Erotik-fyndord
Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-05 21:38

"Det eneste kendte elskovsmiddel er afveksling. Marc Connolly

" Jeg har en mistanke om, at en af grundene til, at vi skaber
fiktion, er for at gøre sex spændende. Gore Vidal

" Gå aldrig glip af en chance for at få sex eller at komme i
fjernsynet. Gore Vidal

" Sex i en forbindelse af længere varighed er kunsten stadigvæk at
lade repriser ligne premierer. Jeanne Moreau

" For de fleste mennesker er nutidens seksuelle frihed i
virkeligheden kun en konvention, en forpligtelse, en social pligt, en social
frygt, et nødvendigt træk i forbrugernes måde at leve på. Pier
Paulo Pasolini

"t Glædeshuse med mandlige beboere findes praktisk talt ikke, fordi
kvinderne slet ikke er så vilde med sex. Vivian Brinkley

" Handel er som sex; når det er godt, er det meget, meget godt; når
det ikke er så godt, er det stadig godt. Mervyn A. King.

" Jeg er overbevist om, at sex i helvede vil være en permanent
pligtøvelse. Thomas Simpson

" Sex berører kun himlen, når det samtidig berører rendestenen og
mudderet. George Jean Nathan

" Gør aldrig med dine hænder, hvad du kan gøre bedre med din mund.
Cherry Vanilla, amerikansk groupie

" Jeg vil vædde med, at om ti år vil det igen være moderne at være
jomfru. Barbara Cartland

Hs Det er en anerkendt kendsgerning, at berømmelse virker
potensforøgende. Graham Greene

Hs Det er al denne kneppen med et koldt hjerte, som er død og idioti.
D.H. Lawrence

Hs Jeg ønsker ikke, at nogen skal vide noget om mit seksualliv - ikke
engang min kone. Men ud på de små timer, når jeg ligger alene i min seng,
sker det, at jeg får mig en hjertelig latter over det. Groucho Marx

Ho Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens. Det er også
årsagen til, at bordeller med mænd ikke er slået igenne. Esther
Vilar

Ht Kvinden kontrollerer sin sex, fordi hun for sex får alt det, som
for hende er endnu vigtigere end sex. Esther Vilar

Ho Sex har ikke været det samme, siden kvinder begyndte at nyde det.
Lewis Grizzard

Ho Og husk, der er ikke noget disse kvinder ikke vil gøre for at
tilfredstille deres altid fugtige skridt, de har kun en besættelse - sex.
Juvenal

Hsforfør En kvinde tilgiver i reglen manden det kys, han stjal,
med aldrig det kys, han ikke fik taget sig sammen til, da situationen
krævede det. Erik Jacobsen

Hs En kvinde, som sværger på, at hun aldrig er blevet kysset, har så
sandelig også grund til at sværge. Brigitte Bardot

Hsforfør At bede en kvinde om lov til at kysse hende, før man gør
det, er kun på en krænkende måde at vælte hele ansvaret over på hende.
Helen Rowland og Poul Sabroe

Hs Herre, giv mig kyskhed - men ikke endnu. St. Augustin

Hsmu Sex uden kærlighed er bedre end slet ingen sex. Hugh Hefner

Hs Kærlighed er tålmodighed, sex er utålmodighed. Erich Segal

Hs Lad os se sandheden i øjnene: Kønsorganer har ingen personlighed.
Mae West

hsfriHvor mange mænd plejede at bede om at tale med én, når de i
virkeligheden ønskede sex, føler de sig nu om dage ofte forpligtigede til at
bede om sex, når de i virkeligheden ønsker at tale. Katharine
Whitehorn

Hsmsm Masochisme på bekostning af andre mennesker er sadisme. Gabriel
Laub

Hsmsm Jeg måtte opgive masochisme - jeg nød det for meget. Mel Calman

Hson Det dejlige ved masturbation er, at man ikke behøver at klæde sig
pænt på til det. Tillagt Truman Capote

Hson Nedgør det ikke, det er sex med én, du elsker. Woody Allen om
onani

Hson Forfattere er de mest masturberende skabninger. Spørg hvilken som
helst forfatter - de er som aber. Anthony Burgess

Hson Hvem gjorde du det med for første gang? - Jeg var alene på det
tidspunkt. Woody Allen

Hsmsm Jeg tror på, at sex er noget smukt mellem to mennesker. Mellem fem er
det fantastisk... Woody Allen

