Silikone baseret glidecreme...
Fra : Klaus G.

Dato : 25-02-05 23:50

Hej.

Har fået sådan en tube silikone baseret glidecreme. Det virker fint, der er
utrolig meget "glid" i det, faktisk så meget, at jeg ikke kan få det helt af
igen.

Så mit spørgsmål er, hvordan fjerner man glidecremen ordentligt igen? Alt er
bare "fedtet" bagefter. F.eks. Bruser, ting man har rørt ved, osv... Det kan
komme af med meget vand, og meget fysisk arbejde. Men findes der en nemmere
måde? Lidt træls hvis man f.eks. skal skrubbe hele bruseren, hver gang man
har haft det sjovt :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Ole O

Dato : 26-02-05 13:46

Prøv med sprit ellers ved jeg at fortynder virker men det var jo nogle
grimme skrappe sager og skulle have ind i sit badeværelse

Fra : Jonny Jensen

Dato : 26-02-05 15:37

> Prøv med sprit ellers ved jeg at fortynder virker men det var jo nogle
> grimme skrappe sager og skulle have ind i sit badeværelse

Og på sine kønsorganer! Nej tak siger jeg bare :)

Jonny.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 26-02-05 15:39

> [...]
nemmere
> måde? Lidt træls hvis man f.eks. skal skrubbe hele bruseren, hver gang man

Tigerbalsam er et godt universalmiddel både til pikken og dørhåndtaget.

Fra : Nuser

Dato : 26-02-05 16:25

> Tigerbalsam er et godt universalmiddel både til pikken og dørhåndtaget.

Shit.....Har du prøvet på dig selv ??? Enten må du være masochist (hvis du
har prøvet og kunne lide det) eller også er du sadist *smiler*

Hilsen Nuser

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 26-02-05 20:45

> [...]
> nemmere
> måde? Lidt træls hvis man f.eks. skal skrubbe hele bruseren, hver gang man

Hej Klaus.

For det første er silicone glidecreme rigtigt godt ingen tvivl om det.

Jeg syntes nu ikke jeg har problemer med at fjerne det med følgende:

Vand+sæbe!!

Gerne en god håndsæbe.

Med venlig hilsen

Rick

Fra : Klaus G.

Dato : 28-02-05 18:35

> Hej Klaus.
Davdav

> For det første er silicone glidecreme rigtigt godt ingen tvivl om det.
Jotak :)

Det første man tænker er dog "Silicone? Det er sq da noget giftig stads,
sikker på det kan bruges til sex"? :)

> Jeg syntes nu ikke jeg har problemer med at fjerne det med følgende:
>
> Vand+sæbe!!
>
> Gerne en god håndsæbe.

Kan være jeg har brugt forkert sæbe, eller bare for lidt så :)

Nå, på den igen!

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk