Tandlæge brugte ny Sædteknologi
Fra : Bo Warminq

Dato : 26-03-05 17:20

En dygtig tandlæge har brugt sædteknologi til at desinficere sine kvindelige
patienter, helt urimeligt har man nu frataget hans tandlæge autorisation.

http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article266656.ece

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-05 17:35

Det er meget smigrende at folk igen og igen soler sig i interessen om mine
indlæg, og skriver i falsk navn - BEMÆRK Q

Ligesom det er smigrende at Mikkel Foldmann gider skrive så ofte for at
kamouflere at han

- ingen link har der bakket op om snestorm 2.3,
- og ingen om gavn af relativity osv
Hahn's praktiske eksperimenter oplyses intet om.osv, og ingen copypaste fra
DMI -alt er en trossag.

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 26-03-05 18:03

On Sat, 26 Mar 2005 17:34:47 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

(-)
>Det er meget smigrende at folk igen og igen soler sig i interessen om mine
>indlæg, og skriver i falsk navn - BEMÆRK Q

Det var ellers en fin pastiche. Det var præcis sådan noget du kunne
have hældt ud.

(-)
>Ligesom det er smigrende at Mikkel Foldmann gider skrive så ofte for at
>kamouflere at han

Jeg har været på 4 forretningsrejser siden nytår, og ved at hver gang
jeg vender tilbage, så skriver du det samme. Morsomt også at bruge
Google og gå 6-9år tilbage og se at du skrev præcis det samme og
postede samme hjernedøde citatsamling også dengang. Din udvikling
gennem et årti har altså været 0. Aner man en smule skizo i det?

(-)
>- ingen link har der bakket op om snestorm 2.3,

"Snuden" viste dig da et fino link, som jeg (og tilsyneladende alle
andre) kan åbne uden problemer og finde den relevante info. Spild ikke
vores tid, med din uvidenhed. Hvis du ikke har andet, så er dine
påstande jo faldet væk.

(-)
>- og ingen om gavn af relativity osv

Åh. Du mener ikke du fik links om GPS-afhængighed af
relativitetsberegning? Hvorfor lyver du igen, skizo?

(-)
>Hahn's praktiske eksperimenter oplyses intet om.osv, og ingen copypaste fra
>DMI -alt er en trossag.

Trossag for dig, skizo. Kun for dig.

--

Mikkel

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-03-05 22:50

"Mikkel Foldmann" <f-o-l-d@m-a-n-n.dk> wrote in message
skrev præcis det samme og
> postede samme hjernedøde citatsamling også dengang.

Citaterne er nu ofte betydeligt mindre hjernedøde end det, han selv skriver.
Man skal bare sortere lidt i det, så er der tit godbider at hente.

Det mærkelige er, at han ikke selv lærer af de mange kloge ord.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-05 22:53

> Det mærkelige er, at han ikke selv lærer af de mange kloge ord.

Der er nok for mange på én gang

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/24/05)

Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-05 01:34

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der er nok for mange på én gang

Jens Bruun mente at jeg tog fejl, da jeg betvivlede først storm og så
snestorm.2.3

Siden er link&definition fremæagt men heller ikke Jens Bruun kan finde tal i
linket, der peger mod snestorm

Er der for mange på en gang i linket?

(Hvorfor har Jens Bruun ikke format til at indrømme at han tog fejl i sin
kritik af mig?)

Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-05 04:00

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der er nok for mange på én gang

Hvis I evner logik, så påpeger I selvmodsigelse i min brug af citaterne.

Måske I stirrer jer blind på enkelte af dem, og netop ved at ræsonere udfra
*helhed* af Goethe-Grundtvig-Nietzsche-Glistrup opnås hvad giver størst
mulig lykke for flest mulig danskere/EU-borgere..

Mudderkast om at jeg ikke forstår de mange ord eller der er "for mange på én
gang" -
- det må I kunne gøre bedre.?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-03-05 15:06

On Sun, 27 Mar 2005 04:59:56 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>mulig lykke for flest mulig danskere/EU-borgere..
>
>Mudderkast om at jeg ikke forstår de mange ord eller der er "for mange på én

man kunne måske også dvæle ved at det er OT i grupperne ?
jeg ser under inegn omstændigehder nogen relevans til dem eller denne
debat i nogen af de grupper der xpostes i mellem !

fut :dk.admin.netikette

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-05 03:59

> [...]
>
> (-)
>
> Det var ellers en fin pastiche. Det var præcis sådan noget du kunne

Lidet om fysik evner Mikkel Foldmann, men skønlitteratur om "pastiche"
(metaforer, ulogik) er måske den rette boldgade for ham .

