Gaskomfur > godt råd
Fra : Ricki

Dato : 27-02-05 16:44

Hej,
Jeg står for at skulle ombygge mit køkken. I den forbindelse kunne jeg
godt tænke mig at købe et 90cm gaskomfur. Jeg har set på et Smeg SX91VMS-5
som kan fås til ca. 12.000
Er der nogen der kan fortælle noget om dette komfur - godt eller dårligt.
Jeg har også evt. en ide om at det måske kan betale sig at indkøbe et
direkte fra Italien, og få det sendt. Det skulle efter sigende kunne
betale sig med stor besparelse.
Hvis der er en der har nogle erfaringer er jeg lutter ører.

Hilsen Ricki

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 27-02-05 20:59

On Sun, 27 Feb 2005 16:44:05 +0100, Ricki <rs@joe_svp.dk> wrote:

> [...]
>som kan fås til ca. 12.000
>Er der nogen der kan fortælle noget om dette komfur - godt eller dårligt.

Smeg fik sig et skidt ry for nogle år siden, da en TV-kendt kok skrev
grimt om det i Politiken og senere Mik Shack jordede det i hans
madudsendelser pga. elendig service i forbindelse med et defekt blus.
Men der er andre som har gode erfaringer - prøv at søge tilbage (vha
Google Groups) i denne gruppe, dk.bolig og dk. forbruger.

>Jeg har også evt. en ide om at det måske kan betale sig at indkøbe et
>direkte fra Italien, og få det sendt. Det skulle efter sigende kunne
>betale sig med stor besparelse.

Du kan tjekke www.kelkoo.it for priser - et komfur hedder vist
"piani".