Udholdenhed i sengen
Fra : doktoren

Dato : 27-02-05 17:19

Hej, jeg er i den "heldige" situation at det tager mig mindst 1-2 timer at
komme (et par gange har vi dyrket sex i 9 timer før jeg kunne komme), når
jeg dyrker sex med min kæreste..
Det er på sin vis rart nok, da jeg nyder akten med min smukke og dejlige
kæreste. Nogen gange orker ingen af os dog at gå igang, da vi ikke gider at
ligge og rode rundt hele natten.
Det er ikke sådan at jeg ligger og tænker på fodbold eller baseball for at
holde så længe som jeg gør, jeg kan ikke gøre for det..

Nu er det så jeg vil bede om råd herinde.. Hvad kan jeg gøre for at komme
hurtigere? Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også været et
"problem" i mne tidligere forhold.. er der nogen der har haft lignende
problemer? Hvad gjorde i?

_______
MVH
Brian

Fra : alpha searcher

Dato : 27-02-05 18:26

Hej

> [...]
> hurtigere? Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også været et
> "problem" i mne tidligere forhold.. er der nogen der har haft lignende

Find nogle af de fantasier frem du bruger til at onanere efter og tænk på
dem mens du gi'r hende en ordentlig omgang.

Alpha

Fra : doktoren

Dato : 27-02-05 18:57

nu kommer der en hemmelighed: mine fantasier er hende.. så jeg kan ikke
rigtig få det bedre..
fatter det ikke..

Fra : alpha searcher

Dato : 27-02-05 21:04

"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> wrote in message
> nu kommer der en hemmelighed: mine fantasier er hende.. så jeg kan ikke
> rigtig få det bedre..
> fatter det ikke..

Arrg - kom nu! Der må sgu være andet end hende.
Det er da bare at gå i gang. Måske tænder du ikke nok på hende. lol

Alpha

Fra : doktoren

Dato : 28-02-05 10:39

> Arrg - kom nu! Der må sgu være andet end hende.
> Det er da bare at gå i gang. Måske tænder du ikke nok på hende. lol

at jeg ikke tænder nok på hende er en fjollet kommentar, siden den dag mine
øjne faldt på hende, har jeg drømt om hende, fantaseret om hende og efter
lang tids forkvaklede scoreforsøg, fået hende..
og igen.. det er ikke kun hende det er sådan med.. det har værest sådan
altid!
dog ikke første gang.. men det er en helt anden historie

Fra : PerX ...

Dato : 02-03-05 23:11

In article <4222e6b2$0$29280$14726298@news.sunsite.dk>,
doktor_b@juggalos.dk says...

> [...]
> altid!
> dog ikke første gang.. men det er en helt anden historie

Måske er det på tide at tale med en psykolog...

Fra : ullala

Dato : 27-02-05 18:59

"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hurtigere? Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også været et
> "problem" i mne tidligere forhold.. er der nogen der har haft lignende

Hej!

Luksusproblem Håber din kæreste sætter pris på det/ dig!
Men kan godt se pointen - Tror du skal føge Alpha´s råd og tænke "dirty"....
Ellers er det måske en ide, at "træne" quickie´s , hvor det er nødvendigt at
skynde sig...... Små hurtige, dejlige knald om morgnen, eftermiddagen, og i
sofaen om aftenen....
Eller, er det bydende nødvendigt for dig at komme hver gang?

Ullala.

Fra : doktoren

Dato : 27-02-05 19:13

> [...]
> sofaen om aftenen....
> Eller, er det bydende nødvendigt for dig at komme hver gang?