> [...]
> postede samme hjernedøde citatsamling også dengang. Din udvikling
> gennem et årti har altså været 0. Aner man en smule skizo i det?

Til hvert indlæg fra mig, som har haft citathalehæng, er der udvalgt nogle
få relevante dele af min citatsamling, som var på få hundrede citater for 9
år siden og er på flere tusinde nu - ALTSÅ NOGET HELT NYT - så genlæs
Mikkels (ofte gentagne) påstand (om at jeg kører i samme rille), og lad mig
høre om *du* kan google noget, der kan forsvare hans påstand om manglende
fornyelse (eller hans amatør-psykiatriske diagnosticering).. Det kan ingen.
Der er tusinder af kroner at vinde, for den der tør et væddemål. Hvis jeg
tager fejl på en eller anden detalje - prøv?
Vi deponerer indsatsen, så du risikerer ikke bedrag.

> Trossag for dig, skizo. Kun for dig.

Så vis tal for snestorm.
At du tror blindt på et link, men ikke kan forklare det., viser at du er
religiøs.
HVIS linket rummede de vindstyrker, der kræves, så er det mærkelig at ingen
vil oplyse derom.

At nogle af mine hovedpointer fremkom for 9 år siden, og stadig ikke har
mødt saglig modsigele er tankevækkende - måske alle fysikere på usenet er
arbejdsløse, men på 9 år må nogen have talt med kompetente eksperter og fået
hjælp-
- mon også de er snobber og evner ikke facts og logik, der kan genskabe
reklamen for Einstein?

Mon ikke Regnar Simonsen er den bedst kvalificerede til at gennemgå disse
debatter - han har været med hele tiden - og lad os så se om der nogensinde
påvistes fejl i min kritik af den herskende politisk-korrekte teori-
Man får ikke ret af at være flest.

Sjovt at Mikkel Foldmann i sin reklame for min debatindsats går 9 år
tilbage - dengang opfandtes LexWarming i www.usenet.dk - og man fik mig
smidt af nettet , ved at lyve til udbydere at jeg var OT, så min konto
lukkedes.

Takket være at jeg trak TDC i landsretten er sådan censur nu ophørt -. og
ingen har brudt den stadig eksisterende dk.videnskab fundats så meget som
Mikkel Foldmann, så han bør være mig taknemlig for min indsats til gavn for
hans ytringsfrihed.

"Vupti" siger medicinmanden, når han insisterer at manglende bevis er
bevis - og på dette overtroiske plan kører al reklame for Einstein.
Læger lever også idag højt på placebo-effekt - at troen kan flytte bjerge -
men at fysik vendte tilbage til gudetro, da relativity kobledes på abomben
af Time Magazine i 1945 - det er en interessant ny erkendelse.

Idag kritiserer Politiken muslimerne for at de kalder danskerne for
u-religiøse , blot fordi vi ikke skilter med ydre religiøse ritualer.Fx ikke
går i kirke.
Respekten for en showman med humor - Einstein - er et godt eksempel på at
Vestens religion har fornyet sig

Jeg forstår ikke noget, der er indviklet. Albert Einstein som svar på
spørgsmålet: Hvad er Deres hemmelighed?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and
I'm not sure about the former."
- Albert Einstein

Det er beskæmmende at vi lever i en tid, hvor det er lettere at sprænge et
atom end en norm. A Einstein.

