Forbyd seksualundervisning
Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-02-05 19:04

Seksuel afholdenhed er vejen frem!

Fra : Gitte

Dato : 24-02-05 19:39

>Seksuel afholdenhed er vejen frem!

Ja ja, selvfølgelig er det det... Se bare på, hvor sundt et samfund
man har i USA, hvor man (Bush om ikke andet) også har set lyset...

MVH
Gitte - det kan undre sig over at din interesse for emnet alligevel er
stor nok til at gebærde dig i dette forum...

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-02-05 19:50

Gitte wrote:

> [...]
> Gitte - det kan undre sig over at din interesse for emnet alligevel er
> stor nok til at gebærde dig i dette forum...

Formålet er at provokere og irritere så meget, at folk bliver skræmt væk
fra gruppen og istedet tænker over deres overfladiske og syndige liv.
En nedlæggelse af gruppen er mit endelige mål.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-02-05 20:09

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Formålet er at provokere og irritere så meget, at folk bliver skræmt væk
> fra gruppen og istedet tænker over deres overfladiske og syndige liv.
> En nedlæggelse af gruppen er mit endelige mål.

Tjah, man kunne jo også se lidt mere realistisk på tingene - for ved du
hvad?
Jeg tror sgu sex er kommet for at blive!

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-02-05 23:28

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message

> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Tjah, man kunne jo også se lidt mere realistisk på tingene - for ved du
> hvad?
> Jeg tror sgu sex er kommet for at blive!

Der har gennem hele historien været syge mennesker, der ikke undte andre et
sexliv og forsøgte at forhindre det. Det lykkes sjældent ret længe ad
gangen, men som talebanerne i Afghanistan kan de nå et gøre meget skade
undervejs.

Per V.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 24-02-05 21:29

Hobert Idiart wrote:

> Formålet er at provokere og irritere så meget, at folk bliver skræmt væk
> fra gruppen og istedet tænker over deres overfladiske og syndige liv.
> En nedlæggelse af gruppen er mit endelige mål.

Jamen, hva' faen, så er der mere fisse til os andre (antager Hobert er et
drengenavn).

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]

Fra : Ulvir

Dato : 24-02-05 21:42

Lasse Jensen wrote:

> Jamen, hva' faen, så er der mere fisse til os andre (antager Hobert
> er et drengenavn).

Er det ikke et tegneserie navn?

Fra : alpha searcher

Dato : 24-02-05 21:38

Hej

> En nedlæggelse af gruppen er mit endelige mål.

Hmm nånå og hvad er din psykiaters endelige mål så med dig?

Alpha

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 24-02-05 21:45

On Thu, 24 Feb 2005 19:49:56 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

>Formålet er at provokere og irritere så meget, at folk bliver skræmt væk
>fra gruppen og istedet tænker over deres overfladiske og syndige liv.
>En nedlæggelse af gruppen er mit endelige mål.

Irriter og provoker du bare løs.

De fleste her på usenet er bevæbnet med et killfilter, og er ikke
bange for at bruge det.

Lars
----------------------------
Over 50 gratis/fri Danske POI filer til TomTom og andre Navigationssystemer på www.tomtom3.dk.
Bla. tankstationer, supermarkeder, Interflora og andet guf.

Fra : Ulvir

Dato : 24-02-05 22:06

Lars (ArthurDent) wrote:

> De fleste her på usenet er bevæbnet med et killfilter, og er ikke
> bange for at bruge det.

Nemlig!

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-02-05 20:04

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ja, selvfølgelig er det det... Se bare på, hvor sundt et samfund
> man har i USA, hvor man (Bush om ikke andet) også har set lyset...

Hvad mener du med ovenstående? Ironiserer du over amerikanernes "manglende"
sunde samfund pga. seksuel afholdenhed, giver den ingen mening, da
amerikanerne bevisligt er mindre seksuelt afholdende end f.eks. danskerne,
som jeg går ud fra, er din referenceramme. Måske du bare mener det
alvorligt?

--
-Jens B.

Fra : Gitte

Dato : 25-02-05 08:59

Hej

> [...]
>amerikanerne bevisligt er mindre seksuelt afholdende end f.eks. danskerne,
>som jeg går ud fra, er din referenceramme. Måske du bare mener det

Det jeg mener er, at man kan "prædike" seksuel afholdenhed alt det man
vil, men det nytter sjældent meget... Folk dyrker sex alligevel, omend
mere i "det skjulte". Og imo er "oplyst sex" bedre, end at famle rundt
i uvidenhed på bagsædet af bilen...

MVH
Gitte

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 25-02-05 13:11

Gitte wrote:

-snip-

> [...]
> vil, men det nytter sjældent meget... Folk dyrker sex alligevel, omend
> mere i "det skjulte". Og imo er "oplyst sex" bedre, end at famle rundt

I det skjulte siger du? Tværtimod, vil jeg sige.

Jeg syntes nu at det fedeste er at dyrke sex i det åbne og fri. F.eks.
på en strand i klitterne om sommeren, som jeg har prøvet en enkelt gang

Så er der et "indbygget spændingsmoment" i akten. Men vi holdt
selvfølgeligt pause, da der kom et gammelt ægtepar forbi 2-3 meter ved
siden af os - tror ikke de opdagede noget

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Gitte

Dato : 26-02-05 18:06

Hej

>I det skjulte siger du? Tværtimod, vil jeg sige.

Mener du, at teenagere i USA dyrker sex åbenlyst? Ikke nødvendigvis i
det fri, men er åbne og ærlige omkring at de dyrker sex?

> [...]
>selvfølgeligt pause, da der kom et gammelt ægtepar forbi 2-3 meter ved
>siden af os - tror ikke de opdagede noget

Jo, det kan jeg godt tilslutte mig... Men det er jo også "os
danskere". Har da også prøvet det på stranden (om aftenen) og i
vandet, med andre badende lige i nærheden. Og ja, spændingsmomentet
giver det ligesom lidt ekstra

MVH
Gitte

Fra : Hobert Idiart

Dato : 26-02-05 19:24

Gitte wrote:
> [...]
> danskere". Har da også prøvet det på stranden (om aftenen) og i
> vandet, med andre badende lige i nærheden. Og ja, spændingsmomentet

Det er perverst og sygt!