Jeg håber da bestemt også at hun sætter pris på mig :) jeg er jo stadig helt
tosset med hende..
nej, det er bestemt ikke bydende nødvendigt, og jeg har mange gange stoppet
det, når jeg kunne mærke at hun ikke syntes det var helt vildt fedt
længere.. men hun vil gerne have at jeg også "får noget ud af det" og jeg
HAR forklaret hende, at det at være sammen med hende er nok for mig.. men
hun vil gerne kunne gøre det færdigt..
vi har prøvet forskellige ting, og de fleste ting har resulteret i trætte
arme, krampe, ondt i kæben.. you name it..
ved sgu ikke hvad jeg skal stille op.. mine "dirty" tanker omhandler i
forvejen hende..
de gange hvor vi skal have en quickie, når jeg bare ikke at blive færdig, og
det gør mig såmænd ikke noget..

Fra : Paul

Dato : 27-02-05 19:33

> [...]
> jeg HAR forklaret hende, at det at være sammen med hende er nok for mig..
> men hun vil gerne kunne gøre det færdigt..

Jeg tror hun må vænne sig af med "noget for noget" tanken.

Iøvrigt, gør det nogen forskel hvor stram hun er?
Jeg mener, når det tager dig cirka en halv time at onanere til orgasme, og
du kan blive ved næsten forever med hende, skyldes det så hun ikke længere
er helt stram?
Ikke at det er noget dårligt hun ikke stram, men det kan føre til at din pik
ikke mærker "suget".
Jeg kan selv blive ved længe (dog ikke i timevis uden pauser), og jeg har
lagt mærke til, at jeg ved onani mere eller mindre kan styre min
orgasmetrang, men at det er væsentligt sværere ved almindeligt samleje da
der sjældent er en orgasmetrang når hun ikke er lige så stram som min højre
hånd kan blive.

M.v.h.

Paul

Fra : doktoren

Dato : 27-02-05 20:03

> Iøvrigt, gør det nogen forskel hvor stram hun er?

det har ikke noget med det at gøre, da hun er den strammeste partner jeg har
haft..

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-02-05 21:05

doktoren wrote:

> det har ikke noget med det at gøre, da hun er den strammeste partner
> jeg har haft..

har du overvejet/prøvet direkte hjælpemidler som feks en cock-ring? den vil
holde blodet i pikken og dermed både øge hårdheden og følsomheden for
dig.....
hvad med hjælpemidler oppe i hende? noget der presser mod din pik, som feks
en ekstra dildo (i røven eller missen, efter hvad man har lyst til) eller et
vibrerende æg eller måske bare hendes fingre der nuldrer løs og måske endda
smutter med op i hende selv under akten?

man kan få forskellige midler til at smøre på glans som kan øge
følsomheden....
http://www.0nline-sexshoppen.dk/ har noget der hedder henholdsvis:
Breezz Hot intim olie
Breezz Cool intim olie

og sidst men ikke mindst kunne du eksperimentere med din egen anus, nogle
mænd får enormt meget ud af en butplug eller blot en finger på afveje....

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 27-02-05 18:57

[doktoren | Sun, 27 Feb 2005 17:19:25 +0100]

>Hej, jeg er i den "heldige" situation at det tager mig mindst 1-2 timer at
>komme (et par gange har vi dyrket sex i 9 timer før jeg kunne komme), når
>jeg dyrker sex med min kæreste..

Woah! Forstår godt jeres problem - det må dag tage en del af fornøjelæsen
ved sex ... trods alt.

Hvad med når du onanerer - er det også noget der tager et par timer?

Hvis ikke kunne du jo vælge at hjælpe med når i dyrker sex, altså skifte
mellem stillinger der bl.a. tillod dig at onanere imens?

/René

Fra : doktoren

Dato : 27-02-05 19:15

> [...]
>
> Hvis ikke kunne du jo vælge at hjælpe med når i dyrker sex, altså skifte
> mellem stillinger der bl.a. tillod dig at onanere imens?

når jeg onanerer tager det omkring en halv time.. men det er også med
høj-intensiv wanken ;)
og vi skifter stilling ofte, jeg gider simpelthen ikke kedelig sex, og vil
gerne gøre det så godt for hende som muligt..

Fra : nospam

Dato : 27-02-05 19:52

> når jeg onanerer tager det omkring en halv time.. men det er også med
> høj-intensiv wanken ;)

Prøv at skifte teknik. Eksperimenter.