Bohr:"Hold op med at fortælle Gud hvordan han skal opføre sig"

Einstein:Gud spiller ikke med terninger"

Bohr" Ikke alene spiller Gud med terninger, han snyder også"

For os overbeviste fysikere er skellet mellem fortid, nutid og fremtid kun
en illusion. Selvom den også er hårdnakket. Einstein citeret af CandScient
Jesper Hoffmeyer, Politiken 07-04-2001

*Relativitetsteori*: Når en mand sidder sammen med en smuk pige i en time,
forkommer det ham som et minut. Når en mand sidder i en varm ovn i et minut
forkommeer det ham længere end en time. Det er relativitet Albert Einstein

"Does New York stop at this train"Einstein

"Videnskab uden religion er lam. Religion uden videnskab er blind.Albert
Einstein

It is impossible to get anywhere ` without sinning against reason.Albert
Einstein

Science is the attempt to make the chaotic diversity of our sense-experience
correspond to a logically uniform system of thought.Albert Einstein

`I do not believe that civilization will be wiped out in a war fought with
the atomic bomb. Perhaps two-thirds of the people of the earthwill be
killed.'- Albert Einstein

`I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV
will be fought with sticks and stones.Albert Einstein (1879-1955)

"God is subtle but he is not malicios" Einstein

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 27-03-05 11:00

On Sun, 27 Mar 2005 04:58:31 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

(-)

>Lidet om fysik evner Mikkel Foldmann, men skønlitteratur om "pastiche"
>(metaforer, ulogik) er måske den rette boldgade for ham .

Kom nu da. Indrøm at det var præcis den slags fuldemandsævl du kunne
have postet.

(-)

>Til hvert indlæg fra mig, som har haft citathalehæng, er der udvalgt nogle
>få relevante dele af min citatsamling, som var på få hundrede citater for 9
>år siden og er på flere tusinde nu -

Det føles som flere. Men det er måske måde du bevidstløst og
uinteressant gentager dem på.

(-)
>Mikkels (ofte gentagne) påstand (om at jeg kører i samme rille), og lad mig
>høre om *du* kan google noget, der kan forsvare hans påstand om manglende
>fornyelse (eller hans amatør-psykiatriske diagnosticering)..

Der er vel ingen der er i tvivl om at du altid kører i samme rille,
skizo? Du ved det vist også selv.

(-)

>Så vis tal for snestorm.

Du fik link. Dovenskab er en ringe undskyldning for ikke at åbne et
link.

(-)
>At du tror blindt på et link, men ikke kan forklare det., viser at du er religiøs.

Det er da forklaret flere gange skizo. Tag dig nu lidt sammen og gå
tilbage i tråde og læs det folk skrev til dig. Din manglende
hukommelse gør at din skizo-dovenskab blive et endnu større handikap
for dig.

(-)
>HVIS linket rummede de vindstyrker, der kræves, så er det mærkelig at ingen
>vil oplyse derom.

Som du selv altid dokumenterer, eller hvad?

(-)
>At nogle af mine hovedpointer fremkom for 9 år siden, og stadig ikke har
>mødt saglig modsigele er tankevækkende -

Næ. Det eneste tankevækkende er at du har så lidt selvtillid at du
ikke kan erkende at du tager fejl, skizo. Tænk alle de links og
citater du har fjernet gennem 9 år fordi du hader dem?

(-)
> [...]
>tilbage - dengang opfandtes LexWarming i www.usenet.dk - og man fik mig
>smidt af nettet , ved at lyve til udbydere at jeg var OT, så min konto

Snøft.

(-)
> [...]
>Mikkel Foldmann, så han bør være mig taknemlig for min indsats til gavn for

Gå til min udbryder hvis du er utilfreds, skizo.

(-)
> [...]
>men at fysik vendte tilbage til gudetro, da relativity kobledes på abomben
>af Time Magazine i 1945 - det er en interessant ny erkendelse.

Så du mener stadigt at Otto Hahn løj da han henviste til Meinters og
nevøs arbejde, der byggedes på relativitetsteori og Borhs atomteori?
Som du har fået links og citater til igen og igen.

Hvorfor falder du din helgen i ryggen igen og igen? Er det ikke lidt
skizo at han skiftevis er din helgen og skiftevis slem fordi han
henviser til jødiske fysikere?

--

Mikkel

Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-05 11:19

> Det føles som flere. Men det er måske måde du bevidstløst og
> uinteressant gentager dem på.

Er man anti-videnskabewlig går man op i hvordan det "føles" og så kommer man
til at lyve lodret igen og igen - aldrig er tal de korrekte. Jeg har aldrig
mudderkastet mod Mikkel, men påpegning af at skønlitteratur bærer mere end
science hos ham, er vist her på sin plads.
> (-)
>
> Der er vel ingen der er i tvivl om at du altid kører i samme rille,
> skizo? Du ved det vist også selv.