EOD.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 28-02-05 10:41

> Det er perverst og sygt!

Nej, du er.

> EOD.

Det er jo ikke noget du bestemmer.

Jonny.

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 27-02-05 12:30

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> Jeg syntes nu at det fedeste er at dyrke sex i det åbne og fri. F.eks.
> på en strand i klitterne om sommeren, som jeg har prøvet en enkelt
> gang

Dit forbandede perverse svin. Du er vel en af de hyklere, der mener at
porno skal væk fra bladhylderne ved børnebladene, og alligevel tillader
du dig at hore løs i offentlighed? Jeg er ellers ikke snerpert hvad
seksualitet angår, men på dette punkt må jeg ærligt indrømme, at havde
jeg set det, havde jeg personligt givet dig og din kæreste et ordentligt
lag tæsk (eller ihvertfald forsøgt på det). Den sag tager jeg gerne nogle
dage i spjældet for.

Hvad bilder du dig ind at udstille sex så enhver kan komme til at se det
- også dem der ikke har lyst til at se det eller er for unge. Uanset hvor
godt du mener du trods alt gemmer dig kan du INTET garantere.

> Så er der et "indbygget spændingsmoment" i akten. Men vi holdt
> selvfølgeligt pause, da der kom et gammelt ægtepar forbi 2-3 meter ved
> siden af os - tror ikke de opdagede noget

Ih, hvor var det hensynsfuldt. Du må virkelig være stolt af dig selv...
Hvad med om du finder dig en swingerklub, hvis du gerne vil have at folk
kigger på dit horeri.

Det er ULOVLIGT, PERVERST og SYGT! Mit navn er ikke Hobert, men jeg er
sikker på at han vil give mig ret, når jeg siger: må du, Gitte og jeres
sympatisører brænde op i helvede.

Fra : Gitte

Dato : 27-02-05 13:24

Hej

> [...]
>lag tæsk (eller ihvertfald forsøgt på det). Den sag tager jeg gerne nogle

Lad nu være med at udstyre folk med holdninger, de på ingen måde har
givet udtryk for!!!!

>Det er ULOVLIGT, PERVERST og SYGT! Mit navn er ikke Hobert, men jeg er
>sikker på at han vil give mig ret, når jeg siger: må du, Gitte og jeres
>sympatisører brænde op i helvede.

Jeg brænder hellere op i helvede end keder mig ihjel andre steder...

MVH
Gitte

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 27-02-05 14:17

gajb@ofir.dk (Gitte) wrote:

> Lad nu være med at udstyre folk med holdninger, de på ingen måde har
> givet udtryk for!!!!

Har I ikke udtrykt glæde ved at hore i offentlighed? Er det ikke
ensbetydende med at man har den holdning at sex gerne må udstilles for
enhver - børn, som ikke har godt af at se det, og voksne, som ikke ønsker
at se det? Med hvilken underlig form for logik kan du komme frem til at
det IKKE er ensbetydende med det?

> Jeg brænder hellere op i helvede end keder mig ihjel andre steder...

Du er sgu da underlig. Hvordan kan du stille lighedstegn mellem at opføre
sig ordentligt i et nogenlunde civiliseret samfund og så at kede sig
ihjel. Med din sætning skriver du jo at et "sjovt liv" er lig med en tur
til helvede - er du så afstumpet at du ikke kan finde underholdning inden
for rammerne for sund, fornuftig, LOVLIG opførsel. Forklar gerne mere
uddybende end de der "one-liners".

Vil du kneppe i naturen, så find et privat område, hvor du har fået
tilladelse dertil.

Fra : Gitte

Dato : 27-02-05 14:39

Hej

> [...]
>enhver - børn, som ikke har godt af at se det, og voksne, som ikke ønsker
>at se det? Med hvilken underlig form for logik kan du komme frem til at

JO, jeg har skam givet udtryk for, glæden ved at dyrke sex - men ikke
i fuld offentlighed som sådan. I det offentlig rum, javist, men på
tidspunkter/under omstændigheder, hvor folk normalt ikke forventes at
dukke op/opdage det - men det "kan" jo ske, derved spændingen (som du
jo givetvis ikke forstår, men dig om det). Og hvis børn var dukket op
på stranden, på det sene tidspunkt, hvor jeg har dyrket sex der, ja så
vil jeg sige, at forældrene havde udvist grov pligtforsømmelse, for
det var et tidspunkt hvor alt, hvad der kategoriseres som børn, burde
ligge og sove i deres seng!!!
Det der tricker mig, er at du over en kam kalder mig en hykler, der
mener at porne skal væk fra bladhylderne. Det har jeg IKKE på nogen
måde givet udtryk for. Og jo, jeg vil da nok mene, at diverse
pornoblade kan placeres mere hensigsmæssigt, end sammen med Anders And
bladene - men det flipper altså ikke ud over at finde dem der... I
stedet vil jeg give mig den fornødne tid til at forklare mine børn,
hvad det er, de har set....

> [...]
>til helvede - er du så afstumpet at du ikke kan finde underholdning inden
>for rammerne for sund, fornuftig, LOVLIG opførsel. Forklar gerne mere

Alt er vel relativt. Men hvis du er normal, er jeg glad for at jeg er
unormal Og nej, jeg mener ikke man kan udlede det, at min
kommentar, som du gør. Men hvis jeg skulle vælge mellem det "frelste"
liv, som jeg mener at læse, at du er tilhænger af, eller et liv hvor
man ikke nødvendigvis altid holder sig 100% "på måtten", ja så mener
jeg det sidst nævnte er det sjoveste. Og hvis jeg skulle leve efter de
moralbegreber, du tilsyneladende holder på, ja så tror jeg hurtigt jeg
ville kede mig ganske forfærdeligt...