> og vi skifter stilling ofte, jeg gider simpelthen ikke kedelig sex, og vil
> gerne gøre det så godt for hende som muligt..

Tror begge dele kan være grunden.

Først og fremmest er det fordi du er for hensynsfuld. Det skal du ikke være
hver gang. Så længe du tænker på: "gerne gøre det så godt for hende som
muligt.." - så længe tænker du for lidt på dig selv. Tror du skal tænke KUN
på dig selv når du vil komme. Det er sikkert til glæde for kæresten osse at
mærke din lyst.

Fra : doktoren

Dato : 27-02-05 20:04

> Tror begge dele kan være grunden.

godt tænkt.. det vil jeg prøve at eksperimentere med..

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-02-05 17:01

[nospam | Sun, 27 Feb 2005 19:51:59 +0100]

> [...]
>på dig selv når du vil komme. Det er sikkert til glæde for kæresten osse at

Den kan jeg også tilslutte mig. Hvis begge parter fokuserer på den andens
oplevelse primært, bliver det er sær langvarig og lidt kedelig oplevelse.

Det skal være tilladt at lade sin egen liderlighed være den drivende kraft.

/René

Fra : alpha searcher

Dato : 27-02-05 21:05

> [...]
> og vi skifter stilling ofte, jeg gider simpelthen ikke kedelig sex, og vil
> gerne gøre det så godt for hende som muligt..

Kom lige til at tænke på, at hvis man er alt for forelsket, så kan det
faktisk være svært at komme. Orgasmen må ikke være det eneste du / I stræber
efter.

Alpha searcher

Fra : doktoren

Dato : 28-02-05 10:40

> Kom lige til at tænke på, at hvis man er alt for forelsket, så kan det
> faktisk være svært at komme. Orgasmen må ikke være det eneste du / I
> stræber efter.
>
> Alpha searcher

hmm.. måske det er det.. men hvad så med de piger, jeg var sammen med i
flere år? der kan man vel tale om at forelskelsen har fortaget sig?

Fra : alpha searcher

Dato : 28-02-05 13:22

Hej

> hmm.. måske det er det.. men hvad så med de piger, jeg var sammen med i
> flere år? der kan man vel tale om at forelskelsen har fortaget sig?

Det er jo ikke nogen let sag at svare på. Måske er det en eller anden
irriterende udgave af impotens, hvad ved jeg. Jeg tror også det kan være en
angst fra din side om at give slip og slippe selvkontrollen. Du er måske
bange for, hvor dum du tror du kommer til at se ud, når du får udløsning /
orgasme.

I hvert fald ville jeg søge professionel hjælp i jeres tilfælde. For din
kæreste kan jo let miste lysten, hvis agten nærmest er en
helaftensforestilling hver gang. Men slap bare af og nyd hinanden og søg
måske professionel hjælp, for at få lidt inspiration.

Brian

Fra : doktoren

Dato : 28-02-05 14:17

> [...]
> helaftensforestilling hver gang. Men slap bare af og nyd hinanden og søg
> måske professionel hjælp, for at få lidt inspiration.

jeg er ikke spor bange for hvordan jeg ser ud, når jeg får orgasme - og en
god ting ved at det varer så længe er at jeg _altid_ får en decideret
orgasme.. når jeg onanerer kommer jeg "bare", men når jeg har sex er det en
veritabel orgasme, som ryster hele min verden.. en enkelt gang har jeg
ligget i 45 minutter med "kramper" og ikke kunnet så meget som at tænde en
smøg..
hmmm..

Fra : alpha searcher

Dato : 28-02-05 14:26

Hej igen

> [...]
> ligget i 45 minutter med "kramper" og ikke kunnet så meget som at tænde en
Tja det lyder lisom ikke rigtig til, at vi kommer sagen nærmere her i
gruppen, da alt vi foreslår falder til jorden. Der findes mange kvinder, som
har svært ved at få orgasme, så det må vel også være naturligt for nogle
mænd. En orgasme på 45 min. hmm det lyder vist lige lovlig konstrueret er
jeg bange for. Nå men held og lykke med jagten.

