Kold luft fra spær
Fra : MikkelH

Dato : 23-02-05 16:18

Hej gruppe

Jeg har opdaget, at kilden til en meget kold lejlighed er træk fra mine
spær:

Se: http://www.hojbjerg.net/Sites.html

Er der en der har et forslag til hvordan jeg bedst laver en hurtig løsning
så min radiatorer ikke behøves at have overarbejde.

på forhånd tak

Mikkel

Fra : Anders Lund

Dato : 23-02-05 16:40

"MikkelH" <situidREMOVE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der en der har et forslag til hvordan jeg bedst laver en hurtig løsning
> så min radiatorer ikke behøves at have overarbejde.

Ja.....en bedre og tæt isolering!
Mvh
Anders Lund

Fra : Anders Lund

Dato : 23-02-05 16:49

"Anders Lund" <anders.lp_FJERN_@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "MikkelH" <situidREMOVE@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.....en bedre og tæt isolering!
> Mvh
> Anders Lund

Du vil også reducere trækket hvis du fuger omkring spærene ved
skråvæggene.....
Mvh
Anders Lund

Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 23-02-05 17:30

En silicone fuge i revenen og trækket er væk men det løser ikke den dårlige
isolering og dampspære, men det hjælpe på udskiftningen af luft

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 17:51

On Wed, 23 Feb 2005 17:30:14 +0100, "SØREN F. NIELSEN "
<sfnielsen@get2net.dk> skrev:

>En silicone fuge i revenen og trækket er væk men det løser ikke den dårlige
>isolering og dampspære, men det hjælpe på udskiftningen af luft

Ikke silikone, men acryl fuge, den kan nemlig overmales, og er langt
billigere

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Calle.

Dato : 23-02-05 22:34

Per H wrote:

> Ikke silikone, men acryl fuge, den kan nemlig overmales, og er langt
> billigere
Ja en stor fejl mange laver, og kan ikke forstå malingen skydes af
--
Calle.

Fra : MikkelH

Dato : 24-02-05 09:56

On 23/02/05 22:34, in article 5F6Td.511$g05.251@news.get2net.dk, "Calle."
<fake@fake.fake> wrote:

> Ja en stor fejl mange laver, og kan ikke forstå malingen skydes af

Tak -- vil skynde mig ned efter noget acryl fuge !