Honda CB500 '75er -Speedometer?
Fra : CHRISTIAN BRANDT RAS~

Dato : 27-05-01 09:19

Jeg har erhvervet mig denne classiker! -men jeg mangler det originale
speedometer og omdrejningstæller. Hvis der er nogen der vil sælge det til
max. 350,- pr. del. eller ved hvor det kan findes er jeg meget interesseret.

Der er desuden også monteret en 4-1 udstødning jeg gerne så skiftet ud med
den originale...kan en sådan findes i rimelig stand til et overkommeligt
beløb?

Cyklen står mig allerede i ca. 14.000 og jeg ville gerne nogenlude kunne få
mine penge hjem igen ved et evt. salg. (Det skal siges at den kører
eksemplarisk - total motorrenovation og er da også pæn - ny crom og lak
osv...)

På forhånd tak, hvis nogen mener at kunne hjælpe mig.

Chr. Brandt.

Fra : Marianne Madsen

Dato : 26-05-01 14:51

Hej Chr. Brandt
Vi fik et speedometer til en Honda 750 fra `75 hos Mortens MC, Korsørvej 41,
Slagelse, tlf. 585029, mobil 24828605, så du kan da prøve der.
Hilsen fra Marianne.

Fra : Armand

Dato : 28-05-01 00:26

CHRISTIAN BRANDT RASMUSSEN <burmann@get2net.dk> skrev i en

> [...]
> Cyklen står mig allerede i ca. 14.000 og jeg ville gerne nogenlude
> kunne få mine penge hjem igen ved et evt. salg.

Enten regner du den for en klassiker, eller også ikke :-|

Hvis det er en sand klassiker for dig, kan ingen udgift næsten være for
stor i jagten på original stand, hvorimod det kun er en "god gammel mc",
hvis du (med god forståelse herfra!) går på kompromis med priserne

Prøv forøvrigt at kigge ind hos David Silver Spares og lad dig overraske
over udbuddet og priserne til netop "Four'ens" årgange

Link:
www.davidsilverspares.co.uk

--
Armand.