22:45 Porn Star (1) tv3
Fra : andropov

Dato : 18-03-05 13:31

Fredag aften er der dansk premiere på serien 'Porn Star', hvor fem
modige mænd skal deltage i konkurrencen om at blive pornostjerne

De heldige mænd i den spanske reality-serie skal under konstant
overvågning bo og arbejde sammen med fem professionelle kvindelige
pornostjerner.

Det er kvinderne, der afgør hvem af mændene, der skal sendes hjem og
dermed miste chancen for at blive pornostjerne. De sexede porno-piger
går efter sigende meget seriøst til opgaven og tester de håbefulde
mænd på alle tænkelige måder.

Det kunne egentlig være interessant at lave et tilsvarende program
hvor kvinder skulle konkurrere om at blive pornostjerne.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-03-05 18:23

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det kunne egentlig være interessant at lave et tilsvarende program
> hvor kvinder skulle konkurrere om at blive pornostjerne.

Hvorfor kunne det være interessant? Kvinderne kan jo blot simulere, det kan
mændene i det mindste ikke.

Lars

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-03-05 03:04

Lars Wagner Hansen wrote:

> Hvorfor kunne det være interessant? Kvinderne kan jo blot simulere, det kan
> mændene i det mindste ikke.

Det har du så ganske ret i, men der må jo være en årsag til
at kvindelige pornostjerninder har en meget højere løn end
mandlige pornostjerner.

Jeg kan ikke se hvori den består, men man må jo gå ud fra at
lovmæssigheden om udbud og efterspørgsel, som medfører at
prisen (dvs. lønnen) altid finder det rette leje, også
gælder her.

Eller hvad?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Boerge

Dato : 19-03-05 08:02

Peter Knutsen wrote:

> Det har du så ganske ret i, men der må jo være en årsag til at
> kvindelige pornostjerninder har en meget højere løn end mandlige
> pornostjerner.

Jeg synes da, det hænger meget godt sammen.

> Jeg kan ikke se hvori den består, men man må jo gå ud fra at
> lovmæssigheden om udbud og efterspørgsel, som medfører at prisen (dvs.
> lønnen) altid finder det rette leje, også gælder her.

Ja. De kvindelige pornostjerner leverer jo den ønskede vare, når de
simulerer. De skal jo primært yde en skuespilspræstation, som pirrer vi
mænds fantasi.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : andropov

Dato : 19-03-05 10:58

On Sat, 19 Mar 2005 08:01:46 +0100, Boerge <zxdfawd@asdf> wrote:

>Ja. De kvindelige pornostjerner leverer jo den ønskede vare, når de
>simulerer. De skal jo primært yde en skuespilspræstation, som pirrer vi
>mænds fantasi.

Gælder det også i real world :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-03-05 19:42

"Boerge" <zxdfawd@asdf> skrev i en meddelelse

> Ja. De kvindelige pornostjerner leverer jo den ønskede vare, når de
> simulerer. De skal jo primært yde en skuespilspræstation, som pirrer
> vi mænds fantasi.

Tja, de fleste mænd æder påstanden om, at kvinderne i pornofilm kun er
skuespillere, der simulerer. I ved bedre, ikke kvinder?

--
-Jens B.

Fra : andropov

Dato : 20-03-05 20:50

Ja, de er vel hardcore orgasmesild.

Fra : Per O.

Dato : 19-03-05 10:23

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> lovmæssigheden om udbud og efterspørgsel, som medfører at prisen (dvs.
> lønnen) altid finder det rette leje, også gælder her.

Jeg tror du har ret. I porno får kvinderne højest, da det er dem som sælger
filmen. Mændene skal bare levere udstyret til at sandsynliggøre at pigerne
har det herligt. Det kræver ikke de store intelektuelle præstationer af
pigerne at se ud som om de får en god oplevelse. Adgangskriteriet er at de
ser godt ud.

I andre film får mændene mest, for der kræves det at kvinderne ser godt ud,
og samtidig kan føre en nogenlunde indholdrig dialog så det virker ægte.

Er det den opdeling du mener?

Jeg tror det er et spørgsmål om hvad der efterspørges, og at man kun giver
hvad der er nødvendigt .. lige som på andre 'erhvervsområder'
Så længe folk arbejder for den løn som tilbydes, ja så giver man jo ikke
mere!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : andropov

Dato : 19-03-05 11:03

On Sat, 19 Mar 2005 10:23:26 +0100, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

> [...]

>og samtidig kan føre en nogenlunde indholdrig dialog så det virker ægte.

