online byggematrialer
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 06:35

Er der en der kender en online byggemarked/trælast, der er billigere
end
http://www.billigtbyg.dk/shop/

for de er da ikke spor billige.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Dennis

Dato : 01-03-05 08:21

> http://www.billigtbyg.dk/shop/
>
> for de er da ikke spor billige.

Nej de er sku dyrere end vores lokale Stark..
Sjovt navn ift prisen hva!

Jeg har fundet en tømmerhandel i Odense.. www.olt.dk
De er noget billigere, men jeg leder stadig efter alternativer, så kom med
dem!!!

Mvh Dennis

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 01-03-05 09:58

Dennis wrote:

> [...]
>
> Jeg har fundet en tømmerhandel i Odense.. www.olt.dk
> De er noget billigere, men jeg leder stadig efter alternativer, så kom med

Lige et sidespring - jeg har en enkelt gang handlet hos olt og jeg må sige
at
servicen er helt i top. De er hurtige til at svare på forespørgsler på mail
og
leveringen foregik lige efter bogen på den aftalte dag.

/Jakob

Fra : Dennis

Dato : 01-03-05 10:13

> [...]
> mail
> og
> leveringen foregik lige efter bogen på den aftalte dag.

Dejligt at høre ;)
Tak for input..

Mvh Dennis

Fra : Michael Thomsen

Dato : 01-03-05 09:12

<Per H> wrote in message news:ulv72191pbl621m959l12dd69cklehqpld@4ax.com...
> Er der en der kender en online byggemarked/trælast, der er billigere
> [...]

Hej Per

Prøv Bygmax - www.bygmax.dk dem har jeg kun gode erfaringer med ! billige og
pålidelige (kan ringe tirsdag inden 9 og have varene onsdag!) og de leverer
over hele landet
olt.dk har jeg ikke erfaringer med, men har prøvet deres sjællandsafdeling
(slth.dk), og de kan IKKE anbefales, da leveringstiderne aldrig blev
overholdt, fik leveret forkerte materialer som det tog en KRIG at få dem til
at bytte igen

Mvh
Michael Thomsen

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 01-03-05 10:56

Michael Thomsen wrote:

> [...]
> (slth.dk), og de kan IKKE anbefales, da leveringstiderne aldrig blev
> overholdt, fik leveret forkerte materialer som det tog en KRIG at få dem

Hvor ser du at olt og slth har noget med hinanden at gøre?

/Jakob

Fra : Michael Thomsen

Dato : 01-03-05 19:56

> Hvor ser du at olt og slth har noget med hinanden at gøre?
>
> /Jakob

UPS tænkte på www.jlth.dk har INGEN erfaringer med www.olt.dk

Mvh
Michael Thomsen

Fra : Chriz

Dato : 01-03-05 21:17

Jeg fik priser på en enkelt vare fra bygmax (fibergips). Det var helt til grin
dyrt. Blot til info.

Mvh
Chriz

Fra : Michael Thomsen

Dato : 01-03-05 21:59

"Chriz" <Write_chriz@excite.com> wrote in message
> Jeg fik priser på en enkelt vare fra bygmax (fibergips). Det var helt til
> [...]
Hvad kunne du få dem til andre steder ? - jeg købte dem for 60kr/m2+moms
leveret (15mm), det eneste sted jeg kunne finde dem billigere skulle jeg
selv hente dem..

Mvh
Michael Thomsen

Fra : Chriz

Dato : 01-03-05 22:34

28 kr / m2 incl moms hos Stark Hillerød incl. levering. Det var dog 10 mm
plader (rigidur) hvilket er helt fint til mig.

mvh

Chriz