kvinder og barnløshed
Fra : andropov

Dato : 15-03-05 18:46

Der bliver diskuteret barnløsnhed i tv i aften.

Kvinder er så fokuseret på at få børn. Jeg spekulerer på. Hvad nu hvis
det bliver konstateret at det er manden som er årsag til at parret
ikke kan få børn, forlader hun så ham.

Man kunne jo godt få den tanke når nu kvinder er så ekstremt fokuseret
på børn....

Fra : preben nielsen

Dato : 16-03-05 09:11

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> Der bliver diskuteret barnløsnhed i tv i aften.
>
> Kvinder er så fokuseret på at få børn.

Er de det ? Mere end mænd ?

Please document

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : andropov

Dato : 16-03-05 12:08

On Wed, 16 Mar 2005 09:11:04 +0100, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>Er de det ? Mere end mænd ?
>
>Please document

Enhver mand kan ikke have undgået at bemærke hvor meget kvinder
snakker om børn. Det er simpelhen en af livets sandheder.
Jeg kunne ligeså godt skulle dokumentere at vi spiser mad fordi ellers
dør vi.

Fra : ThomasB

Dato : 16-03-05 16:02

> [...]
> snakker om børn. Det er simpelhen en af livets sandheder.
> Jeg kunne ligeså godt skulle dokumentere at vi spiser mad fordi ellers

Det er vel først når de har fået barnet :)

Fra : preben nielsen

Dato : 16-03-05 20:06

> Enhver mand kan ikke have undgået at bemærke hvor meget kvinder
> snakker om børn. Det er simpelhen en af livets sandheder.

Ahh, riiiiight

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : ThomasB

Dato : 16-03-05 09:57

> [...]
>
> Kvinder er så fokuseret på at få børn. Jeg spekulerer på. Hvad nu hvis
> det bliver konstateret at det er manden som er årsag til at parret

Det er vel lige så forskellige som der findes kvinder.
Mange par vælger at adoptere.

> Man kunne jo godt få den tanke når nu kvinder er så ekstremt fokuseret
> på børn....

Jeg tror nu ikke kvinder er ekstremt fokuserede.

Fra : Per Vadmand

Dato : 16-03-05 10:02

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Jeg tror nu ikke kvinder er ekstremt fokuserede.
Jeg tror bestemt, at netop det er et af de punkter, hvor de individuelle
forskelle er langt større end de kønsbestemte.

Jeg læste for nylig en roman om en bøsse, der så brændende ønskede sig at få
børn, at han giftede sig og levede hele livet med en kvinde, han ikke kunne
elske - og kort efter mødte jeg en kvinde, der havde oplevet det i
virkeligheden.

Per V.

Per V

Fra : andropov

Dato : 16-03-05 12:13

On Wed, 16 Mar 2005 10:01:54 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Jeg tror bestemt, at netop det er et af de punkter, hvor de individuelle
>forskelle er langt større end de kønsbestemte.

Det kunne være interessant at lave noget statistik på hvordan kvinder
reagerer hvis det er manden som er årsag til at parret ikke får børn.
Men det er nok svært at få ordentligt bevist. Kvinder vil jo gerne
snakke udenom hvis de kan komme afsted med det.

> [...]
>børn, at han giftede sig og levede hele livet med en kvinde, han ikke kunne
>elske - og kort efter mødte jeg en kvinde, der havde oplevet det i

Jeg kommer til at tænke på Elisabeth Taylor som betalte sin bøsse
butler for at have sex med hende. Han fik både mercedes og meget dyrt
guldur (ca. 200.000 kr.)og bagefter fortalte den stakkels bøsse at han
nærmest var blevet udnyttet :)

Fra : Per Vadmand

Dato : 16-03-05 13:12

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> [...]
> butler for at have sex med hende. Han fik både mercedes og meget dyrt
> guldur (ca. 200.000 kr.)og bagefter fortalte den stakkels bøsse at han

Samme Elizabeth Taylor siges også at have været meget sur, da de to flotte
fyre Rock Hudson og James Dean var mere interesserede i hinanden end i hende
under optagelserne til "Giganten."

Rock var helt klart bøsse, og Jimmy var vist til begge
sider.

Per V.

Fra : andropov

Dato : 16-03-05 14:36

> [...]
>under optagelserne til "Giganten."
>
>Rock var helt klart bøsse, og Jimmy var vist til begge

Ak ja stakkels Elizabeth :)

Fra : preben nielsen

Dato : 16-03-05 20:08

> [...]