Alpha

Fra : doktoren

Dato : 28-02-05 14:37

> [...]
> nogle mænd. En orgasme på 45 min. hmm det lyder vist lige lovlig
> konstrueret er jeg bange for. Nå men held og lykke med jagten.

jeg skrev ikke at jeg fik en orgasme der varede i 45 minutter.. læs dog hvad
jeg skriver, og lad være med at putte informationer ind, jeg ikke har
skrevet..
jeg skrev at jeg engang fik en orgasme, som gjorde at jeg lå og rystede i
"kramper" (bemærk anførselstegnet)

forståes; det var så godt, at jeg ikke kunne noget som helst.. i lang tid
derefter

Fra : alpha searcher

Dato : 28-02-05 16:10

Hej

> [...]
> "kramper" (bemærk anførselstegnet)
>
> forståes; det var så godt, at jeg ikke kunne noget som helst.. i lang tid

Javel ja. Det er meget fint.
Det må vi så forholde os til, selvom jeg nu mere tror at du har været gået
sukkerkold efter adskillige timers pumpeøvelser. *ggg*
Det virker bare påfaldende, at alle de ting der foreslås skråsikkert bliver
sat til vægs. Det lyder ikke sandsynligt, at du faktisk ville indrømme et
svagt punkt, hvis vi skulle støde på et.
Hvis dit problem har eksisteret i så mange år som du siger og du ikke har
gjort noget ved det før, hvorfor så gøre noget ved det nu?

Alpha

Fra : doktoren

Dato : 28-02-05 21:20

> Javel ja. Det er meget fint.
> Det må vi så forholde os til, selvom jeg nu mere tror at du har været gået
> sukkerkold efter adskillige timers pumpeøvelser. *ggg*

*lol* lyder da egentligt helt fornuftigt ;)

> [...]
> Hvis dit problem har eksisteret i så mange år som du siger og du ikke har
> gjort noget ved det før, hvorfor så gøre noget ved det nu?

det er bestemt ikke min intention at sætte jeres forslag til vægs, undskyld
hvis det har virket sådan, men jeg er nogle gange en knold til at formulere
mig...
jeg ved ikke om jeg decideret har lyst til at gøre noget ved "problemet" -
da det jo er meget rart egentligt.. i don't know..

Fra : Mogens

Dato : 28-02-05 16:27

> [...]
> "kramper" (bemærk anførselstegnet)
>
> forståes; det var så godt, at jeg ikke kunne noget som helst.. i lang tid

Skal vi nu ikke lige få det helt klarlagt . Ergo , får du orgasme , så er du
en kvinde , og får du udløsning , er du en mand . Du skriver under
seudonymet ´´ doktoren ´´ , men det kan jo være hvad som helst . Det der med
at du ikke kan ryge en smøg bagefter , skal du kun være glad for , da det er
usundt at ryge , og samtidig farligt at ryge i sengen , da der kan gå ild i
sengetøjet , dernæst i lejligheden, videre til hele opgangen , som igen kan
brede sig til hele boligblokken , som igen breder sig videre til osv ,
inden du har set dig om , kan du have brændt en hel bydel ned , og samtidig
sat en masse menneskeliv i fare . Nå men det var bare et lille sidespring
Jeg vil stadig foreslå dig at søge profesionel hjælp , inden du kammer
helt over i orgasme eller udløsning , hva´ ved jeg .

M.

Fra : doktoren

Dato : 01-03-05 08:27

> Skal vi nu ikke lige få det helt klarlagt . Ergo , får du orgasme , så er
> du
> en kvinde , og får du udløsning , er du en mand .

nej, der tager du fejl.. måske er det den korrekte måde at definere det på
(det skal jeg ikke gøre mig til dommer over), men det er langtfra
virkeligheden.. jeg har prvet det at få udløsning mange gange (nærmest til
hudløshed *fænomonal humor jeg ligger for dagen*) men det kan ikke nærme sig
det jeg, stadig, vil kalde en orgasme..

