Leverandør af koblede døre
Fra : Jeppe N. Madsen

Dato : 23-02-05 14:09

Hej,

Jeg skal have en ny, dobbelt, indadgående terrassedør med sprosser og
koblede rammer. Jeg har fundet følgende leverandører:

Frovin
Bøjsø
Lineolievinduet
Jægerspris Vinduet

Findes der andre? Nogen der har erfaringer med ovenstående?

mvh
Jeppe

Fra : Cat

Dato : 23-02-05 17:49

Jeppe N. Madsen wrote:
> [...]
> Lineolievinduet
> Jægerspris Vinduet
>
> Findes der andre? Nogen der har erfaringer med ovenstående?

Jeg har købt koblede vinduer hos Bøjsø. De er bare SÅ lækre. De har
siddet i nu 2 år, og vi har ikke haft spor vrøvl med dem.

De leverer også til gamle huse, der skal renoveres.

Tine

Fra : Jesper Arenskov

Dato : 24-02-05 07:02

Hej Jeppe

Jeg har købt hos Frovin og de er svære at have med at gøre hvis der er fejl
på deres ting.

Jeg har hørt mange anbefale Bøjsø

Mvh

Jesper

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-02-05 13:05

Bøjsø kan helt klart anbefales , de arbejder KUN med kvalitetstræ