> Men det er nok svært at få ordentligt bevist. Kvinder vil jo
> gerne
> snakke udenom hvis de kan komme afsted med det.

Nogle bliver skilt, nogle adopterer, nogle lever barnløst. There !
At det skulle være interessant at sætte tal på ......... hmmm

Hvad hulen har det med emnet at gøre ??

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : vvv

Dato : 17-03-05 00:33

> [...]
> wrote:

> Kvinder vil jo gerne
> snakke udenom hvis de kan komme afsted med det.

Du har vist ikke meget til ovres for kvinder hva´?
Generaliserer du måske en smule her?

/vv

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-03-05 15:32

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> "andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Du har vist ikke meget til ovres for kvinder hva´?
> Generaliserer du måske en smule her?
>
> /vv

Neeej da, for kvinder gør sådan og sådan. og kvinder vil gerne have børn, og
alle kvinder snakker om dem hele tiden. og det er livets sandhed at kvinder
allesammen vil nøjagtigt det samme, og er på samme måde. Og alle kvinder
snakker jo udenom, når manden ikke kan osv. Bllladdr... dne her debat er
allerede klam, men ok, den blev også startet af the master of generalisering
åbenbart.

Mvh. en kvinde, som ikke kan lide børn. de lugter af sur sildepostej. LOL

Fra : Heidi

Dato : 18-03-05 15:40

Nana Sørensen wrote:

> Mvh. en kvinde, som ikke kan lide børn. de lugter af sur sildepostej.
> LOL

tilbage til dig - og tak fordi du lige gav mig dagens bedste grin,
som er hårdt tiltrængt ovenpå et par sure dage med den hidtil mest
trælse omgang dårlige mave...

--
Heidi - som ifølge andropovs teorier og generaliseringer åbenbart ikke
er en kvinde, da jeg (og i øvrigt de fleste andre jeg kender) ikke lever

Fra : Paul

Dato : 18-03-05 17:58

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> Heidi - som ifølge andropovs teorier og generaliseringer åbenbart ikke er
> en kvinde, da jeg (og i øvrigt de fleste andre jeg kender) ikke lever ret
> meget op til hans idéer om kvinder...

Jeg har en mistanke om, at Andropov hedder Bo til fornavn. ;)

M.v.h.

Paul

Fra : andropov

Dato : 18-03-05 18:19

On Fri, 18 Mar 2005 17:58:06 +0100, "Paul"
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

>"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

>Jeg har en mistanke om, at Andropov hedder Bo til fornavn. ;)

Nope mit fornavn er Jurij.

Fra : Paul

Dato : 18-03-05 22:26

> Nope mit fornavn er Jurij.

*LOL* Hvis det er sandt, så ender du dine dage med et nakkeskud i
utilfredshed over den strikte anti-alkohol lovgivning. ;)

M.v.h.

Paul Bardakovitj

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-03-05 23:39

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

> Jeg har en mistanke om, at Andropov hedder Bo til fornavn. ;)

Nej, hør nu - man kan også gøre skarn uret - Andropov har af og til
demonstreret, at han har humor!

Per V.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-03-05 23:38

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message

> tilbage til dig - og tak fordi du lige gav mig dagens bedste grin, som
> er hårdt tiltrængt ovenpå et par sure dage med den hidtil mest trælse
> omgang dårlige mave...

Jeg vil påstå, at mænd, der ikke kan lide børn, lugter af noget meget værre.

Per V. - Lykkelig bedstefar til fem!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 19-03-05 15:02

> [...]
> en kvinde, da jeg (og i øvrigt de fleste andre jeg kender) ikke lever ret

LOL Og tak for det... Og god bedring med maven. Mogens vil nok tolke det
som en indbilsk graviditet fra din underbevidste kvinde, der modarbejder din
intellekt og forsøger at gå tilbage til den ÆGTE kvindes ønske om at få
børn. LOL

Mvh. Nana, som straks joiner Heidis klub for uægte kvinder.

Fra : Henning

Dato : 19-03-05 21:34

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ønske om at få børn. LOL
>
> Mvh. Nana, som straks joiner Heidis klub for uægte kvinder.

Hej i 2 "uægte" kvinder
Alt andet lige, er der nu flere kvinder der fabler om at få børn end
ditto mænd, men når mændene bliver over de 30, begynder de nu
også at snakke om at efterlade spor i form af afkom *LOL*

Det kan sgu være træls, næsten i 20 år i træk at have mindst et
blebarn ;-P

MVH
Henning

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-03-05 15:29

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel lige så forskellige som der findes kvinder.
> Mange par vælger at adoptere.

