Deephouse kunstnere
Fra : Larz

Dato : 27-05-01 00:03

Jeg er blevet helt vildt med musik i stilen "deephouse". Er der nogen, der
kan nævne mig en MASSE navne på forskellige kunstnere, der laver
deephouse-musik ??

På forhånd tak

- - -
Larz

Fra : Ronja Røver

Dato : 27-05-01 22:04

www.amg.com

Fra : Larz

Dato : 28-05-01 10:18

"Ronja Røver" <remove-cafe@paradis.dk> skrev i en meddelelse

www.amg.com

Hvad er det et link til? Er det www.amg.org du mener?

- - -
Larz

Fra : nikolaj borg

Dato : 28-05-01 10:25

> www.amg.com
>
> Hvad er det et link til? Er det www.amg.org du mener?

Jeg tror snarere, at der er tale om www.allmusic.com - AllMusicGuide. De
kalder sig konsekvent AMG (allmediaguide eftersom der også er en
allmovieguide) men har åbenbart ikke noget amg-domænenavn.

/Nikolaj

Fra : Simon K.N

Dato : 28-05-01 23:02

"Larz" <aphrodite@direkte.org> skrev i en meddelelse
> Jeg er blevet helt vildt med musik i stilen "deephouse". Er der nogen, der
> kan nævne mig en MASSE navne på forskellige kunstnere, der laver
> deephouse-musik ??

Prøv www.housemusik.dk - de har et forum hvor du 100% sikkert får svar på
dit sprg. Desuden er det et super-svedigt site for alle der kan lide
house-genren. Og hvem kan ik det?????

--

Regards,
Simon K.N