>Vil du kneppe i naturen, så find et privat område, hvor du har fået
>tilladelse dertil.

Jamen, der gør jeg det skam også - med stor fornøjelse endda

MVH
Gitte

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 14:36

On 27 Feb 2005 11:29:40 GMT, Vinnie Boombatz
<spamspamspam@eggsandspam.spam> wrote:

>Dit forbandede perverse svin. Du er vel en af de hyklere, der mener at
>porno skal væk fra bladhylderne ved børnebladene, og alligevel tillader
>du dig at hore løs i offentlighed?

<klip en masse af samme slags>

Hvad med om du nedjusterede din retorik? Hvordan i alverden forventer
du at blive taget alvorligt når du sviner løs på den måde?

/Alex

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 27-02-05 14:40

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> Hvad med om du nedjusterede din retorik? Hvordan i alverden forventer
> du at blive taget alvorligt når du sviner løs på den måde?

Retorikken er der ikke noget i vejen med, men tonen var ganske rigtigt lidt
grov. Inden for sex kan ikke ret meget forarge mig, men lige netop dette
emne...

Fra : Jonny Jensen

Dato : 28-02-05 10:44

> Retorikken er der ikke noget i vejen med, men tonen var ganske rigtigt
> lidt
> grov. Inden for sex kan ikke ret meget forarge mig, men lige netop dette
> emne...

Misundelse er en grim ting...

Ikke for at lyde sur eller noget, men; HOLD NU DIN KÆFT!

Mvh

Jonny, som elsker sex i naturen, og du må gerne forsøge at tæve mig for det
;)

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 28-02-05 11:11

"Jonny Jensen" <zedechiahFJERNES@hotmail.com> wrote:

> Misundelse er en grim ting...

Jeg kan love dig for at jeg ikke er misundelig på dem, der har sex i
naturen eller på offentlige steder.

> Ikke for at lyde sur eller noget, men; HOLD NU DIN KÆFT!

Det står dig frit for at komme mig i dit killfilter, men du kan ikke
bestemme om jeg må komme med min mening, og heller ikke måden denne
menning skal udtrykkes på

> Jonny, som elsker sex i naturen, og du må gerne forsøge at tæve mig
> for det ;)

Det bliver kun aktuelt hvis jeg kommer forbi, og så at sige tager dig med
bukserne nede... Ellers har jeg jo ingen grund til at handle på denne,
indrømmet, afstumpede måde.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 27-02-05 15:58

Vinnie Boombatz wrote:

> Det er ULOVLIGT, PERVERST og SYGT! Mit navn er ikke Hobert, men jeg er
> sikker på at han vil give mig ret, når jeg siger: må du, Gitte og jeres
> sympatisører brænde op i helvede.

Jeg er ikke et ondt menneske, tværtimod og derfor ønsker jeg
selvfølgelig ikke at Gitte og sympatisører skal brænde op i Helvede.
Jeg er sikker på, at de indeholder mange gode menneskelige kvaliteter og
egenskaber, som opvejer de synder, som de begår når de dyrker sex. Jeg
håber og tror på, at de kommer i Himmeriget.

Fra : Capstan

Dato : 28-02-05 00:11

Hobert Idiart wrote:

> [...]
> og egenskaber, som opvejer de synder, som de begår når de dyrker sex.
> Jeg håber og tror på, at de kommer i Himmeriget.

Luk nu bare røven, din psykopatiske nar. Hvilket "navn" gik du under sidst ?
Var det ikke noget med Thomas ? Så dummede du dig og skrev et totalt
perverst indlæg. Noget med dig, børn og sex. Du glemte bare at der er noget
der hedder IP-numre som kan sammenlignes. Den største "satan" i dette forum
er og bliver sq dig selv.

Capstan.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 28-02-05 16:54

Capstan wrote:

> Luk nu bare røven, din psykopatiske nar. Hvilket "navn" gik du under sidst ?

Det kommer da ikke dig ved.

> Var det ikke noget med Thomas ? Så dummede du dig og skrev et totalt
> perverst indlæg. Noget med dig, børn og sex.

Nu bliver jeg faktisk rigtig vred og såret (for en gangs skyld) og jeg
ser gerne, at du kommer med en undskyldning her i gruppen.
Din anklage er jo helt hen i vejret.

> Du glemte bare at der er noget
> der hedder IP-numre som kan sammenlignes.

Er det en trussel?

> Den største "satan" i dette forum
> er og bliver sq dig selv.

Nej.

Fra : Capstan

Dato : 28-02-05 00:27

Hobert Idiart wrote:

> [...]
> og egenskaber, som opvejer de synder, som de begår når de dyrker sex.
> Jeg håber og tror på, at de kommer i Himmeriget.

Arh, her er du jo:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=41c9c02a%240%2433615%24edfadb0f%40dread16.news.tele.dk&rnum=5&prev=/groups%3Fq%3Dinvalid%2540sick.house%26hl%3Dda%26lr%3D%26scoring%3Dd%26selm%3D41c9c02a%25240%252433615%2524edfadb0f%2540dread16.news.tele.dk%26rnum%3D5

Det med Thomas er rigtigt husket. Kan du iøvrigt lige forklare denne tråd?:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=348bneF4611pjU1%40individual.net&prev=/groups%3Fnum%3D25%26hl%3Dda%26lr%3D%26group%3Ddk.snak.seksualitet%26start%3D150

Jeg ser frem til nogen rigtige gode "forklaringer".

Capstan.

Fra : doktoren

Dato : 28-02-05 14:34

> [...]
>
> Jeg ser frem til nogen rigtige gode "forklaringer".

så vidt jeg kan se, er der ikke noget med børn, sex og ham... øhm.. måske
det var det forkerte link?
*krydser fingre for at du finder noget, som kan bevise din påstand*

Fra : Hobert Idiart

Dato : 28-02-05 16:56

doktoren wrote:

> så vidt jeg kan se, er der ikke noget med børn, sex og ham... øhm.. måske
> det var det forkerte link?
> *krydser fingre for at du finder noget, som kan bevise din påstand*

Det er jeg sikker på, at han ikke kan.
Jeg regner selvfølgelig med at læse en undskyldning fra ham inden længe
her i gruppen.