Og hvis jeg svarede på alt fra dig, ville monotonien blive værre.

> (-)

> Du fik link. Dovenskab er en ringe undskyldning for ikke at åbne et
> link.

Et relevant link efterlyses
Og copypaste så man har chancen for at gætte hvad du vil med titusindtals
statistikkerne

> (-)

> (-)
>
> Som du selv altid dokumenterer, eller hvad?

Jeg har aldrig påstået at have tal som belæg for min såen tvivl om TV2

Det er sjovere at få en snes usenettere til at springe op som en løve og
falde ned eom et lam - derved kan alle se at jeg nok har ret, for ingen har
tal der modbeviser mig.
> [...]
> ikke kan erkende at du tager fejl, skizo. Tænk alle de links og
> citater du har fjernet gennem 9 år fordi du hader dem?

Man kan hade mennesker, men had til bestemte udsagn fra en debatør er noget
nyt for mig.

> (-)
>
> Gå til min udbryder hvis du er utilfreds, skizo.

Jeg lever efter Voltaires ord om at kæmpe for ytringsfrihed OGSÅ FOR DEM
JEG ER UENIG MED

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 27-03-05 11:29

On Sun, 27 Mar 2005 12:18:47 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

(-)

>Er man anti-videnskabewlig går man op i hvordan det "føles"

Altså som når du altid kun poster brainstorm-løgne og hvad du "tror"
og aldrig hverken argumenter eller dokumentation?

OK.

(-)
>Jeg har aldrig
>mudderkastet mod Mikkel, men påpegning af at skønlitteratur bærer mere end
>science hos ham, er vist her på sin plads.

Dine fornemmelser er ikke så interessante igen. Alle ved at du bare
brainstorm-lyver så det betyder ikke så meget.

(-)

>Og hvis jeg svarede på alt fra dig, ville monotonien blive værre.

Det er dit problem skizo. De jeg skriver ligger på linie med det jeg
kan se masser andre har gjort gennem tiderne, og hvor du også har
været nødt til at lyve at du ikke fik dokumentation.

Og mit gæt er at der intet sker de næste 9 år heller. Du vil poste de
samme løgne og de samme bevidstløse mænger af citater. Jeg er sikker
på at det vil væer en alt for stor udfordring for dig at skifte stil.
Du vil aldrig kunne erkende fejl. Heller ikke de næste 9 år.

(-)

>Et relevant link efterlyses

Det var hvad du fik

(-)

>Jeg har aldrig påstået at have tal som belæg for min såen tvivl om TV2

Jo, du opfordrede dobbeltmoralsk til væddemål, men alle ved jo at du
intet har så det er naturligvis uinteressant.

(-)
>Det er sjovere at få en snes usenettere til at springe op som en løve og
>falde ned eom et lam - derved kan alle se at jeg nok har ret, for ingen har
>tal der modbeviser mig.

Har du nogensinde fået nogen til at springe og falde ned? Det er vist
kun i dine fantasier, skizo. Alle kan se at sålænge du kun poster
brainstorm-løgne og aldrig dokumentation eller argumenter, og rykker
du jo ikke rigtigt noget.

(-)

>Man kan hade mennesker, men had til bestemte udsagn fra en debatør er noget
>nyt for mig.

Også for mig. Jeg tror ikke jeg har mødt andre der kan hade ting der
siger dem imod, som du kan. Det må være en del af skizo-trækket.

(-)

>Jeg lever efter Voltaires ord om at kæmpe for ytringsfrihed OGSÅ FOR DEM
>JEG ER UENIG MED

Åbenbart ikke, da du har trukket folk i retten. Spar mig for din
dobbeltmoral, skizo.

--
Mikkel

Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-05 16:43

> [...]
> på at det vil væer en alt for stor udfordring for dig at skifte stil.
> Du vil aldrig kunne erkende fejl. Heller ikke de næste 9 år.

Aldrig har nogen forklaret hvordan relativity har gavnet den praktiske brug
af fission
Du aner ikke noget om hvilke forsøg Hahn udførte, har du vist.
Det gør jeg heller ikke, men jeg er ikke stats-propagandist med bevisbyrde

> (-)

> Det var hvad du fik

Så gengag det og gør beviskæden FÆRDIG
> (-)

> Jo, du opfordrede dobbeltmoralsk til væddemål, men alle ved jo at du
> intet har så det er naturligvis uinteressant.