Tjener mandlige oscar skuespillere mere end kvinder :)

> [...]
>hvad der er nødvendigt .. lige som på andre 'erhvervsområder'
>Så længe folk arbejder for den løn som tilbydes, ja så giver man jo ikke

I nogle tyske film annoncerer de efter mænd som : " kan komme gratis
ind og sperme på kvinder" Det vil sige at mændene ikke får løn for at
levere sperm.
Det må være efter princippet at komme gratis i tivoli...

Fra : andropov

Dato : 19-03-05 10:56

On Sat, 19 Mar 2005 03:03:42 +0100, Peter Knutsen
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Det har du så ganske ret i, men der må jo være en årsag til
>at kvindelige pornostjerninder har en meget højere løn end
>mandlige pornostjerner.

Det må være fordi at flere mænd end kvinder køber pornofilm.

> [...]
>lovmæssigheden om udbud og efterspørgsel, som medfører at
>prisen (dvs. lønnen) altid finder det rette leje, også

De mandlige pornostjerner må klage til ligestillingministeren :)
Porno Lasse hvorfor klager du ikke :)

Fra : Paul

Dato : 19-03-05 12:35

> De mandlige pornostjerner må klage til ligestillingministeren :)
> Porno Lasse hvorfor klager du ikke :)

Hvorfor skal han klage?
Så længe han får lov til at sutte pik er han vel (lige)glad.

M.v.h.

Paul

Fra : andropov

Dato : 19-03-05 18:46

On Sat, 19 Mar 2005 12:34:33 +0100, "Paul"
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

>Hvorfor skal han klage?
>Så længe han får lov til at sutte pik er han vel (lige)glad.

Er han nu også med i bøssefilm...

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 20-03-05 01:26

> Er han nu også med i bøssefilm...

Det er da en gammel nyhed.

http://www.out-and-about.dk/Nyhedsarkiv/nyheder2kvt03.htm
http://www.bt.dk/kropogerotik/artikel:aid=138416:fid=100017260/

Lars

Fra : preben nielsen

Dato : 18-03-05 20:35

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne egentlig være interessant at lave et tilsvarende
> program
> hvor kvinder skulle konkurrere om at blive pornostjerne.

Hvori ville det "interessante" bestå ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : andropov

Dato : 22-03-05 18:06

On Fri, 18 Mar 2005 13:30:30 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Fredag aften er der dansk premiere på serien 'Porn Star', hvor fem
>modige mænd skal deltage i konkurrencen om at blive pornostjerne
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=287194

Nu er det pornocensurerede program åbenbart blevet stoppet. Det var
åbenbart for hård kost for svenske seere. Gud fader i skuret.
En anden ting er at det blev for kedeligt med al den censur så vel
egentlig udmærket det blev stoppet.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=287580

Fra : Klaus G.

Dato : 22-03-05 18:11

> [...]
> åbenbart for hård kost for svenske seere. Gud fader i skuret.
> En anden ting er at det blev for kedeligt med al den censur så vel

Hvor fik man i grunden at se? Piger i frækt tøj? Uden tøj? Sexscener uden
censur(fnidret firkant over)? Sexscener med censur? Osv?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : andropov

Dato : 22-03-05 18:18

On Tue, 22 Mar 2005 18:11:25 +0100, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

>Hvor fik man i grunden at se? Piger i frækt tøj? Uden tøj? Sexscener uden
>censur(fnidret firkant over)? Sexscener med censur? Osv?

Ja, nu troede man lige at der var pornoguf for en gang skyld på tv,
men nej :) en stor gang censur med firkant som du skriver.

Fra : Klaus G.

Dato : 22-03-05 22:11

> Ja, nu troede man lige at der var pornoguf for en gang skyld på tv,
> men nej :) en stor gang censur med firkant som du skriver.

Nå okay :)

Anyway, blev de stakkels mænd så gennemkneppet, og rykket rundt, eller? Det
er måske lidt oppustet at de skal gennem nogle strabasser, og blah blah?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : rex

Dato : 22-03-05 18:12

On Tue, 22 Mar 2005 18:06:12 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:
Hej
så også det omtalte program der sker jo ikke noget, man ser jo
ingenting, det er da godt nok for plat at stoppe det så er de sgu
sarte der på tv 3.... og hende værten/producenten wow hun var da
dejlig "uskyldig" og fræk.

hilsen Rex.

Fra : andropov

Dato : 22-03-05 18:24

On Tue, 22 Mar 2005 18:12:03 +0100, rex <sjrex@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ingenting, det er da godt nok for plat at stoppe det så er de sgu
>sarte der på tv 3.... og hende værten/producenten wow hun var da

Man må snart til at klage. Der er for lidt porno for licenskronerne.