Fra : Capstan

Dato : 28-02-05 22:04

doktoren wrote:

> så vidt jeg kan se, er der ikke noget med børn, sex og ham... øhm..
> måske det var det forkerte link?
> *krydser fingre for at du finder noget, som kan bevise din påstand*

Næe, de 2 link's var skam rigtige nok. Idioten var så "fornuftig" at han
ikke skrev under "Thomas K Jeppesen da han skrev det yderst perverse indlæg
jeg henviser til. Jeg leder stadig efter det. At det er een og samme mand er
der dog ingen tvivl om. Han har det med at dukke op, skrive en masse helligt
lort og så fyre den af med noget dybt perverst og så forsvinde i et par
måneder. Det er 3. gang jeg ser ham her under et nyt navn.

Capstan.

Fra : Non-Desperado

Dato : 28-02-05 22:59

"Capstan" <Nomail@nospam.not> skrev:

> [...]
>lort og så fyre den af med noget dybt perverst og så forsvinde i et par
>måneder. Det er 3. gang jeg ser ham her under et nyt navn.

Han har vist også skrevet som "Heinrich"

Samme hellige crap og så lidt om hvor fantastisk han selv er.

Problemet er at han nogle gange slår X-no archive til og så er
disse indlæg ikke at finde på Google Groups.

- -
Det ovenstående er skrevet udfra hvad jeg har kunnet læse mig til
rundt om på nettet og herinde, og derfra har jeg så dannet mit eget
syn på sagen.
Hvis der er deciderede fejl i det skrevne, så ret mig gerne.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 28-02-05 23:43

Capstan wrote:

> [...]
> lort og så fyre den af med noget dybt perverst og så forsvinde i et par
> måneder. Det er 3. gang jeg ser ham her under et nyt navn.

Er du da en stalker?
Jeg finder mig ikke i at blive beskyldt for at havde skrevet noget om
børn og sex. Disse ting kunne give et indtryk af, at jeg skulle have
pædofile tendenser og det er altså ikke rigtigt.
Min internetadgang forsvinder imorgen og jeg vil gerne lige nå at læse
en undskyldning for din modbydelige beskyldning.
På forhånd tak.

Fra : Capstan

Dato : 01-03-05 02:20

Hobert Idiart wrote:

> [...]
> Min internetadgang forsvinder imorgen og jeg vil gerne lige nå at læse
> en undskyldning for din modbydelige beskyldning.

Kig i vejviseren, lille ven. For det er den eneste undskyldning du
nogensinde opnår fra mig. Du er en belastning for usenet, og det kan *kun*
fryde mit sind at du skrider af helvede til. Det vil så ikke undre mig at se
dig vende "stærkt" tilbage om et stykke tid. Den tid, den sorg.

Capstan.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 01-03-05 09:58

> så vidt jeg kan se, er der ikke noget med børn, sex og ham... øhm.. måske
> det var det forkerte link?
> *krydser fingre for at du finder noget, som kan bevise din påstand*

Den er god nok, han er syg i roen den mand. I know, I know, ikke ligefrem en
professionel udtalelse, men i dette tilfælde korrekt.

Han har skiftet navn i hvert fald to gange på det seneste, og det er hver
gang det begynder at brænde på og folk lurer ham. Den tråd der henvises til
var noget med en familie hvor moderen og de to sønner var sammen, plus
selvfølgelig hamselv, angiveligt faderen. Han postede den sideløbende med en
gang selvforherligende pladder af den sædvanlig slags, mener det er ca 2-2½
mdr siden. Desværre kunne beskeden spores tilbage til Thomas K Jeppesen,
selvom han havde ændret sit navn under afsender, da han postede det nye
indlæg, så det ikke umiddelbart kunne ses. Da det blev offentligt forsvandt
Thomas sjovt nok, og frem kom Hobert, ganske kort tid efter.

Også sjovt nok at vores ven her, som ingen erfaring har med sex, ifølge ham
selv, har så meget relativt seriøst at skrive i denne tråd? Det passer i
hvert fald SLET ikke med Hoberts øvrigt indlæg og udtalelser...

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=348bneF4611pjU1%40individual.net&prev=/groups%3Fnum%3D25%26hl%3Dda%26lr%3D%26group%3Ddk.snak.seksualitet%26start%3D150

Er slet ikke i tvivl om at den "internetadgang der forsvinder" i
virkeligheden er et nyt navneskift.

Jonny.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 01-03-05 10:08

Der var den jo (Hvis linket ikke virker, poster jeg den lige i bunden af
denne besked også, så kan i selv søge og finde den på google groups):

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=cvijb6%24i2e%241%40news.cybercity.dk&rnum=3&prev=/groups%3Fq%3D15%26hl%3Dda%26lr%3D%26group%3Ddk.snak.seksualitet%26scoring%3Dd%26selm%3Dcvijb6%2524i2e%25241%2540news.cybercity.dk%26rnum%3D3

Det eneste jeg ikke er sikker på imidlertid er, om den samme troll også er
personen, der gik under navnet "Feeling 102, Acting 17" på et tidspunkt,
anyone?

Jonny.

Fra : Capstan

Dato : 01-03-05 10:52

Jonny Jensen wrote:
> [...]
>
> Det eneste jeg ikke er sikker på imidlertid er, om den samme troll
> også er personen, der gik under navnet "Feeling 102, Acting 17" på et

Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der har set "lyset". Om psykopaten
er den samme som "Feeling 102, Acting 17" ved jeg ikke helt, men det skulle
da ikke undre mig. Han har også brugt "Heinrich" på et tidspunkt. Som du er
inde på og som jeg også selv har skrevet, så dukker idioten desværre nok op
igen med et nyt "navn" om ikke så længe. Så håber jeg bare at han er ligeså
nem at gennemskue. Tak fordi du fandt det indlæg jeg ikke selv kunne finde.