Hsporn Mord er en forbrydelse. At beskrive mord er ikke. Sex er ikke en
forbrydelse. At beskrive sex er. Gershon Legman

Nø Nøgenhed hører under kunst. Ikke under sex. Mae West

Hsmagt Jeg bliver seksuelt ophidset på en scene. Det er som at elske med
9000 mennesker på én gang. Prince

Ho Orgasmen har erstattet korset som fokus for længsel og
forestillingen om opfyldelse. Malcolm Muggeridge

Ho En orgasme er bare en refleks som et nys. Ruth Westheimer

Hs Den eneste perversitet, jeg kender, er manglende evne til at
elske. Anaïs Nin

Tp Det er virkelig meget foruroligende, når man ikke kan tænke på
nogen nye perversioner, som man har lyst til at praktisere. James
Dickey

Hs Pervers: det de andre finder mishag i. Frank Thiess

hsfriLenny Bruce blev arresteret for at sige piksutter i tresserne, men
Meryl Streep fik en Academy Award for at sige det i firserne. Paul
Krassner

Hsfri Hvad ville pornografien være uden censur. Roger Vadim

Hp Prostitution er blot et seksuelt fata morgana, vandringsmanden
oplever i afsavnets ørken. Heimito von Doderer

Hs Vil du høre min personlige mening om prostitution? Hvis mænd
vidste, hvordan de skulle gøre det, ville de ikke behøve at betale for det.
Roseanne Arnold

Hs Vi er nu alle faretruende opmærksomme på, at samleje er lidt
kedeligt. Hvad der holdt halløjet om den "guddommelige kvinde" gående alle
disse lange, mørke arhundreder var ikke en vedvarende erektion, men
romantik. Quentin Crisp

Hsmsm Sex betyder smæk og smuk betyder underst og vil altid gøre det.
Kenneth Tynan

Hs Næsten alt tager længere tid, end man siger, at det gør, undtagen
sex. Jim McGinn

Hs Tragedien er, når du har sex i hovedet i stedet for dernede, hvor
det hører hjemme. D.H. Lawrence

Hs Psykiater: Hvor ofte sover I sammen?

- Næsten aldrig, måske tre gange om ugen.

- Hele tiden, jeg vil sige tre gange om ugen.
Woody Allen og Diane Keaton, Mig og Annie

Hs Hvis du ikke går hele vejen, hvorfor så overhovedet gå?
Joe Namath

Hs Jeg ved intet om sex, for jeg var altid gift. Zsa Zsa Gabor

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-03-05 00:54

En masse sjove, tankevækkende og dybt selvmodsigende citater! Interessant
læsning.

Og ikke ét ord om Glistrup, gaskamre eller muslimer! Bravo, Bo!

Per V.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 20-03-05 08:46

> [...]
> læsning.
>
> Og ikke ét ord om Glistrup, gaskamre eller muslimer! Bravo, Bo!

Jeg har en mappe til mails med godt indhold. Der ryger den i - og så fra Bo.
111

--
Ole C

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-05 02:16

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> En masse sjove, tankevækkende og dybt selvmodsigende citater! Interessant
> læsning.
>
> Og ikke ét ord om Glistrup, gaskamre eller muslimer! Bravo, Bo!

Glistrup opdroges af forældre uden selvmodsigelser og har derfor et
grundfæstet livssyn og skifter aldrig mening, MEN når han skriver artikler
og bøger så går han ind på modargumenter og fremlægger PRO ET KONTRA , som
forsvarsadvokat og anklager har for vane - - hvilket jeg ofte gør i samme
stil i mine citat-mosaikker.

Propaganda er uinteressant, men at søge sandhed ved at kaste lys over svær
problematik fra forskellig side er god debat - når man går efter bold ej
mand

Siden trådstarten postedes, har jeg fundet flere godbidder OG ordnet i flere
undergrupper - hvad gør man ikke for sin fanklub.

ORGASME

[...]

