maling af tag- rendejern ved udskiftning
Fra : Dan Nielsen

Dato : 06-03-05 13:09

JEg skal til at skifte mine zinktagrender ud med stål, jeg regner med at
genbruge rendejernene
Jeg har set at man kan få noget til at dække de gamle jern med, men jeg
tænkte på om man evt. kunne male de gamle rendejern
dert var en noget billigere løsning og måske også pænere.
Hvad tror i

vh Dan

Fra : John Smith

Dato : 06-03-05 23:50

Dan Nielsen wrote:

> tænkte på om man evt. kunne male de gamle rendejern
> dert var en noget billigere løsning og måske også pænere.

Du kan få en grunder der hæfter på galvaniseret materiale hos din
autolakere og lak der kan dække kan han også blande - spørgsmålet er om
det kan svare sig økonomisk?

Jeg tror næppe at en alm. landbrugsmaling vil holde mere end et par år
før den starter med at skalle.

Ellers skal du afmontere alle jernene og tage dem med hen til en
industrilakere og få den pulverlakeret, det er meget billigt og super
holdbart.

John Smith