Capstan.

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-03-05 12:51

"Jonny Jensen" <zedechiahFJERNES@hotmail.com> wrote in message

> Det eneste jeg ikke er sikker på imidlertid er, om den samme troll også er
> personen, der gik under navnet "Feeling 102, Acting 17" på et tidspunkt,
> anyone?

Det var i hvert fald ham, der hed Ironi.

Per V.

Fra : doktoren

Dato : 02-03-05 10:48

Føj!

-Brian (der overvejer at gå ud for at smage på morgenmaden.. igen)

Fra : Mogens

Dato : 27-02-05 23:00

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> [...]
> egenskaber, som opvejer de synder, som de begår når de dyrker sex. Jeg
> håber og tror på, at de kommer i Himmeriget.

Der kan du selv se Hobert , så snart du husker at tage den medicin jeg
ordinerede dig , så ser du mere lyst og positivt på tilværelsen . Bliv ved
med det Hobert , så behøver jeg ikke at sørge for at dit internet bliver
lukket.

MVH

H . Jernevrider . ( cand psyk )

Fra : Mogens

Dato : 27-02-05 23:11

" Mogens" <mogens@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med det Hobert , så behøver jeg ikke at sørge for at dit internet bliver

Forresten Hobert , vil du ikke nok bede din søster Winnie ringe til mig
i morgen .

MVH

H. Jernevrider . (cand psyk )

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-02-05 09:55

Mogens wrote:
> " Mogens" <mogens@carpediem.dk> skrev i en meddelelse
-snip-

> Forresten Hobert , vil du ikke nok bede din søster Winnie ringe til mig
> i morgen .

Og bed venligst din anden lillesøster om at ringe til mig - kan ikke
lige huske hendes navn. Vi skal have lige have undersøgt om hendes fisse
er iorden for at være sikre på at der ikke bor nogen af satans djævler
derinde. Jeg har hørt at djævlen ikke kan tåle sperm så jeg har en
effektiv kur der skulle hjælpe.

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 28-02-05 11:39

" Mogens" <mogens@carpediem.dk> wrote:

> Forresten Hobert , vil du ikke nok bede din søster Winnie ringe til
> mig i morgen .

Hvad vil du snakke med mig om? Her er hvad jeg har skrevet i denne tråd
indtil videre:

1 Jeg afskyr folk, der udstiller sex i offentligheden
2 Jeg er ikke bange for at gribe til selvtægt i en given situation
3 Indlægget er skrevet i en sur tone
4 Indlægget giver måske et billede af en religiøs person

Ad punkt 1) Er det en syg holdning at have? Tværtimod mener jeg det
omvendte er en syg holdning, men det har jeg vist givet udtryk for.
Derudover *er* det ulovligt at have sex på offentlige steder - uanset
tidspunktet, Gitte, og uanset at man stopper når folk går forbi, Martin.

Ad punkt 2) Indrømmet, dette er måske kontroversielt, men på ingen måde
sygt. Jeg har aldrig banket nogen før, men i denne ret specielle,
afskyellige situation er jeg sikker på at jeg ville handle sådan.

Ad punkt 3) Det er vist ikke behandlingskrævende at være sur. Måske at
være sur konstant, men jeg er ikke sur ligenu.

Ad punkt 4) Størstedelen af verdens befolkning er religiøs, betyder det
at verdens befolkning hovedsageligt er mentalt syge? Jeg er dog ikke
religøs, men brugte dette for at provokere. Ordvalget "brænde op i
helvede" skal ses som synonym for at stå til ansvar for sine handlinger.
Eller måske skal det ses som et forsøg på at troll'e...

Er der noget af dette du mener er behandlingskrævende? Eller er
forklaringen måske snarere, at dit bedste angreb på mine argumenter og
holdninger er at kalde mig syg i hovedet? I så fald er det vist *dig* der
er underbemidlet.

Fra : Gitte

Dato : 28-02-05 13:14

Hej

> [...]
>Derudover *er* det ulovligt at have sex på offentlige steder - uanset
>tidspunktet, Gitte, og uanset at man stopper når folk går forbi, Martin.

Ja, det er givetvis ulovligt. Men det er der for så vidt mange ting
der er. Ikke at jeg skal argumentere for at bryde loven. Men har du
fx. aldrig kørt for stærkt? Parkeret ulovligt? Måske kørt over for
"taxa-grønt"? Måske givet dit barn et rap over fingrene? Eller andre
"mindre alvorlige" forseelser. Som jeg medregner sex i det fri
(afhængig af de øvrige omstændigheder) under....

> [...]
>helvede" skal ses som synonym for at stå til ansvar for sine handlinger.
>Eller måske skal det ses som et forsøg på at troll'e...

Til det kan jeg kun sige "Salige er de enfoldige"
Og i øvrigt, så står jeg gerne til ansvar for mine handlinger. Og jeg
er ret overbevidst om, at sex på en strand en sen nattetime, højest
ville give en løftet pegefinger fra ordensmagten, eller i værste
tilfælde en bøde - som jeg selvfølgelig gerne betaler.... Ligesom jeg
selvfølgelig ville betale en fart- eller parkeringsbøde...

MVH
Gitte

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-02-05 21:46

Gitte wrote:
-snip-
> [...]
> tilfælde en bøde - som jeg selvfølgelig gerne betaler.... Ligesom jeg
> selvfølgelig ville betale en fart- eller parkeringsbøde...

Jeg tror sgu' ikke engang de gider at spilde deres tid på at udstede en
bøde når de har indbrudstyve, volds- og seksualforbrydere der begår
langt værre handlinger. Måske ville de endda spørge om de måtte være
med? Okay, nå ikke.... Men så ville de måske stå og lure på for at samle
appetit til de kommer hjem i privaten, uden at afbryde noget? Det tror
jeg sgu' de ville gøre...