> Jeg tror nu ikke kvinder er ekstremt fokuserede.

Det er "kvinder" heller ikke. Det er NOGLE kvinder. Ligesom der findes
kvinder som mig, som godt nok ikke har nogen lyst til børn, og heller ikke
gider at snakke om dem. Børn kan være sjove, men jeg vil ikke have nogen
selv. Ligesom det heller ikke rykker i mine æggestokke, når jeg ser en Baby.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-03-05 00:54

> Kvinder er så fokuseret på at få børn. Jeg spekulerer på. Hvad nu hvis
> det bliver konstateret at det er manden som er årsag til at parret
> ikke kan få børn, forlader hun så ham.

Det har nogen sikkert gjort gennem tiden. Eller bollet uden om og ladet som
om, at samleveren var faderen.

> Man kunne jo godt få den tanke når nu kvinder er så ekstremt fokuseret
> på børn....

Det er nogle mænd også.

Mark

Fra : Henning

Dato : 19-03-05 20:47

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er nogle mænd også.

Nåh? Har du nu endelig besluttet dig til at få nogle unger?
Er alfen med på den?

Jeg har jo 6 stks blandet m/k'er og har ikke fortrudt en eneste,
og det holder én i live og ungdommelig i tanke og sind, selv om den
yngste lige i øjeblikket terper oldgræsk og latin *LOL*

MVH
Henning

Ps. Du skulle se hende i selskabskjole, hun er dæleme flot!

Fra : ThomasB

Dato : 20-03-05 12:05

"Henning" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> MVH
> Henning
>
> Ps. Du skulle se hende i selskabskjole, hun er dæleme flot!

Uden ellers at vide en pind om dig, virker du som en rigtig rar farmand :)

Fra : Henning

Dato : 20-03-05 13:50

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> "Henning" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Uden ellers at vide en pind om dig, virker du som en rigtig rar farmand :)

Det vil de sgu nok ikke altid skrive under på, vi giver
tit hinanden kamp til strgen, men inderst inde ved de godt,
de kan stole på jeg _er_ der når de har brug for en skulder
at læne sig op af.

MVH
Henning

Fra : ThomasB

Dato : 20-03-05 14:57

> Det vil de sgu nok ikke altid skrive under på, vi giver
> tit hinanden kamp til strgen, men inderst inde ved de godt,
> de kan stole på jeg _er_ der når de har brug for en skulder
> at læne sig op af.

Det lyder sundt :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-03-05 18:29

Hej Henning

> Nåh? Har du nu endelig besluttet dig til at få nogle unger?

Jow, man bliver jo ikke yngre.

> Er alfen med på den?

Det må man sige. Hun har termin den 21. april.

> Jeg har jo 6 stks blandet m/k'er og har ikke fortrudt en eneste,
> og det holder én i live og ungdommelig i tanke og sind, selv om den
> yngste lige i øjeblikket terper oldgræsk og latin *LOL*

Du har nok ret. Det håber jeg.

> MVH
> Henning
>
> Ps. Du skulle se hende i selskabskjole, hun er dæleme flot!

Maj-Britt? Hvis ja, så er det ikke svært at tro på.

Mark

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-03-05 19:54

> Det må man sige. Hun har termin den 21. april.

Hov! Det er den 14. april.

Mark

Fra : Henning

Dato : 21-03-05 18:25

> Hov! Det er den 14. april.

Så! Så! Tag det bare roligt!
Vent med at gå i panik til bag efter, sørg bare for at
hendes cykkel er pumpet, så hun når frem i tide *G*

Pøj Pøj begge 2

Kærlig Hilsen
Henning & Hanne

Fra : Henning

Dato : 21-03-05 18:22

> Det må man sige. Hun har termin den 21. april.

Tillykke med det
Rene' er født d. 20 april, men ligner heldigvis
ikke ham tyskeren med overskægget

> Maj-Britt? Hvis ja, så er det ikke svært at tro på.

Jeps! Maibritt har lige været til gallafest med sin gammelsproglige
klasse, mørk lillailla kjole med stropløs korsage overstrøet med
glimtende "diamanter" højhælede sko, fin middag på Roskildes
gamle hæderkronede hotel, limosinekørsel og det hele.

MVH
Henning og rigtig hjertelig tillykke endnu en gang, nu ikke komme
med "sjove" bemærkninger under fødslen og sørg for at foto-
apparatet er klart og ladt