Hvis nogen tør væddemål så skal begge parter deponere aftalte antal tusind
kroner hos en opmand. Men ingen tør væddemål, for alle ved at de har uret.
At deres eneste styrke er at de hygger til ved flertalsdiktaturet.

> (-)

> Åbenbart ikke, da du har trukket folk i retten. Spar mig for din
> dobbeltmoral, skizo.

Jeg har benyttet en § jeg mener bør afskaffes, ja. Men den gælder og KAmal
Qureshi dømtes efter den.

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 28-03-05 21:08

On Sun, 27 Mar 2005 17:43:07 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

(-)

>Aldrig har nogen forklaret hvordan relativity har gavnet den praktiske brug af fission

Joda. Men du fjerner det jo bare. Det har du altid gjort med de ting
der sige dig imod, og det vil selvfølig blive ved med også de næste 9
år. Intet tyder på at du er mand for at erkende fejl.

(-)
>Du aner ikke noget om hvilke forsøg Hahn udførte, har du vist.

Joda. Var det ikke mig der viste dig at det var transuranforsøg, som
du jo ikke var klar over?

(-)
>Det gør jeg heller ikke, men jeg er ikke stats-propagandist med bevisbyrde

Er jeg "stats-propagandist" fordi jeg konstaterer at Einsteins private
forskning er mere værd end Otto Hahns statsbetalte? Du bliver da mere
og mere skizo.

Men det er godt at du erkender at du har bevisbyrde. Hvornår vil du
løfte den?

(-)

>Så gengag det og gør beviskæden FÆRDIG

Hvorfor skal jeg gentage noget du 100% sikkert bare vil flygte fra
igen, skizo?

(-)

>Hvis nogen tør væddemål så skal begge parter deponere aftalte antal tusind
>kroner hos en opmand. Men ingen tør væddemål, for alle ved at de har uret.

Men du kræver jo selv at andre dokumenterer. Hvorfor denne syge
dobbeltmoral, skizo?

(-)

>Jeg har benyttet en § jeg mener bør afskaffes, ja. Men den gælder og KAmal
>Qureshi dømtes efter den.

Så du vedkender dig din dobbeltmoral, skizo?

--

Mikkel

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-05 02:09

> Så du vedkender dig din dobbeltmoral, skizo?

Hvis FRP er modstander af folketingsmedlemmers mange dyre udenlandsrejser,
er det ikke dobbeltmoral at deres MF'er alligevel selv tog med?

Hvis bagatelgrænsen for butikstyveri er 300 kr og jeg ønsker den sat op til
500 kr, er det ikke dobbeltmoral at jeg ulejliger politi med tyveri til 400
kr fra min butik.

Gældende lov er gældende lov, og moralsk integritet er noget andet end om
man benhytter sig af juridiske smuthuller, når disse ikke er i en grummi- og
grå-zone.

Glistrup ønskede altid meget hårdere straffe for skattesnyderi, og var ikke
derved dobbeltmoralsk ved at hjælpe klienter til lovlige skattebesparelser.
Tænk videnskabeligt, logisk og klart. Bland ikke alt sammen i en stor
gryde.- Kun een parameter må varieres, hvis et forsøg skal kunne tolkes
gavnligt. Derfor var Hahn genial og let og hurtig at nyttiggøre, for de der
havde resourcerne til det.

Astronomi der _peger mod_ rigtighed i relativity teori, er derimod værdiløs,
fordi mange parametre blandes.

Einstein plumpede i som en uetisk , antividenskabelig dummernik, da han
pralede af at disse astronomi-fund var beviser for hans teori

"Hvis min teori viser sig at være rigtig, vil tyskerne sige at jeg er en
stor tysker og franskmændene vil sige at jeg er et stort menneske.
Hvis min teori viser sig at være forkert, vil franskmændene sige at jeg er
en beskidt tysker, og tyskerne at jeg er en beskidt jøde" Einstein

Mikkel Foldmann begår samme fadæse, når han blander lovlig brug af åbenlyse
jurasmuthuller sammen med moralsk integritet( at undgå "dobbeltmoral").