Der findes adskillige sager, hvor politiet ikke har gidet at gøre en
skid ved en del anmeldelser som forvirrede og unormale borgere tror at
politiet kan og vil gøre noget ved... Men de har ikke mandskab nok til
at de gider at gøre noget ved den slags sager her. Denne slags sager er
heller ikke belastende for andre end fintfølende idioter, som ser satan
her, der og alle vegne... Dermed menes: Der er ikke noget "offer"...

Fra : Mogens

Dato : 28-02-05 13:24

"Vinnie Boombatz" <spamspamspam@eggsandspam.spam> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> 1 Jeg afskyr folk, der udstiller sex i offentligheden
> 2 Jeg er ikke bange for at gribe til selvtægt i en given situation
Det er netop det , jeg gerne vil have dig ind til en samtale om Vinnie

> [...]
>
> Ad punkt 1) Er det en syg holdning at have? Tværtimod mener jeg det
> omvendte er en syg holdning, men det har jeg vist givet udtryk for.

Det er også en af de ting vi skal tale sammen om Vinnie.

> [...]
> sygt. Jeg har aldrig banket nogen før, men i denne ret specielle,
> afskyellige situation er jeg sikker på at jeg ville handle sådan.

Det er netop der , jeg tror vi skal sætte ind med en akut behandling ,
Vinnie

> Ad punkt 3) Det er vist ikke behandlingskrævende at være sur. Måske at
> være sur konstant, men jeg er ikke sur ligenu.

Helt rigtig Vinnie , det problem behøver vi ikke at gøre noget ved , det har
du selv fået styr på.

> [...]
> helvede" skal ses som synonym for at stå til ansvar for sine handlinger.
> Eller måske skal det ses som et forsøg på at troll'e...

Selvfølgelig mener du da ikke det hele alvorligt , hvad du skriver , men
alene det at have det i tankerne , kan være alvorligt nok Vinnie .

> [...]
> forklaringen måske snarere, at dit bedste angreb på mine argumenter og
> holdninger er at kalde mig syg i hovedet? I så fald er det vist *dig* der

Vinnie dog , jeg kunne aldrig drømme om at kalde dig syg i hovedet , og
angående det behandlingskrævende , vil jeg helst tale med dig under sex øjne
, da jeg forventer at du tager din bror Hobert med . Der er håb forude .

MVH

H . Jernevrider . (cand psyk )

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 18:02

On Thu, 24 Feb 2005 18:38:37 GMT, gajb@ofir.dk (Gitte) wrote:

>Ja ja, selvfølgelig er det det... Se bare på, hvor sundt et samfund
>man har i USA, hvor man (Bush om ikke andet) også har set lyset...

Ja, det virker nemlig helt omvendt:

/Alex

Fra : Gitte

Dato : 26-02-05 18:07

Hej

>Ja, det virker nemlig helt omvendt:
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=278631

Præcis det jeg mente

MVH
Gitte

Fra : Ulvir

Dato : 24-02-05 20:01

Hobert Idiart wrote:
> Seksuel afholdenhed er vejen frem!

Hvordan ville børnene så komme til verden?

Fra : Jonny Jensen

Dato : 24-02-05 20:02

> Seksuel afholdenhed er vejen frem!

Ja, vejen frem til menneskehedens ende?

Eller hvad mener du? Bliver du aldig træt af at hænge ud herinde og gang på
gang lade dig selv blive chokeret over vores "forkerte og umoralske" liv?
Bliver du aldrig træt af gang på gang at fremprovokere replys, som det du
får her af mig nu? Bliver du aldrig træt af ikke at have noget andet at
foretage dig, end at løfte pegefingeren over et emne, som jeg tvivler på du
nogensinde forstår? Blvier du aldrig træt af at kæmpe en kamp imod en side
af menneskeheden, som du ganske enkelt ikke kan ændre eller standse?

Eller er det, som jeg ganske enkelt ikke alene tror på, men efterhånden via
min ringe kendskab til psykologi, ved, fordi du får det ondeste jern på når
du kan piske en stemning op herinde? Så kan du rigtig sidde og trække i
dolken i mørket bag din skærm, skjult af internettets anonymitet, af et af
dine utallige lamme aliaser, indtil du til sidst får ondt i forhuden eller
får "tennis-albue". Håber du hygger dig, men håber endnu mere, at du en dag
får overvundet din angst for virkeligheden og får talt ud med en
professionel, om alle dine syge idéer og fantasier, som gør, at du ikke kan
leve et frit liv, som os andre.

Med venlig hilsen

Jonny Jensen, som egentlig har mere ondt af dig, end jeg er sur og
irriteret.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-02-05 22:11

"Jonny Jensen" <zedechiahFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jonny Jensen, som egentlig har mere ondt af dig, end jeg er sur og
> irriteret.

Skulle du ikke have skrevet: "Jonny Jensen, som er dummere end loven
tillader, fordi jeg ikke kan skelne frustrerede transvestitters trollerier
fra andre indlæg!"?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/23/05)

Fra : Jonny Jensen

Dato : 25-02-05 00:20

> Skulle du ikke have skrevet: "Jonny Jensen, som er dummere end loven
> tillader, fordi jeg ikke kan skelne frustrerede transvestitters trollerier
> fra andre indlæg!"?

Kære Jens

Du læner dig selv ofte op ad kategorien "Troll" med de svar og kommentare du
kommer med, så mon ikke du burde klappe hesten (billedeligt talt), læse mit
indlæg en gang til og se hvad der faktisk står, og derefter læse det endnu
en gang, hvis det stadig kniber for dig at se pointen?

Med venlig hilsen

Jonny Jensen, som åbenbart stadig er for dum og ikke kan skelne frustrerede
transvestitters trollerier fra andre indlæg, og derfor også under dig et
svar...

Fra : Krumme

Dato : 24-02-05 23:30

> Seksuel afholdenhed er vejen frem!

En skam dine forældre ikke praktiserede det!!!!!!!!!!!!!

Krumme

Fra : Hobert Idiart

Dato : 25-02-05 01:58

Krumme wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> En skam dine forældre ikke praktiserede det!!!!!!!!!!!!!

Hold kæft dit perverse svin!

