Retten til at købe glædespige
Fra : Bo Warming

Dato : 07-04-05 08:41

Igen er der korstog om at "ligesom man ikke har ret til at slå sine børn, så
har man ikke ret til at købe en luder"
Prostitution er om voksne ansvarlige menneskers byttehandel med fordel for
begge parter.

De holocaustonde planøkonmer vil krminalisere og styre - kun for selv at få
magt

"Det er bevis på kvindens visdom, at hun
altid har vidst at blive forsørget. Nietzsche

hp " Piger, der venter at vinde alt ved deres ungdommelige
ynder,og hvis beregning stimuleres af deres snedige mødre, er helt som
prostituerede - blot er disse piger mere kloge og mindre ærlige. Nietzsche

hp "Som en modvægt til prostitution og som dennes fornem-gørelse
, ønsker jeg at man overvejer leasing-ægteskaber. De kan vare en årrække
eller måneder, med passende sikring af børnene". Nietzsche

Hp As a counteragent to prostitution or as its ennoblement, I
would recomend leasehold marriages. These could last for a term of years og
of months, with adequate provision for the children" Nietzsche

hp Bak all personlig forfengelighet har kvinnene selv stadig vekk
sin upersonlige forakt - for "kvinnen Nietzsche

hp De prostituerede sælger deres moral, ikke deres kroppe. Gifte
kvinder gør det modsatte. Nicolaus Cybrinsky

hp Der er kun få ærbare kvinder, som ikke er kede af deres
métier.Rochefoucauld

Hp Efter min mening er sex det smukkeste, mest naturlige og
sundeste man kan købe for penge. Steve Martin

Hp Engang (Aristippos) gik ind i en hetæres hus og en ung mand,
der var med ham, rødmede, sagde han: "Det er ikke det at gå ind, der
farligt, men det ikke at kunne gå ud igen". Diogenes Laertios

hp GB Shaw : Vil du gå i seng med mig for 10000£Borddamen(smuk):Joh,
da - Tænk hvis vi fik et barn med din intelligens og mit udseende
(og en af versionerne af historien siger - at han svarede : "men hvad hvis
omvendt"?)GB Shaw: Vil du gå i seng med mig for 20£Borddamen: Tror du jeg er
en luderGBShaw: Det spørgsmål _har__ vi afklaret, - nu snakker vi kun om
prisen.

Hp Hp Honour and honesty. Those girls, who wait to owe their
whole lifes maintenance to their youthful charms alone, and whose cunning
is prompted by their shrewd mothers, want the same thing as courtesans - -
only the girls are more clever and less honest. Ære og hæderlighed. Piger,
der venter at vinde alt ved deres ungdommelige ynder,og hvis beregning
stimuleres af deres snedige mødre,er helt som prostituerede - blot er disse
piger mere kloge og mindre ærlige. Nietzsche

Hp I det store hele foragtes kvinder mere af kvinder end af mænd.
Nietzsche

Hp Jeg er ikke en rigtig luder, men at opføre mig som én, er
noget, jeg er god til. Justin Young

hp Koketterne sætter en ære i at være skinsyge på deres elskere,
for at skjule,

Hp Mellem dem der sælger sig i prostitution, og dem der sælger
sig i ægteskabet, er der ikke anden forskel end prisen og konkraktens
varighed. Simone de Beauvoir

Hp On the whole, "woman" has been despised by woman herself more
than by man (beyound good and evil) Nietzsche

Hp Prostitution is essentially a matter of lack of choice. Charles
Baudelaire

hp Prostitution lader sig ikke afskaffe; der gives endda grunde
til at ønske, at man ikke afskaffer den. Følgelig må man FORÆDLE den - jeg
håber, man forstår dette "følgelig" - prostitution er i hele verden noget
uskyldigt og naivt. Nietzsche

Hp Selv konkubinatet er blitt korrumpert: - av ekteskapet.
Nietzsche

Hp The most vigorous part of my sex life is - negotiating the
price" David
Letterman