

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : TDN

Dato : 12-03-05 21:51

"Bo krogh Nielsen webspeed.dk>" <ibbo<SNA-BE-LA> skrev i en meddelelse
> "TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Super det er lige sådan en jeg leder efter, jeg har allerede bestilt en.

Tusind tak for hjælpen.

Mvh
Thomas