orgasme uden sædafgang
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-04-05 01:12

jeg kom lige her i eftermidags og for først egang sidne jeg var 13 var
der ingen sæd med :( ?
er der nogen der har en naturlig forklaring på det ???
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jæver

Dato : 13-04-05 08:17

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> jeg kom lige her i eftermidags og for først egang sidne jeg var 13 var
> der ingen sæd med :( ?
> er der nogen der har en naturlig forklaring på det ???
> --

Ingen forklaring, men har prøvet det samme for et par år siden.
En meget spøjs oplevelse. (jeg blev lidt forskrækket)
Gangen efter kom der ganske lidt sæd
Siden har alt været som det plejer

Jæver

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-04-05 19:04

On Wed, 13 Apr 2005 09:17:08 +0200, "Jæver"
<jesperpedersen12@yahoo.dk> wrote:

>Ingen forklaring, men har prøvet det samme for et par år siden.
>En meget spøjs oplevelse. (jeg blev lidt forskrækket)
>Gangen efter kom der ganske lidt sæd
>Siden har alt været som det plejer

ja jeg må heller tjekke om den virker igen :)

Fra : Kent Jensen

Dato : 13-04-05 20:07

> ja jeg må heller tjekke om den virker igen :)

Hvad har det med politik at gøre ?

fut dk.admin.netikette

Fra : Lampen

Dato : 13-04-05 20:15

> Hvad har det med politik at gøre ?
>
> fut dk.admin.netikette

Du er godt klar over at det her er dk.snak.seksualitet ik ?

Fra : Kent Jensen

Dato : 13-04-05 22:56

"Lampen" <user@example.net> skrev i en meddelelse
newse7e.112219$Vf.4178120@news000.worldonline.dk...

> Du er godt klar over at det her er dk.snak.seksualitet ik ?

Jo det er jeg klar over , men hvi du læser i tråden ´´:øl og spiritus -
og graviditet ´´ vil du se at personen har skrevet det samme , helt uden
begrundelse .

KJ

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-04-05 21:08

On Wed, 13 Apr 2005 21:07:22 +0200, "Kent Jensen" <kent@jensen.dk>
wrote:

> Hvad har det med politik at gøre ?

ingenting

> fut dk.admin.netikette

nope

klage overvejet til din udbyder :

fut ; fut dk.admin.netikette

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-04-05 22:04

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> fut ; fut dk.admin.netikette
>
> --
Går den i bukserne på dig, når du futter og leger netbetjent?

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-04-05 23:17

Fra : Capstan

Dato : 14-04-05 02:42

Bo M Mogensen wrote:

> ingenting

*Hvorfor* poster du det så i dk.politik ?

> nope
>
> klage overvejet til din udbyder :

Du vil simpelthen sende en klage over Kent fordi han gør opmærksom på at
*du* poster noget der dybt OT i en forkert gruppe ?! Du er fandme da for
lam, stodder !

Capstan.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-04-05 04:39

On Thu, 14 Apr 2005 03:41:31 +0200, "Capstan" <none@whatsoever.not>
wrote:

>*Hvorfor* poster du det så i dk.politik ?

XFUT
til dan

>Du vil simpelthen sende en klage over Kent fordi han gør opmærksom på at
>*du* poster noget der dybt OT i en forkert gruppe ?! Du er fandme da for
>lam, stodder !

som sagt var det en xfut med opfølgning til dan

fut : dk.admin.netikette

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-04-05 20:11

> [...]

> der ingen sæd med :( ?
> er der nogen der har en naturlig forklaring på det ???

Du lider af en ofte set skavank, der i sidste ende vil tage livet af dig.
Har du husket at komme overens med din gud?

--
-Jens B.

Fra : Kent Jensen

Dato : 13-04-05 22:45

> [...]
> der ingen sæd med :( ?
> er der nogen der har en naturlig forklaring på det ???

Nu skriver du jo ikke hvor gammel du er i dag , men efter dine indlæg at
dømme , vil jeg tro at du er 15 ,måske 16 . Når man i så tidlig en alder
mister evnen til at producere sæd, skyldes det som regel en psykisk brist i
lillehjernen , en brist som samtidig bevirker , at du helt malplaceret og
ubegrundet begynder at lege med FUTtog . Jeg ved godt du ikke er så gammel ,
men prøv om du ikke kan finde en anden legeplads .