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-02-05 02:37

> Hold kæft dit perverse svin!

Hvordan kommer du frem til, at det er pervers????
- læs dine egne indlæg... - du mener jo at sex er noget man skal holde sig
fra....

Få dig et liv - eller en ny tid hos din sagsbehandler........er sikker på,
at hun/han kan hjælpe/vejlede dig......

/Johnny

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 25-02-05 10:40

On Fri, 25 Feb 2005 02:37:13 +0100, "Johnny Andersen"
<netsat_99@yahoo.dk> wrote:

>Få dig et liv - eller en ny tid hos din sagsbehandler........er sikker på,
>at hun/han kan hjælpe/vejlede dig......

Tror du?

Lars
----------------------------

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 25-02-05 13:06

Hobert Idiart wrote:

> Hold kæft dit perverse svin!

Okay, det var dråben der fik bægeret til at flyde over. Hobert er ganske
enkelt for fatsvag til at forstå noget som helst. Derfor:

Inspireret af andre's fremragende ideer her i gruppen:

*PLOOOOooooooooooOOOONK*

Fra : Krumme

Dato : 25-02-05 18:57

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Hold kæft dit perverse svin!

Jøsses Hobert, sikke dog et temperament du har.
Jeg mener nu ikke at jeg selv er særlig pervers, men i dit synspunkt omkring
at seksuel afholdenhed er vejen frem. Tjaa for dine forældres vedkommende
giver jeg dig helt og holdet ret, desværre er det bare for sent.

Jeg har virkeligt ondt af dig, er du selv klar over hvor meget du egentlig
går glip af her i livet? Tag dog og nyd det, du får ikke andre!
Hvis du vil dyrke cølibat så værsgo med det, på en måde skåner du jo så også
samfundet med ikke at sprede dine gener

Smil for fanden da, og lev livet og accepter at vi er forskellige alle
sammen!

Fra : Ulvir

Dato : 25-02-05 19:29

Krumme wrote:

> Smil for fanden da, og lev livet og accepter at vi er forskellige alle
> sammen!

Så vil jeg være et godt eksempel!

Fra : Mogens

Dato : 25-02-05 00:22

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
> Seksuel afholdenhed er vejen frem!

Hobert dog . Hvor tit har jeg ikke sagt til dig , at du skal slukke for din
computer , og huske at tage din medicin, når du får disse tilbagefald . Hvis
ikke du følger mine anvisninger , så kan jeg desværre ikke hjælpe dig . Hvis
det er medicinen som ikke virker som den skal , så ring til mig i morgen
mellem 8 og 9 , så ordinerer jeg dig noget andet .

MVH

H . Jernevrider . (cand. psyk)

Fra : kjaer

Dato : 26-02-05 02:44

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
> Seksuel afholdenhed er vejen frem!

Drik mælk min ven og lad bajerne stå
tag den med hånden og lad pigerne gå

Fra : Hobert Idiart

Dato : 26-02-05 03:09

kjaer wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Drik mælk min ven og lad bajerne stå
> tag den med hånden og lad pigerne gå

Hverken mælk, alkohol, onani eller sex før ægteskabet har min interesse.
Jeg befinder mig på et højere trin mentalt end alle andre.
Jeg har sagt farvel til de dyriske drifter og lyster og har bevæget mig
opad. Her oppe er luften meget renere. Her er fred og ro.

Fra : Ulvir

Dato : 26-02-05 05:08

Hobert Idiart wrote:

> Jeg befinder mig på et højere trin mentalt end alle andre.

LOL

Fra : Non-Desperado

Dato : 26-02-05 08:48

Hobert Idiart <in@your.dreams> skrev:

>Hverken mælk, alkohol, onani eller sex før ægteskabet har min interesse.

Så når du bliver gift (hypotetisk), så bliver det endeløse
sexorgier kun afbrudt af sanseløs druk....?

>Jeg befinder mig på et højere trin mentalt end alle andre.

Det må være derfor at du er så bange for at kommunen vil
tvangsaktivere dig.

Narcissister er jo pr. definition bedre end alle andre mennesker
(også ift. andre narcissister ).

>Jeg har sagt farvel til de dyriske drifter og lyster og har bevæget mig
>opad. Her oppe er luften meget renere. Her er fred og ro.

Flot, men hvorfor bliver du så ikke deroppe ?
- -

Fra : Hobert Idiart

Dato : 26-02-05 19:14

Non-Desperado wrote:

> Så når du bliver gift (hypotetisk), så bliver det endeløse
> sexorgier kun afbrudt af sanseløs druk....?

Du læser og forstår, som om du havde drukket en hel del alkohol, inden
du satte dig hen til tastaturet.

> Det må være derfor at du er så bange for at kommunen vil
> tvangsaktivere dig.

Jeg vil helst undgå fysisk kontakt med andre mennesker. Derfor.
Det jeg har læst i denne gruppe og de andre, jeg holder øje med, har
ikke ændret det ønske, tværtimod.

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-02-05 01:07

> Jeg vil helst undgå fysisk kontakt med andre mennesker. Derfor.
> Det jeg har læst i denne gruppe og de andre, jeg holder øje med, har ikke
> ændret det ønske, tværtimod.

Jeg tror, jeg udtaler mig på manges vegne, når jeg skriver, at det er
gensidigt.

Det er sikkert hensigtsmæssigt for alle, at folk med taleban-tendenser
bliver holdt isoleret.

Per V.

Fra : Nette

Dato : 26-02-05 10:58

"Hobert Idiart" skrev ´

> Jeg har sagt farvel til de dyriske drifter og lyster og har bevæget mig
> opad. Her oppe er luften meget renere. Her er fred og ro.