PROSTITUTION

Hp Prostitution er blot et seksuelt fata morgana, vandringsmanden
oplever i afsavnets ørken. Heimito von Doderer

Hp Vil du høre min personlige mening om prostitution? Hvis mænd
vidste, hvordan de skulle gøre det, ville de ikke behøve at betale for det.
Roseanne Arnold

Hpt En kvinde, der sminker sig, sætter i virkeligheden en plakat op om,
at hun kan lejes. Thomas Fuller den yngre

DÅRLIG EROTIK

hsd Danserinderne har seksualiteten i benene, tenorer i struben.
Derfor bliver kvinderne skuffet over tenorerne og mændende over
danserinderne. Karl Kraus

Hsd Det er al denne kneppen med et koldt hjerte, som er død og idioti.
D.H. Lawrence

Hsd Jeg er overbevist om, at sex i helvede vil være en permanent
pligtøvelse. Thomas Simpson

hsd Jeg har en mistanke om, at en af grundene til, at vi skaber
fiktion, er for at gøre sex spændende. Gore Vidal

Hsd Jeg ønsker ikke, at nogen skal vide noget om mit seksualliv - ikke
engang min kone. Men ud på de små timer, når jeg ligger alene i min seng,
sker det, at jeg får mig en hjertelig latter over det. Groucho Marx

Hsd Lad os se sandheden i øjnene: Kønsorganer har ingen personlighed.
Mae West

Hsd Næsten alt tager længere tid, end man siger, at det gør, undtagen
sex. Jim McGinn

Hsd Vi er nu alle faretruende opmærksomme på, at samleje er lidt
kedeligt. Hvad der holdt halløjet om den "guddommelige kvinde" gående alle
disse lange, mørke arhundreder var ikke en vedvarende erektion, men
romantik. Quentin Crisp

SEXFORBUD

hsf Den kyske taler ikke om kyskhed, thi den kyske ved ikke, hvad
kyskhed er. Horats

Hsf Herre, giv mig kyskhed - men ikke endnu. St. Augustin

Hsf Pervers: det de andre finder mishag i. Frank Thiess

[...]

Hsfri Mord er en forbrydelse. At beskrive mord er ikke. Sex er ikke en
[...]

GOD EROTIK

Hsg For de fleste mennesker er nutidens seksuelle frihed i
virkeligheden kun en konvention, en forpligtelse, en social pligt, en social
frygt, et nødvendigt træk i forbrugernes måde at leve på. Pier
Paulo Pasolini

Hsg Handel er som sex; når det er godt, er det meget, meget godt; når
det ikke er så godt, er det stadig godt. Mervyn A. King.

hsg Ingen sex er bedre end dårlig sex. Garmaine Greer

Hsg Sex berører kun himlen, når det samtidig berører rendestenen og
mudderet. George Jean Nathan

hsg Sex i en forbindelse af længere varighed er kunsten stadigvæk at
lade repriser ligne premierer. Jeanne Moreau

Hsg Tragedien er, når du har sex i hovedet i stedet for dernede, hvor
det hører hjemme. D.H. Lawrence

MAGT

Hsm Det er en anerkendt kendsgerning, at berømmelse virker
potensforøgende. Graham Greene

Hsm Kærlighed er tålmodighed, sex er utålmodighed. Erich Segal

Hsmagt Jeg bliver seksuelt ophidset på en scene. Det er som at elske med
9000 mennesker på én gang. Prince

SM

[...]

ONANI

[...]

TEKNIK

hst Det eneste kendte elskovsmiddel er afveksling. Marc
Connolly

SEX OG FRUGTBARHED

Hst Gør aldrig med dine hænder, hvad du kan gøre bedre med din mund.
Cherry Vanilla, amerikansk groupie

Hsx Hvis du ikke går hele vejen, hvorfor så overhovedet gå?
Joe Namath

Hsx Jeg ved intet om sex, for jeg var altid gift. Zsa Zsa Gabor

DIVERSE

[...]

HAN-SVAR: Næsten aldrig, måske tre gange om ugen.
HUN-SVAR Hele tiden, jeg vil sige tre gange om ugen.
Woody Allen og Diane Keaton, i filmen "Mig og
Annie"

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-03-05 02:29

> "Det eneste kendte elskovsmiddel er afveksling. Marc Connolly
....sakse...

Så vil jeg også:

Sex er ikke svaret, sex er spørgsmålet!
"Ja tak!" er svaret!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-05 02:19

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
> ...sakse...
>
> Så vil jeg også:
>
> Sex er ikke svaret, sex er spørgsmålet!
> "Ja tak!" er svaret!

Og hvis du er så sulten og overfladisk så læs den nu forbedrede
fyndords-liste - undergruppe DÅRLIG EROTIK