Kira Eggers er angiveligt ikke escort-pige
Fra : Jens Bruun

Dato : 24-02-05 19:58

I artiklen http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=284537 beskrives,
hvordan et engelsk web site hænger Kira Eggers ud som escort-pige. Kira
Eggers præsenteres her som escort-pigen Katherine:
http://www.elegantinternational.com/cgi-bin/gallery/index.cgi?a=d&id=13&g=0&p=0

Kloge Kira Eggers forsikrer EB "at hun på ingen måde er begyndt at levere
seksuelle ydelser mod betaling". Vi andre kan deraf udlede, at Kira Eggers
ganske gratis stiller sin krop til rådighed for professionelle fotografer,
magasiner og web sites i ind og udland. Hun er altså ikke luder, men blot
_meget_ billig!

Hvad er det lige med piger og deres måde at se på tingene?

Kvinder er tilsyneladende ludere i egne øjne, hvis de trækker på gaden og
modtager penge fra tilfældigt passerende mænd mod at levere seksuelle
ydelser. De er åbenbart ikke ludere, hvis de - mod betaling, f.eks. hele 750
kr. som side 9-pige i EB - lader sig fotografere af vildtfremmede mænd, mens
de fremviser kønsdelene, hvor billederne efterfølgende bruges som
onaniobjekter af tusindvis og i mange tilfælde mio. af anonyme mænd over
hele verden.

Kvinder er tilsyneladende ludere i egne øjne, hvis de på en bar opfordrer en
fremmed mand til sex mod kontant betaling, men åbenbart ikke ludere, når de
villigt lader sig bruge af den første og bedste mand, der har kassen og som
betaler deres drinks og senere hen deres luxusforbrug.

Jeg husker, da en harm Trine Michelsen udtalte, at hun fandt mænd, der
onanerede til nøgenbilleder af bl.a. hende selv, for ulækre og kvalme. Jeg
finder femøresluderen Trine Michelsen og hendes medsøster Kira Eggers mere
ulækre og kvalme, når de således tror, de kan få en hel verden til at æde
deres latterlige selvbedrag.

--
-Jens B.

Fra : Thomas

Dato : 24-02-05 23:36

Hejsa

> [...]
> magasiner og web sites i ind og udland. Hun er altså ikke luder, men blot

Det Kira eggers siger er, at hun ikke tilbyder seksuelle ydelser for penge.
Altså hun dyrker ikke sex, for penge...
Hvordan du får det til at betyde, at hun også lader sig fotografere nøgen
gratis,
fatter jeg ikke lige....
Kalder du det, at lade sig blive fotograferet nøgen, for en 'seksuel
ydelse'??

> Hvad er det lige med piger og deres måde at se på tingene?

Hvad er det lige med din måde at tolke Kiras udtalelser på???
Og hvad er det for en underlig opfattelse du har af, at lader man sig
fotografere nøgen, mod betaling, er man prostitueret

> [...]
> de fremviser kønsdelene, hvor billederne efterfølgende bruges som
> onaniobjekter af tusindvis og i mange tilfælde mio. af anonyme mænd over

Igen sætter du lighedstegn mellem at være nøgenmodel og prostitueret...
Der er da for helvede stor forskel på at posere foran et kamera, og få taget
et nøgenbillede til Side-9, og så det at dyrke sex med mænd, mod betaling..

> [...]
som
> betaler deres drinks og senere hen deres luxusforbrug.

Sex mod kontant betaling er jo helt klart prostitution i mine øjne. Og det
er det
nok også i de fleste andres...
Det andet scenarie... Tja... Det ved jeg sgu ikke... Hvis man ikke direkte
modtager
penge for den sexuelle ydelse, men indleder sig i et forhold med en der har
mange
penge, er det vel ikke direkte prostitution? Den er lidt svær...

> [...]
> ulækre og kvalme, når de således tror, de kan få en hel verden til at æde

Hvorfor skal Kira Eggers nu stå til ansvar for en udtalelse Trine Michelsen
er
kommet med?? Og hvad er det du mener med Kira Eggers selvbedrag??
Det kan godt være du ikke mener der er forskel på at være nøgenmodel, og
tilbyde seksuelle ydelser for penge... Jeg tror ikke der er ret mange andre
der
deler din opfattelse i den sag...

..Thomas

Fra : Peter Knutsen

Dato : 25-02-05 03:07

Jens Bruun wrote:
[Ikke helt urimelig mening mht. kvindekønnets særprægede
definition af ordet "luder"]

> Jeg husker, da en harm Trine Michelsen udtalte, at hun fandt mænd, der
> onanerede til nøgenbilleder af bl.a. hende selv, for ulækre og kvalme. Jeg

Det er jeg da ellers fuldstændig enig med hende i. Trine
Michelsen har haft, på alle de nøgenbilelder af hende som
jeg har set[1], et særdeles utiltalende ansigtsudtryk og
nogle ret grimme brystimplantater. Hvis man finder Trine
Michelsen ophidsende, så *er* man dybt pervers.

[1] Det skal naturligvis understreges at jeg aldrig har
opsøgt nøgenbilleder af frøken Michelsen, netop fordi jeg
finder hende utiltalende. Men hun var jo næsten Danmarks
eneste nøgenmodel i 1980'erne, så dengang kunne man ikke
undgå at falde over hendes billeder rundt omkring.

Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Gert Medom

Dato : 25-02-05 07:12

Jeg synes at vi skal passe på ikke at udvande ordene og få dem til at spænde
over for store betydningsområder. Et ord som "luder" synes jeg bruges i en
masse sammenhænge, hvor det er malplaceret, og resultatet er, at sproget
mister sin præcision.

Man kan godt ud fra en meget abstrakt synsvinkel sige, at en pige
prostituerer sig selv ved, mod betaling, at lade sig fotografere nøgen. (jeg
kan som mand godt lide at se på en køn pige uden alt for meget distraherende
tøj på. Det er der noget seksuelt i og hvorfor lave så meget blæst om det??)

men jeg tror ærlig talt ikke at der er mange, der tænker på en sådan pige,
når de hører ordet "luder"...

Vi kan diskutere om ikke man prostituerer sig selv ved at tage et arbejde
og mod betaling stille sin arbejdskraft til disposition.....

Hilsen Gert M.
- Der med stor fornøjelse ser side 9 pigen hver dag og ikke gider gemme sig
bag lumre figenblade....

Fra : Mendoza

Dato : 26-02-05 14:20

Jens Bruun wrote:

> [...]
> Kira Eggers mere ulækre og kvalme, når de således tror, de kan få en
> hel verden til at æde deres latterlige selvbedrag.

Det mest latterlige selvbedrag der findes, er når man simulerer orgasme når
man onanerer.....

--

Mendoza

Fra : andropov

Dato : 26-02-05 15:31

On Sat, 26 Feb 2005 14:20:17 +0100, "Mendoza" <mendoza@nospam.dk>
wrote:

>Det mest latterlige selvbedrag der findes, er når man simulerer orgasme når
>man onanerer.....

Man hører om at nogle kvinder faker. Vil det sige at de også faker når
de onanerer. Det var jeg ikke klar over. Det var ny viden.