Husk Goethes ord "Det dunkelt sagte er det dunkelt tænkte". Begræns dig til
knivskarp science. Gerne forklar relativitý gavn vedr bombe eller GPS,
hvilket ikke er gjort færdig, og halvkvædet vise er ikke af bevis-værdi.
Hvis nogen har bevisbyrde/bevispligt, er det kun dig og Snuden mm.

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 29-03-05 22:06

On Tue, 29 Mar 2005 03:09:05 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

(-)
>Hvis FRP er modstander af folketingsmedlemmers mange dyre udenlandsrejser,
>er det ikke dobbeltmoral at deres MF'er alligevel selv tog med?

Jo da. Det lever uden tvivl helt op til din genneført dobbeltmoralske
holdning og debatstil.

(-)
>Gældende lov er gældende lov, og moralsk integritet er noget andet end om
>man benhytter sig af juridiske smuthuller, når disse ikke er i en grummi- og
>grå-zone.

Ingen siger at du har moralsk integritet. Du virker alt for svag og
taberagtigt til det. Ihvertfald hvis din debatstil fortæller noget om
dig

(-)
> [...]
>
>Einstein plumpede i som en uetisk , antividenskabelig dummernik, da han
>pralede af at disse astronomi-fund var beviser for hans teori

Skizo, dit syge Einstein-had må du se at komme over. Ingen bestrider i
dag Einsteins overlegne betydning og hans teoriers rigtighed. Dit
tuderi gør hverken fra eller til.

Men sjovt er det da at di had skinner så meget i gennem, at du er nødt
til at inddrage ham i næste alt du skriver, uden nogensinde at kunne
vise step-by-step hvor han tager fejl. Rent skizo-agtigt.

(-)
>Mikkel Foldmann begår samme fadæse, når han blander lovlig brug af åbenlyse
>jurasmuthuller sammen med moralsk integritet( at undgå "dobbeltmoral").

Så du mener at min integritet er på højde med Einstein? Det ser jeg
som en ros.

(-)
>Husk Goethes ord "Det dunkelt sagte er det dunkelt tænkte". Begræns dig til
>knivskarp science.

Mens du bare selv fortsætter med brainstorm-løgne? Why?

--

Mikkel

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-05 04:09

> On Tue, 29 Mar 2005 03:09:05 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>
> (-)
>
> Jo da. Det lever uden tvivl helt op til din genneført dobbeltmoralske
> holdning og debatstil.

Overfladiske journalister søgte igen og igen at lyve FRP dobbeltmoralske,
men lad os se om nogen dk.politik læsere kan udlede en dobbeltmoral af at
benyttte tilbud som alle i folketinget benytter - blot fordi man gerne
ønsker dem afskaffet i fremtiden?

> (-)
>
> Ingen siger at du har moralsk integritet. Du virker alt for svag og
> taberagtigt til det. Ihvertfald hvis din debatstil fortæller noget om
> dig

Gå efter bolden. Kan nogen udpege noget dobbeltmoralsk i at respektere
gældende lovgivning, blot fordi man MED HENBLIK PÅ FREMTIDEN arbejder for at
ændre på §'erne?

> [...]
> til at inddrage ham i næste alt du skriver, uden nogensinde at kunne
> vise step-by-step hvor han tager fejl. Rent skizo-agtigt.

Min respekt for Einstein er dyb og ægte , mere end nogen andens på ng, og
jeg har citeret ham ordret for det han skrev, som gavnede verden - det har
ingen andre gjort.

> (-)
>
> Mens du bare selv fortsætter med brainstorm-løgne? Why?

Engang udtrykte du ren Glistrup-Warming tænkning - at tit-for-tat er
uinteressant.
Selv hvis jeg måske ikke altid er perfekt knivskarp, bør du der har hjælp
fra højtuddannede fysikere, alligevel tilstræbe at være knivskarp.

Dine øje-for-øje gengældelse-rutiner er i strid med naturvidenskab

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 31-03-05 20:43

On Wed, 30 Mar 2005 05:09:15 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

(-)

>Gå efter bolden.

Jeg tilbød dig en rent argumenteret og dokumenteret debat, uden
mudderkast, men du har afvist med sære krav om at du har ret til at
gøre som det passer dig, mens alle andre ikke har. Og hvis du ikke vil
høre, så må du føle.