> Jeg vil stadig foreslå dig at søge profesionel hjælp , inden du
> kammer
> helt over i orgasme eller udløsning , hva´ ved jeg .
>
> M.

hvilken form for hjælp snakker vi om her? psykolog?

-Brian (som viiiist nok er et hankønsnavn)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-02-05 17:02

[doktoren | Sun, 27 Feb 2005 19:15:21 +0100]

>når jeg onanerer tager det omkring en halv time.. men det er også med
>høj-intensiv wanken ;)

Jamen som 'M' også berører kan det sagtens være at du koncentrerer dig for
lidt om din egen udløsning og derved bliver ved med at trække den ud.

/René

Fra : Hobert Idiart

Dato : 27-02-05 20:32

Rene' Hjorth wrote:

> Hvad med når du onanerer - er det også noget der tager et par timer?

Hvordan kan du være sikker på, at han i det hele taget praktiserer onani?

Fra : John Sahl

Dato : 27-02-05 20:53

Hobert Idiart wrote:
> Hvordan kan du være sikker på, at han i det hele taget praktiserer
> onani?

Det gør alle mænd.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Hobert Idiart

Dato : 27-02-05 22:25

John Sahl wrote:

> Det gør alle mænd.

Pjat!

Kun drenge i teenageårene praktisere det, da det jo er en dyrisk drift,
man vokser sig fra!

Fra : Anita

Dato : 27-02-05 22:40

Hobert Idiart wrote:

> Kun drenge i teenageårene praktisere det, da det jo er en dyrisk
> drift, man vokser sig fra!

Du ved simpelthen hvad alle mænd i verden foretager sig og ikke foretager
sig? Get real.

Anita

Fra : John Sahl

Dato : 27-02-05 22:26

Hobert Idiart wrote:
> Kun drenge i teenageårene praktisere det, da det jo er en dyrisk
> drift, man vokser sig fra!

Nu skrev jeg med vilje mænd. Derfor er det jo fra starten
udelukket at du ved noget om det.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Hobert Idiart

Dato : 27-02-05 22:42

John Sahl wrote:

> Nu skrev jeg med vilje mænd. Derfor er det jo fra starten
> udelukket at du ved noget om det.

Jeg praktiserer ikke onani og sidst jeg tjekkede det, var jeg normalt
udrustet.
Det er et spørgsmål om viljestyrke og tro og om evnen til at stå imod
Satans fristelser.
Jeg har prøvet mig selv af nogle gange ved at kigge på porno. Det fik
mig ikke til at onanere. Endvidere fik jeg heller ikke englef*sse af det
om natten.
Konklusion: Jeg er stærk!

Fra : John Sahl

Dato : 27-02-05 23:11

Hobert Idiart wrote:
> Jeg praktiserer ikke onani og sidst jeg tjekkede det, var jeg normalt
> udrustet.

Du er jo en psykisk eunuk. Ikke en mand. Du tæller ikke.

> Det er et spørgsmål om viljestyrke og tro og om evnen til at stå imod
> Satans fristelser.

Hvorfor er der så megen sex i alle klostrene rundt omkring?

> Jeg har prøvet mig selv af nogle gange ved at kigge på porno. Det fik
> mig ikke til at onanere. Endvidere fik jeg heller ikke englef*sse af
> det om natten.

Synd.

> Konklusion: Jeg er stærk!

Nej, du er dum og uvidende om hvad det er du går glip af.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Jens.b.

Dato : 28-02-05 08:19

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Du er jo en psykisk eunuk. Ikke en mand. Du tæller ikke.

> Hvorfor er der så megen sex i alle klostrene rundt omkring?

> Synd.

> Nej, du er dum og uvidende om hvad det er du går glip af.

hvorfor mon han skriver i denne gruppe når han er af intetkøn ?

det kan jo også være han stadig får brystmælk og derfor ikke har lært hvad
sex er for noget.

