Jonsered 490
Fra : Lars Øland Hansen

Dato : 06-03-05 15:50

Hej i gruppen

Jeg har i dag købt en brugt "Jonsered 490" motorsav.
Det virker som en gedigen sag med krafter nok til det jeg skal bruge den
til.
Men hverken sælger eller jeg ved særligt meget om maskinen.

Så hvis nogen ligger inde med data på den, eller endnu bedre håndbogen til
sådan en Jonsered 490 (gerne digitalt) ville det være en rigtig god ting.

På forhånd tak.

Lars Øland Hansen

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 06-03-05 17:25

"Lars Øland Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan en Jonsered 490 (gerne digitalt) ville det være en rigtig god ting.

Prøv at kigge på www.jonsered.dk og kontakt evt. producenten.

mvh
Bendt Rasmussen

Fra : Lars ?land Hansen

Dato : 08-03-05 07:33

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> wrote in message news:<422b2f40$0$267$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Lars Øland Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse

> Prøv at kigge på www.jonsered.dk og kontakt evt. producenten.
>
> mvh
> Bendt Rasmussen

www.jonsered.dk eller for den sags skyld www.jonsered.com er ikke
særlig behjælpelige. Ingen oplysninger på deres hjemmeside og ingen
svar på mail fra dem... Så den gik ikke!

Men, jeg er vel ikke den eneste i landet der har en sådan jonserede
490 maskine. Nogen må da ligge inde med nogle papire eller andet på
den.

Jeg ser virkelig frem til at høre fra nogle med sådan en maskine.

Med venlig hilsen
Lars Øland Hansen