Overnatning Sydtyskland/Østrig
Fra : Ib Meineche

Dato : 27-05-01 10:15

I forbindelse med vores ferie til sommer i Bibione/Italien, mangler vi en
god og billig overnatningsmulighed på vejen til Italien - helst i Østrig
eller Sydtyskland. Vi forestiller os eksempelvis et lille hyggeligt
"Zimmer-frei" eller lignende.

Hilsen

Ib Meineche

Fra : JaTak Victor

Dato : 04-06-01 19:51

"Ib Meineche" <meineche@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> god og billig overnatningsmulighed på vejen til Italien - helst i Østrig
> eller Sydtyskland. Vi forestiller os eksempelvis et lille hyggeligt

Prøv www.hotel-bb.com de har et Hotel i Ingolstadt og det koster DEM 75 for
1-2 personer og DEM 90 for 3-4 personer. excl morgenmad
http://www.hotel-bb.com/scripts/DetailHotel.cfm?NumHotel=71&NumLangue=DE

Det er et billigt overnatningshotel hvor man kun kan få morgenmad, men man
har vel heller ikke brug for mere når det blot er for at komme frem til det
endlige feriested uden at være dødtræt.

Jeg har selv reserveret et værelse der til sommerens tur syd på.

Alternativ er bladet "Links und rechts der Autobahn" som også kan findes på
internet www.linksundrechts.com som beskriver alt bla. også om
overnatningsmuligheder langs med motorvejene.

Håber du kan bruge infomationerne.

mvh
Karl Erik

Fra : hansen

Dato : 09-06-01 23:31

Jeg regner med at I kører over Salzburg.

Kør af den første afkørsel i Østrig - efter Golling.

Kør ind i Golling by og find et gasthaus.

Vi boede der 4 personer i et godt værelse med morgenmad, udsigt, bad, TV
m.v. for ca 320,- ialt.

Det var kanongodt.

Husk også lige at tage en tur til Lignano ved siden af Bibione. Kan man li
at gå shoppetur gennem byen om aftenen er her nok den længste gågade man kan
tænke sig.

Hilsen

Poul

Fra : Per A. Birklykke

Dato : 20-06-01 15:05

Bedste råd for overnatning i østrig - kør fra motorvej (hvis i benytter
den), se efter zimmer - frei - der plejer altid at være til at finde noget -
husk dog at gøre det i god tid om eftermiddagen

Med venlig hilsen
Per A. Birklykke