Fra : Jens.b.

Dato : 28-02-05 08:14

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har prøvet mig selv af nogle gange ved at kigge på porno. Det fik
> mig ikke til at onanere. Endvidere fik jeg heller ikke englef*sse af

eller også er du bare bøsse.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 28-02-05 17:04

Jens.b. wrote:

> eller også er du bare bøsse.

Nej.

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-02-05 09:42

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Jeg praktiserer ikke onani og sidst jeg tjekkede det, var jeg normalt
> udrustet.

I begge ender?

Per V.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 28-02-05 17:03

Per Vandmand wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> I begge ender?

Nej. Min intelligens er langt højere end gennemsnittets.

Fra : Non-Desperado

Dato : 28-02-05 22:21

Hobert Idiart <in@your.dreams> skrev:

>Nej. Min intelligens er langt højere end gennemsnittets.

Ja, sådan forholder det sig for mange psykopater...
- -
Det ovenstående er skrevet udfra hvad jeg har kunnet læse mig til
rundt om på nettet og herinde, og derfra har jeg så dannet mit eget
syn på sagen.
Hvis der er deciderede fejl i det skrevne, så ret mig gerne.

Fra : ThomasB

Dato : 01-03-05 10:30

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse

> Ja, sådan forholder det sig for mange psykopater...

Det er en skrøne, psykopater er bare gode til at manipulere.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-03-05 10:43

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en skrøne, psykopater er bare gode til at manipulere.

Faktisk ikke. Dem, man i gamle dage klinisk betegnede psykopater, havde en
overrepræsentation af højt begavede.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/26/05)

Fra : ThomasB

Dato : 01-03-05 18:43

> Faktisk ikke. Dem, man i gamle dage klinisk betegnede psykopater, havde en
> overrepræsentation af højt begavede.

Jeg mener bestemt at det er en skrøne, og har du noget du kan henvise til?

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 02-03-05 08:26

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Faktisk ikke. Dem, man i gamle dage klinisk betegnede psykopater, havde en
> overrepræsentation af højt begavede.

Det er egentligt ganske fascinerende, at en tråd om seksuel udholdenhed
ender i en diskussion om psykopater, deres intelligens og deres evne til at
manipulere. Det skal man nok ikke lægge for meget i....

Jeg er bare lettere overrasket.

-Michael.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-02-05 17:04

[Hobert Idiart | Sun, 27 Feb 2005 20:32:17 +0100]

>Hvordan kan du være sikker på, at han i det hele taget praktiserer onani?

Det gør alle seksuelt velfungerende mænd *)

*) Hvilket bl.a. ikke medtager dig, hvorfor du ikke har det fornødne
erfaringsgrundlag for denne debat.

/René

Fra : Mogens

Dato : 28-02-05 01:49

> [...]
> hurtigere? Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også været et
> "problem" i mne tidligere forhold.. er der nogen der har haft lignende

Hej Brian .

Tal med en psykolog , det lader til at du har en psykisk blokade , som gør
at du ikke koncentrerer dig 100 % om det du har gang i .

M.

Fra : Mette

Dato : 28-02-05 11:06

> [...]

> hurtigere? Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også været et
> "problem" i mne tidligere forhold.. er der nogen der har haft lignende

