ny skorsten
Fra : MVN

Dato : 10-03-05 16:32

skal lige starte at sige at der IKKE er en skorsten,så der er tale om en ny
skorsten fra bunden...

jeg spørger af ren nysgerrighed for står og skal købe hus,og der er nogle
gode muligheder i de salgsopstillinger jeg har modtaget,der er både med 1
plans og 2 plans

er her nogle der har fået beregning eller har fået lavet skorsten i deres
hus ? (gerne både 1 og 2 plans hus)

hvad koster det ca.,eller hvad kan forventes ?

MVN

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 10-03-05 19:13

On Thu, 10 Mar 2005 16:32:20 +0100, "MVN" <o@o.o> wrote:

> [...]
>hus ? (gerne både 1 og 2 plans hus)
>
>hvad koster det ca.,eller hvad kan forventes ?

Muret eller stål?

Fra : anders majland

Dato : 10-03-05 18:29

> hvad koster det ca.,eller hvad kan forventes ?

Der er en temmelig stor forskel på om du vil have en murret skorsten eller
kan "nøjes" med en stålskorsten. Men 20kkr burde kunne give dig både
skorsten og brændeovn i et 2plans hus.

/A

Fra : Jørgen

Dato : 10-03-05 23:05

Hej!!

Mangler oplysning om rejsning på dit tag, og om du satser på muret eller
stålskorsten ?

Mvh
Jørgen

Fra : MVN

Dato : 11-03-05 20:35

"Jørgen" <joeson@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!!
>
> Mangler oplysning om rejsning på dit tag, og om du satser på muret eller
> stålskorsten ?

hvilke fordele har stål skorsten og hvilke har muret skorsten ?

MVN

Fra : anders majland

Dato : 12-03-05 15:16

> hvilke fordele har stål skorsten

prisen og at den fylder mindre

>og hvilke har muret skorsten ?

udseendet

/A

Fra : MVN

Dato : 12-03-05 17:19

meddelelse news:4232f99f$0$29273$14726298@news.sunsite.dk...

> prisen og at den fylder mindre

> udseendet

hehe,hvilken er så billigst at købe og sætte op ?

Fra : anders majland

Dato : 13-03-05 13:37

> hehe,hvilken er så billigst at købe og sætte op ?

Har jeg ikke svaret på det ?

Stålskorstenen har prisen som en fordel i forhold til en traditionel muret
skorsten. Men man kan selvfølgelig også mure en skorsten billigt i isokern
og så pudse den.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-03-05 19:32

> er her nogle der har fået beregning eller har fået lavet skorsten i deres
> hus ? (gerne både 1 og 2 plans hus)
>
> hvad koster det ca.,eller hvad kan forventes ?

12.000 kr i isokern, pudset over tag. Ialt 7,5 m høj, Ø30. Prisen var incl
opsætning, moms og børnepenge i Ringsted

Mvh Maria

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-03-05 10:22

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in message

> 12.000 kr i isokern, pudset over tag. Ialt 7,5 m høj, Ø30. Prisen var incl
> opsætning, moms og børnepenge i Ringsted

Det sidste kræver vist en forklaring ?

--
mvh / regards Christian - Denne ugen lille gættekonkurrence,
(alt for nem med google) vinderen får tilsendt mp3 med sangen