Højere til loftet i kælderen
Fra : SonofonoS

Dato : 08-03-05 16:23

Hej NG.

Jeg har fået den vanvittige ide at hæve loftet i kælderen (Læs: Sænke
gulvet).

Jeg regner med at man "bare" skal banke gulvet op, grave noget jord ud, og
så støbe et nyt gulv. Det drejser sig om ca. 12m2 gulv, så det er ikke
voldsomt meget.
Er det bare noget man gør eller? Skal jeg rådføre mig med en murer først?

SonofonoS

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 17:13

On Tue, 08 Mar 2005 15:22:47 GMT, SonofonoS <sonofonos@hotmail.com>
skrev:

> [...]
>voldsomt meget.
>Er det bare noget man gør eller? Skal jeg rådføre mig med en murer først?

Ja det er da en meget god ide, da du måske kommer i forbindelse med
dit fundament.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Morten DH

Dato : 08-03-05 21:05

<Per H> skrev i en meddelelse
> Ja det er da en meget god ide, da du måske kommer i forbindelse med
> dit fundament.

Og der kan også tænkes måske er være afløbsinstallationer, vand osv man lige
skal tænke over...