Prag
Fra : J W Nielsen

Dato : 27-05-01 14:43

Er der nogen der kender et godt og billigt hotel lidt uden for Prag centrum?
Vi en en klasse der skal afsted, så hvis I også kender til priser på
bustransport derned, ville I hjælpe os enormt meget.

Maria Nielsen

Fra : Michael Mortensen

Dato : 27-05-01 17:41

Hej!

Jeg går og tænker på at
tage en måneds tid til London
her til sommer. Så hvis der er nogle
der har lidt tips til hvor man kan bo billigt
og hvad man skal og bør se samt om det
er muligt at arbejde der ovre, ville det være
rigtig dejligt!

Håber der er nogen der har lidt erfaringer
som jeg kan få glæde af

- Tak

----
Venlig Hilsen
Michael Mortensen
Tlf.: 57 67 58 18
Mobil: 51 92 58 18
mm@testmail.dk
-----
Liberalisering på offentlige servicer, har skabt den største flytning af
værdier, som menneskeheden nogensinde vil opleve. Nu er det tid til at du
begynder at tjene penge, hver gang nogen tænder for lyset, tænder for
gasfyret, eller foretager et telefonopkald. Vil du vide hvordan? Hør på
Informationsnr. 72 18 35 19 (2 min. 20 sek.) - Svensk: 046 189 180 (3
min.) - USA: 001 212 461 2853 (3 min.45 sek.)
----