Jeg vil blot gentage, hvad andre også har foreslået. Orgasme handler om at
slippe kontrollen 100% og kun fokusere på sig selv og sin nydelse i de
øjeblikke, hvor man kan mærke at man er at the point of no return.
Du fortæller, at du er meget opmærksom på at det også skal være godt for
hende hele tiden, men det er jo sådan, at man i de kritiske øjeblikke ikke
kan være to steder på én gang rent mentalt, for så glemmer du at mærke
efter, hvor lækkert det føles. Det er som at tænke på hvad man skal have at
spise til aftensmad, når man prøver at få orgasme - det duer bare ikke.
Joan Ørting har ofte skrevet om, at man for at kunne komme, skal helt ned i
kroppen og mærke sig selv og fokusere på følelsen. Hvis du hele tiden
tænker: hvordan mon det er for hende, så kan du ikke ordentligt mærke, hvad
der sker i din egen krop.
Sex handler naturligvis om, at man gør det godt for hinanden, men op til
orgasme ved jeg af erfaring, at jeg må lukke alt andet ude og bare fokusere
på, hvordan det føles mellem benene - det er et meget lille og egentligt
isoleret rum, hvor jeg ikke lukker hverken tanker eller andre
sanseoplevelser ind. På dét tidspunkt i akten er det egentligt vigtigt at
være "egoistisk" og kun fokusere på sin egen nydelse. Først da, kan man
slippe helt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-02-05 22:19

"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan jeg gøre for at
> komme hurtigere?

Udskift kæresten med en pænere model. Hun er tydeligvis så grim, at du -
selvom du fortrænger det - ikke kan holde ud at pumpe i hende. Det kan også
være et hygiejnespørgsmål: Prøv at lade hende tage et bad - bare én gang
hver uge. Det udvirker nogen gange underværker.

> Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også
> været et "problem" i mne tidligere forhold..

Har du overhovedet en pik? Muligvis problemet skyldes, du slet ikke er en
mand?

--
-Jens B.

Fra : doktoren

Dato : 28-02-05 22:39

> [...]
> gang hver uge. Det udvirker nogen gange underværker.

> Har du overhovedet en pik? Muligvis problemet skyldes, du slet ikke er en

vil ikke nedværdige mig selv til at svare på dine latterligheder i en lige
så primitiv tone som du lægger for dagen..

vil dog sige følgende:
kill-filteret har lige fået sin første besøgende...

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-03-05 09:17

> vil ikke nedværdige mig selv til at svare på dine latterligheder i
> en lige så primitiv tone som du lægger for dagen..

Av, det kunne udvikle sig til noget spændende, det her...

> vil dog sige følgende:
> kill-filteret har lige fået sin første besøgende...

*lol*

--
-Jens B.

Fra : banditten2002

Dato : 02-03-05 15:51

Ja ellers har du ski læst de grå sider for meget........
Eller napper du vigra........
Har meget svært ved at tro med den på de 9 timer...

Bandit

Fra : doktoren

Dato : 02-03-05 19:29

"banditten2002" <banditten2002@nospam_hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja ellers har du ski læst de grå sider for meget........
> Eller napper du vigra........
> Har meget svært ved at tro med den på de 9 timer...
>
> Bandit

Ja, at du har svært ved at tro på det er skam helt i orden med mig.
Jeg "napper" ikke viagra, men har da engang læst de grå sider..
Hvad ville jeg få ud af at oprette en tråd hvori jeg løj?
Jeg har en dejlig kæreste, et godt job og nogle gode venner..
Hvad ville jeg vinde?

-Brian

Fra : doktoren

Dato : 02-03-05 19:32

Jeg er en glad mand idag :)
da min kæreste og jeg dyrkede sex i dag, kom jeg samtidig med hende, jeg
gjorde som i havde foreslået, og gav los på hæmninger og tillod mig selv at
være grådig og krævende!
tak for hjælpen alle :) og undskyld hvis jeg har virket afvisende

-Brian (som er en glad mand i dag)

Fra : nospam

Dato : 02-03-05 20:30

> Jeg er en glad mand idag :)

Hurra!

Fra : Mette

Dato : 02-03-05 23:05

> [...]
at
> være grådig og krævende!
> tak for hjælpen alle :) og undskyld hvis jeg har virket afvisende

Det er fedt! Mange kvinder kan ikke komme, fordi de ubevidst(bevidst) tænker
over, hvordan de ser ud, når de gør det. Man skal glemme alt omkring sig og
være i kroppen og i nydelsen...
Tillykke

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-03-05 12:32

[doktoren | Wed, 2 Mar 2005 19:31:55 +0100]

Fedt! Det er jo rigtigt godt at høre!

/René