Nyd din ferie.
Bare gør dig selv klart, at du en dag igen vil stå med begge ben solidt
plantet i den danske muld. - Sådan er det nemlig også gået alle de andre,
der har været en tur deroppe. Det sker når sandheden går op for dem eller
når de skal have hjælp fra det offentlige, som vi andre hernede på jorden
holder ved lige imens. .-)

Nette

Fra : Devilicious

Dato : 26-02-05 13:29

> [...]
> Jeg befinder mig på et højere trin mentalt end alle andre.
> Jeg har sagt farvel til de dyriske drifter og lyster og har bevæget mig

Lyder nærmere som om de høje luftlag har resulteret i mangel på ilt til
hjernen.

Fra : Gitte

Dato : 26-02-05 18:10

>Lyder nærmere som om de høje luftlag har resulteret i mangel på ilt til
>hjernen.

*ROFL*

MVH
Gitte

Fra : Hobert Idiart

Dato : 26-02-05 19:16

Gitte wrote:

> *ROFL*

Små hjerner, små glæder.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-02-05 23:54

> Små hjerner, små glæder.

Hobert.... Jeg prøver virkelig at forstå, hvorfor du bliver ved med at
besvare og oprette indlæg her i gruppen. Gider du at forklare mig det?

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 00:00

On Sat, 26 Feb 2005 23:53:39 +0100, "Nana Sørensen"
<dodo20038@tiscali.dk> wrote:

>Hobert.... Jeg prøver virkelig at forstå, hvorfor du bliver ved med at
>besvare og oprette indlæg her i gruppen. Gider du at forklare mig det?

Jeg tror faktisk det var netop det han gjorde der

/Alex

Fra : Hobert Idiart

Dato : 27-02-05 00:11

Nana Sørensen wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Hobert.... Jeg prøver virkelig at forstå, hvorfor du bliver ved med at
> besvare og oprette indlæg her i gruppen. Gider du at forklare mig det?

Det har jeg vist allerede besvaret.
Jeg kan trøste dig og andre med, at om kort tid har jeg ikke mere adgang
til internettet, så nyd det nu her de sidste par dage. I ved jo, at her
bliver lidt kedeligt, når jeg ikke er her mere.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 27-02-05 00:34

> [...]
> til internettet, så nyd det nu her de sidste par dage. I ved jo, at her
> bliver lidt kedeligt, når jeg ikke er her mere.

RIP...

/Johnny

Fra : Non-Desperado

Dato : 27-02-05 09:17

Hobert Idiart <in@your.dreams> skrev:

>Det har jeg vist allerede besvaret.
>Jeg kan trøste dig og andre med, at om kort tid har jeg ikke mere adgang
>til internettet, så nyd det nu her de sidste par dage.

Nå, er der endelig ledig plads på Pip & Kuk-afdelingen på det
nærmeste sindsygehospital ?

>I ved jo, at her bliver lidt kedeligt, når jeg ikke er her mere.

Skal du da aflives ?

(Damn, så er der alligevel en Gud, måske skulle jeg også bede om
Lotto-tallene...)
- -

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 26-02-05 14:20

On Sat, 26 Feb 2005 03:09:04 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

> [...]
>Jeg har sagt farvel til de dyriske drifter og lyster og har bevæget mig
>opad. Her oppe er luften meget renere. Her er fred og ro.

Godt for dig. Kunne du så ikke også lige lære, at det er uhøfligt at
pådutte andre mennesker ens egne holdninger.

Lars
----------------------------

Fra : Gitte

Dato : 26-02-05 18:09

Hej

> [...]
>Jeg har sagt farvel til de dyriske drifter og lyster og har bevæget mig
>opad. Her oppe er luften meget renere. Her er fred og ro.

Ja, og helt sikker også ensomt....

MVH
Gitte

Fra : Hobert Idiart

Dato : 26-02-05 19:07

Gitte wrote:
> Hej

> Ja, og helt sikker også ensomt....

At være alene betyder ikke at man føler sig ensom. Mennesker som føler
sig ensomme, er svage i mine øjne. Det er en fejl at antage, at
mennesket fra naturen af er et flokdyr.

Fra : PerX ...

Dato : 26-02-05 18:02

In article <386j7nF5h76reU1@individual.net>, in@your.dreams says...
> Seksuel afholdenhed er vejen frem!

Frem til hvad? Udslettelse af menneskeracen?

Fra : Hobert Idiart

Dato : 26-02-05 19:29

PerX ... wrote:
> In article <386j7nF5h76reU1@individual.net>, in@your.dreams says...

> Frem til hvad? Udslettelse af menneskeracen?

Folk som er kirkeligt viet med hinanden, må dyrke sex så meget, de
ønsker det, hvis det altså sker uden nogen former for brug af
prævention. Så er formålet jo at skabe et nyt liv. Det er hele formålet
med sex.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-02-05 23:54

> Folk som er kirkeligt viet med hinanden, må dyrke sex så meget, de ønsker
> det, hvis det altså sker uden nogen former for brug af prævention. Så er
> formålet jo at skabe et nyt liv. Det er hele formålet med sex.

Hvorfor føles det så herre godt? For at vi skal få lyst til at få børn?
Eller?

Fra : Hobert Idiart

Dato : 27-02-05 00:13

Nana Sørensen wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Hvorfor føles det så herre godt?

Gør det da det?

> For at vi skal få lyst til at få børn?

Sikkert.

> Eller?

Ja, hvem ved?

Fra : Nana Sørensen

Dato : 27-02-05 00:55

> Gør det da det?

Ja, hvorfor tror du ellers at folk taler om det, dyrker det, leger med det,
tager billeder af det, filmer det osv?
Har du virkelig ALDRIG prøvet at dyrke sex af nogen art?

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-02-05 01:08

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message

> Ja, hvorfor tror du ellers at folk taler om det, dyrker det, leger med
> det, tager billeder af det, filmer det osv?
> Har du virkelig ALDRIG prøvet at dyrke sex af nogen art?

Det er da det, han sidder og gør ved skærmen - på sin egen ensomme måde.

Per V.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 27-02-05 01:44

Per Vadmand wrote:
> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message

> Det er da det, han sidder og gør ved skærmen - på sin egen ensomme måde.

Jeg har ikke noget seksuelt forhold til min pc skærm!
Jeg er heller ikke ensom!