KJ

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-04-05 23:18

On Wed, 13 Apr 2005 23:44:46 +0200, "Kent Jensen" <kent@jensen.dk>
wrote:

> [...]
>ubegrundet begynder at lege med FUTtog . Jeg ved godt du ikke er så gammel ,
>men prøv om du ikke kan finde en anden legeplads .

skrid newbi jeg har være i den her gruppe længer ind du har haft
internet adgang

Fra : Kent Jensen

Dato : 14-04-05 00:42

> skrid newbi jeg har være i den her gruppe længer ind du har haft
> internet adgang
> --
>
> Mv.
> Bo M Mogensen

Så er det måske derfor du opfører dig underlig ?
At lege netbetjent er da underligt , syntes du ikke også ? - Jeg kunne
forstå , hvis det var begrundet , men du futter bare løs som det passer dig
, som om det var en leg . Hør nu her lille Bo , hvis du har problemer ,- ud
over det med din manglende sædafgang,- så kom ud af busken med dem , der er
sikkert mange som gerne vil hjælpe dig , med gode råd .
Husk forresten at tage din penisring af, når du onanerer, det kunne jo være
årsagen, til din manglende sædafgang .

KJ

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-04-05 02:31

On Thu, 14 Apr 2005 01:42:29 +0200, "Kent Jensen" <kent@jensen.dk>
wrote:

> Så er det måske derfor du opfører dig underlig ?

Hvad er der sært i min opførsel ?

> At lege netbetjent er da underligt , syntes du ikke også ?

egentligt ikke ... BW har flamet gruppen med utalige xpost og det er
væsentligt at på peje det før folk hopper i xposten

>- Jeg kunne
>forstå , hvis det var begrundet , men du futter bare løs som det passer dig
>, som om det var en leg .

Det er sådan en ting ved usnet - at hver gruppe har et bestemt eller
nogen bestemte formål for debatter hvis man ikke følger disse retnings
linjer falder gruppen fra hianden

> Hør nu her lille Bo , hvis du har problemer ,- ud
>over det med din manglende sædafgang,- så kom ud af busken med dem ,

Det har jeg netop gjort i et indlæg

> der er
>sikkert mange som gerne vil hjælpe dig , med gode råd .

man har lov at håbe

>Husk forresten at tage din penisring af, når du onanerer, det kunne jo være
>årsagen, til din manglende sædafgang .

jeg har ikke eller bruger ikke penis ring !

Fra : Capstan

Dato : 14-04-05 02:44

Bo M Mogensen wrote:

> skrid newbi jeg har være i den her gruppe længer ind du har haft
> internet adgang

Virkelig ? Hvorfor poster du så stadig OT-lort i de forkerte grupper ?
Hvorfor opfører du dig i det hele taget som en skoledreng der har sniffet
for meget kontaktlim ? Arh ja, det var den med din lillehjerne der vist
ikke
helt fungerer efter hensigten.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-04-05 04:41

On Thu, 14 Apr 2005 03:44:15 +0200, "Capstan" <none@whatsoever.not>
wrote:

>Virkelig ? Hvorfor poster du så stadig OT-lort i de forkerte grupper ?

du er Ot hvis du vil flame så brug dsm
hvor jeg med glæde vil svare på dine spørgsmål og følge dine indlæg

fut : dk.admin.netikette

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-04-05 08:48

> du er Ot hvis du vil flame så brug dsm
> hvor jeg med glæde vil svare på dine spørgsmål og følge dine indlæg

Ligesom du gør (news:5e53511h8p4s730eavtgae5ba69gap49q5@4ax.com)? Du er
fanden galemig sværere og sværere at tage helt alvorligt. Din langvarige
usenet-tilstedeværelse indebærer ikke, at du kan té dig, som det passer dig.
Kunne du så bare té dig, og samtidig holde din kæft, når andre "overtræder"
reglerne, som du definerer dem.

> fut : dk.admin.netikette

Nej, du futtede ikke. Hvordan synes du selv, det går?

--
-Jens B.

Fra : Capstan

Dato : 14-04-05 11:16

Jens Bruun wrote:
> [...]
> som det passer dig. Kunne du så bare té dig, og samtidig holde din
> kæft, når andre "overtræder" reglerne, som du definerer dem.

Det er forlængst gået op for mig og mange andre, at manden er dybt
psykotisk. I virkeligheden burde han ikke skrive så meget her og i
mudderkastning, men i psykologi-gruppen for at få noget hjælp. Måske en
frivillig indlæggelse på den lukkede ville hjælpe lidt ? Der ka' han i det
mindste få noget medicin der ka' dæmpe hans psykotiske fremfærd.

> Nej, du futtede ikke. Hvordan synes du selv, det går?

Ved du ikke at Bo er en af de mest erfarne her på usenet ? Det skriver han
hvert fald selv gang på gang.

Fra : as

Dato : 14-04-05 16:22

Der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget; Vi kan jo
glæde os over at uden sædafgang så kan Bo M ikke reproducere - og at næste
generation af nyhedsgrupper så bliver bedre