(-)

>Min respekt for Einstein er dyb og ægte , mere end nogen andens på ng, og
>jeg har citeret ham ordret for det han skrev, som gavnede verden - det har
>ingen andre gjort.

Oh ja, så alt dit snak om "overtro" e.t.c.- når det gælder hans
teorier er bare for sjov?

(-)

>Engang udtrykte du ren Glistrup-Warming tænkning - at tit-for-tat er
>uinteressant.

Og det er stadigt min grund holdning. Jeg er ikke tilhænger af
millimeterdemokrati, men det var før jeg var klar over at du aldrig
bidrager med noget, aldrig argumenterer eller dokumenterer og oftest
lyver at du "ikke har fået links". Debat som sandhedssøgning kræver at
alle parter bidrager konstruktivt, og det nægter du.

(-)
>Selv hvis jeg måske ikke altid er perfekt knivskarp, bør du der har hjælp
>fra højtuddannede fysikere, alligevel tilstræbe at være knivskarp.

Du praler af at være uddannet Cand Scient og som arbejdsløs har du
mere
tid end de fleste til at skrive indlæg. Intet undskylder at du ikke er
den mest skarpe, præcise, omhyggelige og dokumenterende af alle. Men i
stedet for har du valgt at være det helt modsatte.

Du poster overvejende gentagelser, du er extremt upræcis og
overfladisk og dokumenterer aldrig noget.

En af dine problemer er at du tror at hvis du poster samme udsagn
igen-igen-igen så har det større gennemslagskraft end hvis du poster
den een gang, blot med dokumentation. Men du spilder desværre din tid.

(-)
>Dine øje-for-øje gengældelse-rutiner er i strid med naturvidenskab

Jeg tror desværre at det er den eneste måde du kan forstå ting på. Mit
gæt er at du gennem 9 år har troet at hvis du bare gentog dine
brainstorm-løgne om og om og om igen, så ville du en dag overbevise
nogen. Det har gjort at du har spildt 9 år og har mistet al
troværdighed, men du kan pbenbart ikke rigtigt selv få dig til at
erkende det. Hvis jeg nu presser lidt på ved at lade dig smage samme
teknikker, så vil du måske en dag se at det bedre kan betale sig at
glemme mudderkast og at prøve med en argumenteret og dokumenteret
stil. Why not?

--

Mikkel

Fra : Malene P

Dato : 26-03-05 18:29

"Bo Warminq" <bwn@bwn.com> skrev i en meddelelse
> En dygtig tandlæge har brugt sædteknologi til at desinficere sine
kvindelige
> patienter, helt urimeligt har man nu frataget hans tandlæge autorisation.

Bo, gider du ikke nok stave dit navn rigtigt -ellers virker mit killfilter
altså ikke.

Malene P

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 26-03-05 19:28

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Bo Warminq" <bwn@bwn.com> skrev i en meddelelse
> kvindelige
>>
> Bo, gider du ikke nok stave dit navn rigtigt -ellers virker mit killfilter
> altså ikke.

Jeg tror ikke at det er Bo Warming, der har skrevet dette, men en der gør
grin med ham - navnet har været anvendt før som en slags "hoax"

--
ahw

Fra : Malene P

Dato : 26-03-05 22:10

"Arne H.Wilstrup" <dufaardenikke@atse.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke at det er Bo Warming, der har skrevet dette, men en der gør
> grin med ham - navnet har været anvendt før som en slags "hoax"

Ja, det der q husker jeg vist også, når jeg tænker mig om.

Malene P

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-03-05 08:13

> [...]
>
> Jeg tror ikke at det er Bo Warming, der har skrevet dette, men en der gør
> grin med ham - navnet har været anvendt før som en slags "hoax"

Og som bliver plonket ligesom fjolset Bo Warming er blevet det for meget
længe siden.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-03-05 08:40

Malene P wrote:

> Bo, gider du ikke nok stave dit navn rigtigt -ellers virker mit killfilter
> altså ikke.

Jeg synes nu godt at han kunne sætte sin newsklient til selv at danne MSG-ID
på hans indlæg, og så vælge noget efter @ som er unikt for ham, så kunne
jeg let sætte min newsserver til at afvise at modtage indlæg fra ham, såvel
som indlæg, der er efterkommere af hans indlæg.

Ivar Madsen